110/70-17 140/70-17 Lastik Takımı
İlan No: 414688870
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...70-17-140-70-17-lastik-takimi-414688870/detay
Çok ucuza gidiyor
110/70-17 140/70-17 Lastik Takımı
İlan No: 414688870
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...70-17-140-70-17-lastik-takimi-414688870/detay
Evet lastikler bugün veya yarın değişecek kısmetse,saolun
S.A arkadaşlar bu akşam plaka işlemlerinin tamamlanmasının ardından motorumu teslim aldım,50 km bir sürüş geröekleştirdim,ilk izlenimim beklentimin çok üstünde,herkese iyi sürüşler dilerim.
Saolun kastamonuda yaşıyorum burda yok karabüğe gittim bayiye kapora verdim 15inde alacam o zmn yazarm sigorta fiyatı ama bana çok cıkar büyük ihtimal yaş 25 ilk araç
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
Arkadaşa demişsin ama bende cevaplamď oldum artk
Hayırlı uğurlu olsun sigorta fiyatları ne çıkıyor bu aralar ne kadar kadar ödedin sen ? Lastikleri ihmal etme havalar yağışlı.
Kaporayı verdim renge karar veremedim siyah mı alsam kırmızımı ben kırmızı istiyom ama çevrem hep siyah al diyo
Sigorta biraz pahalı çıktı 1100 civarı,şimdi cbf'i satılığa çıkardım o satılınca ondaki %20 indirimi buna devredicez ozaman daha hesaplı olur diye düşünüyorum,lastik konusunda da pazartesi veya salı yeni lastik taktırıcam, ayrıca topcase, tank pad,koruma takozu da taktıracağım
Saolun kastamonuda yaşıyorum burda yok karabüğe gittim bayiye kapora verdim 15inde alacam o zmn yazarm sigorta fiyatı ama bana çok cıkar büyük ihtimal yaş 25 ilk araç
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
Arkadaşa demişsin ama bende cevaplamď oldum artk
Yorumların tamamını sabırla okudum son 1 aydır bu motoru almayı düşünüyorum kendime göre şöyle bi hesabım var ilk motorum değil ama ekipmanlar da değişiklik yapmak istiyorum
Kask:: AGV K3 SV SOLİD BLACK 900₺
Mont:: Alpinestars T-Jaws Waterproof 1000₺
Eldiven:: revit marka düşüyorum yaklaşık 350₺
Lastik:: pilot, angelgt, rosso2 yaklaşık 1000₺
Plakalık,koruma takozu, radyatör koruma,yükseltme aparatı, sticker vs yaklaşık 500₺
Motul yağ değişimi lastik değişimi işçilik ücreti yaklaşık 300₺
Sigorta:: 500-750 arası ben yinede 750₺
Tnt250:: 13900₺
4800₺
13900₺
Toplam 18.700₺ yani bana gelişi 18-19 arası birşey oluyor
Gopro da alıcam diyosan 20bini bulur tabi bu saydığım malzemeler kendini ıspatlamış markalar
Yorumlarınızı alabilirim biraz masraf kısma konusunda yardım edebilirsiniz
Ben sahsen kirmizi sasili sectim cunku kirmizi sasi cok farkli gosteriyor motoru
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
Bende topcase taktirma motorun tum havasini oldurursun..
Yorumların tamamını sabırla okudum son 1 aydır bu motoru almayı düşünüyorum kendime göre şöyle bi hesabım var ilk motorum değil ama ekipmanlar da değişiklik yapmak istiyorum
Kask:: AGV K3 SV SOLİD BLACK 900₺
Mont:: Alpinestars T-Jaws Waterproof 1000₺
Eldiven:: revit marka düşüyorum yaklaşık 350₺
Lastik:: pilot, angelgt, rosso2 yaklaşık 1000₺
Plakalık,koruma takozu, radyatör koruma,yükseltme aparatı, sticker vs yaklaşık 500₺
Motul yağ değişimi lastik değişimi işçilik ücreti yaklaşık 300₺
Sigorta:: 500-750 arası ben yinede 750₺
Tnt250:: 13900₺
4800₺
13900₺
Toplam 18.700₺ yani bana gelişi 18-19 arası birşey oluyor
Gopro da alıcam diyosan 20bini bulur tabi bu saydığım malzemeler kendini ıspatlamış markalar
Yorumlarınızı alabilirim biraz masraf kısma konusunda yardım edebilirsiniz
Yasin teşekkürler masrafları birazdaha kıstım krediden haber bekliyorum motoru canlı olarak hiç görmedim ama kredi sonucuna göre aranızda olabilirim renk olarak siyah çoğunluğunu farkettim ama ben başından beri kırmızı düşünüyorum
Kırmızıda beğenmediğim tek şey amortisörün(yayın) siyah olması onu kırmızıyla değişebilirim fiyatı 230₺ idi yanlış hatırlamıyorsam, sonra lastikleri ve çamurluğu söküp katlanır plakalık düşünüyorum başlangıç olarak
Michellen pilot aldim ben oldukca mamnunum rosso alanlarda memnun. Motolastikte pillotta indirim var 880 tl