Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bugün rodaj için çevreyoluna çıktım. Bu motor gercekten keyifli rodaj bitse de gazlasam iyice rodaj süresince 8 bin devri gecmiyorum. Oda 100-110 arasi birseye tekabül ediyor. Haliyle çevreyolunda yetersiz geliyor. Motoru gören coğrafyamızın apacileri sıkıstırıyor tabi :)
Ancak şunu fark ettim bu motorun 5. vitesi acayip rahatlık katıyor. 35-40'a kadar düsürüyorum bazen hızı vites düsürmüyorum gazı tekrar actigimda uzamaya basliyor. Bu gercekten cok büyük keyif.
Yokuşa geldi mi istifini bozmadan devam ediyor. Rodaj bitiminde biraz apaçilik yapacagim bakalim haylazliga da gelecek mi :)
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
arkadaşlar lastikleri taktım herhangi bir performasn eksiltme vs hiç hissetmedim. yine aynı şekilde gidiyor motor. kasislere bam güm düşme olayını orta süspansiyonun üstteki sertlik ayarını yumuşatarak hallettim. fakat bu sefer motor biraz alçak oldu. yapacak birşey yok..
lastiği taktıktan sonra anladım ki arka plakalık çok çirkin.. kısa bir plakalık arka lastiğin görüntüsünü de çok iyi hale getirir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------

Serviste yaptırırsan daha sağlıklı olur illa ben yapayım elim alışsın diyorsan biraz uğraşıp ayarı tutturman lazım

servis 120 km

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------

https://tr.aliexpress.com/item/Motorbike-Adjustable-Angle-Aluminum-License-Number-Plate-Holder-Bracket-For-BENELLI-STELS300-VLM-VLC-150-200/32791525937.html?spm=2114.010208.3.348.VI5bth&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_6_10065_10068_433_434_10136_10137_10138_10060_10062_10141_10056_10055_10054_10059_123_201_10531_10099_10530_10103_10102_10096_10052_10144_10053_10050_10107_10142_10051_10106_10143_10526_10529_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10078_10079_10073_10070_10122_10123_10124-10531,searchweb201603_5,afswitch_1,ppcSwitch_5,single_sort_0_default&btsid=b84a3d0d-65ad-4ad6-b586-887937111f68&algo_expid=cba45037-f7fc-454a-ae01-fe41cd20911c-42&algo_pvid=cba45037-f7fc-454a-ae01-fe41cd20911c

arkadaşlar bu plakalıktan alan kullanan varmı?
 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Cok ciddi fark var. Daha lastikler rodajda olmasina ragmen yere tutunma buyuk olcude artmis durumda..
 
Katılım
12 Haz 2015
Mesajlar
170
Üretim tarihi, raf ömrü bunlara dikkat edin arkadaşlar. Fiyatı piyasaya göre düşük olan lastikleri kontrol etmek lazım, hatırlatmak istedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

Temizlik şart... :cat:

 
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Üretim tarihi, raf ömrü bunlara dikkat edin arkadaşlar. Fiyatı piyasaya göre düşük olan lastikleri kontrol etmek lazım, hatırlatmak istedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

Temizlik şart... :cat:

[url]http://i.hizliresim.com/JaaPEq.jpg[/url]

Tabiki kontrol ettim zaten moto lastik ten aldim.. on lastik 4 aylik arka lastik 10 aylik..

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

Nereden aldın o fiyatlara bulamadım ben takım ?

https://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-120-70zr17-58w-ve-160-60zr17-69w-pmu30151

Buyur kardesim linki almadan once arayip lastik tarihlerini sorabilirsin ben sordum oyle aldim dedikleri gibi tarihli yolladilar.. suan taktim 300 km lastik rodaji yapiyorum uzerindeki mumlar gitsin diye ilk izlenimim cok olumlu..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

Üretim tarihi, raf ömrü bunlara dikkat edin arkadaşlar. Fiyatı piyasaya göre düşük olan lastikleri kontrol etmek lazım, hatırlatmak istedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

Temizlik şart... :cat:

[url]http://i.hizliresim.com/JaaPEq.jpg[/url]

HOCAM RADYATÖR KORUMA HARARET YAPTIRMIYOR MU?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
35
S.a. arkadaşlar sayfaların hepsını degılsede bazılarını okuyabıldım şu anda kullanmakta oldugum cbf 250 motosıkletımı satıp bu motosıkletten almayı dusunuyorum ancak yenı bir firma her nekadar benellı kuruluşu eskı olsada bu modelde yenı serı uretımde ılerıde arkasında dururmu mallarının yedek parçları pahalı mı ? bunlar ıtalyan şirketi çin de farbrıkamı var nasıl oluyor ılerıde pazar payı ne olur motorun gıdışı top speedı ozellıkle tıtreşim ve yakıt durumları nedır ?
son olarak ulkemızde vergı dılımınden oturu 300 cc yerıne 250 cc olanında görmketeyım bır arkadasın motorunu gördum sadece ulkemızde 300 cc olan gömlegın ustundede 300 yazıyor sahıbındende var ılanı acaba gelır mı 300 cc olanlarıda bugun bayı ıle göruştum elımde kalmadı 250 lık olanları dıyor 1 ay sonra gelıcek yenı serı onlarda abs olucak fıyat farklı olur dedı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst