anahtarla dönen üst kısımdan bahsediyoruz dimi?
Serviste yaptırırsan daha sağlıklı olur illa ben yapayım elim alışsın diyorsan biraz uğraşıp ayarı tutturman lazım
anahtarla dönen üst kısımdan bahsediyoruz dimi?
anahtarla dönen üst kısımdan bahsediyoruz dimi?
Serviste yaptırırsan daha sağlıklı olur illa ben yapayım elim alışsın diyorsan biraz uğraşıp ayarı tutturman lazım
Alçalma süspansiyondan dolayımı oldu ?
evet bollaştırırsan daha fazla eziliyor bu yüzden motor alçalıyor.
Lastik hangi marka aldın?
michelen pilot
Cok ciddi fark var. Daha lastikler rodajda olmasina ragmen yere tutunma buyuk olcude artmis durumda..
Pirelli rosso 2, michelen pilot, pirelli Angel Gt..bu 3 ünü gördüm 120-160 ölçülerinde. Sen michelen tercih etmişsin nedeni nedir?80 tl takma parasi verdim
Takimi 880 tl o yuzden aldim.. kullanicilari da oldukca memnundu lastikten..Pirelli rosso 2, michelen pilot, pirelli Angel Gt..bu 3 ünü gördüm 120-160 ölçülerinde. Sen michelen tercih etmişsin nedeni nedir?
Takimi 880 tl o yuzden aldim.. kullanicilari da oldukca memnundu lastikten..
Üretim tarihi, raf ömrü bunlara dikkat edin arkadaşlar. Fiyatı piyasaya göre düşük olan lastikleri kontrol etmek lazım, hatırlatmak istedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Temizlik şart... :cat:
[url]http://i.hizliresim.com/JaaPEq.jpg[/url]
Nereden aldın o fiyatlara bulamadım ben takım ?
Üretim tarihi, raf ömrü bunlara dikkat edin arkadaşlar. Fiyatı piyasaya göre düşük olan lastikleri kontrol etmek lazım, hatırlatmak istedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------
Temizlik şart... :cat:
[url]http://i.hizliresim.com/JaaPEq.jpg[/url]
HOCAM RADYATÖR KORUMA HARARET YAPTIRMIYOR MU?
Yaptırmıyor, hiç sıkıntı yaşamadım.