Arkadaşlar selamlar,Benelli markasını uzun bir süreden beri takip etmekteyim,tnt 250 modeli tarz olarak çok hoşuma da gidiyor,ancak benim sorum şu bu modele top case takmak istesek aparatı varmı,satılıyor mu?
Bide istanbulda yaşıyorum servis konusunda vale motor nasıl,yedek parçada sıkıntı çıkartıyormu,yani bulunabiliyor mu?
Ben 7 senedir aktif olarak motor kullanan bir insanım;
İlk motorum SYM HD200i scooter'dı, motor güzeldi ama servis ve yedek parça sıkıntısı çok yaşadım,en son 45.000 km yaptım onunla ve parça ve servis sıkıntısı yüzünden tamircide sattım,
1 hafta sonra da 2014 senesinde 0 km HONDA CBF 150 aldım ve şuan 37.000km yaptım ve hergün de işe git gel 80 km yol yapıyorum,ev beylikdüzü, iş harbiye taksimde; performas olarak SYM'den biraz daha zayıf ama parça sıkıntısı hiç yaşamadım,servis deseniz ESENGÜL HONDA'ya gidiyorum ve çok memnunum.
Ancak ne zaman ki bu BENELLI TNT 250'yi gördüm resmen tipine vuruldum motorun,sanki motorun tasarımcısı gelmiş benim beynimi okumuş da bu motoru çizmiş

Bu motoru kullanan arkadaşların düşünceleri gerçekten çok önemli benim için,zira ciddi anlamda satın alma isteği var bu motora karşı içimde

Yani benim için en önemli husus servis ve yedek parça,bir de motorun kayda değer bir kronik arızası varmı?
Paylaşırsanız çok sevinirim,çok teşekkürler.