+5HP güç ve +5Nm tork için 2500TL'lik riske girmeye değer mi bilemedim.
Kabaca +%15 güç için, motorun fiyatının %18'ini Çin'den gelecek kargoya bağlamak bana biraz risk gibi geliyor. (Zaten linkteki satıcı Türkiye'ye göndermiyor gözüküyor)
Parçalar geldi, motoru düzgünce söküp, parçaları da düzgünce yerleştirdiniz diyelim. Enjeksiyon sistemi ne olacak? Piston boyutu farklıyken, enjeksiyon sağlıklı çalışabilecek mi?
Hadi o da oldu, motor gerçekten düzgün ve daha güçlü çalıştı diyelim. Muayeneye gittiğinizde, silindir hacminin yükseltildiği fark edilince ne olacak?
En iyi ihtimalle "aradaki %20 ötv farkını öde kardeşim" derler. O da 3000TL. 5500TL + bir sürü uğraşa +5 beygir elde etmiş olacaksınız.