Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Abs ibaresi eklenmiş galiba ab kurallları gereği :) Euro 4 nedir bilgisi olan var mı ?
Avrupa emisyon standartı. Gürültü ve kirlilik seviyesi belli değerleri geçemiyor, geçerse Avrupa'da satılamıyor.
Daha verimli, daha az çevre kirleten ve daha az bağıran motor demek oluyor yani.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Avrupa emisyon standartı. Gürültü ve kirlilik seviyesi belli değerleri geçemiyor, geçerse Avrupa'da satılamıyor.
Daha verimli, daha az çevre kirleten ve daha az bağıran motor demek oluyor yani.

Az Bağıran derken benelli'nin meşhur egzos sesi gitti mi yani yoksa motor bağırma sesimi düşürülmüş ?
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Dhaa önce geçmişti böyle bir muhabbet 2 3 saat mola vermeden sürdüğün zaman rahatsız ediyor zaten motorun ve senin dinlenmen için arada bir mola vermen gerekiyor.

uzun yol muhabbeti değil benim anlatmak istediğim biraz kiloluyum depoya bitişik oturduğumda problem yok ama biraz geri oturduğumda beni rahatsiz eden bir parca var benelli yazısının 2 3 parmak altında yatay bir plastik var benden başka rahatsız olan varmı diye merak ettim benle alakalı bi durum galiba acilen zayıflamalıyım :p
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
uzun yol muhabbeti değil benim anlatmak istediğim biraz kiloluyum depoya bitişik oturduğumda problem yok ama biraz geri oturduğumda beni rahatsiz eden bir parca var benelli yazısının 2 3 parmak altında yatay bir plastik var benden başka rahatsız olan varmı diye merak ettim benle alakalı bi durum galiba acilen zayıflamalıyım :p

:) Sök gitsin plastiği :D o kiloyu almak için ne paralar harcadın sen :D parça değil sen parçayı rahatsız et :D
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
uzun yol muhabbeti değil benim anlatmak istediğim biraz kiloluyum depoya bitişik oturduğumda problem yok ama biraz geri oturduğumda beni rahatsiz eden bir parca var benelli yazısının 2 3 parmak altında yatay bir plastik var benden başka rahatsız olan varmı diye merak ettim benle alakalı bi durum galiba acilen zayıflamalıyım :p

Normal giderken problem yok ama uzun yol soruyorsun uzun yol yapmadığım için bilmiyorum. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar,
Tnt 250,kawasaki z250 sl ve ktm duke 250 arasında kaldım.ilk motorum olacak kısmetse..
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Tamamen bütçenize bağlı bir tercih
Duke Abs olduğundan avantajlı kawa parça pahalı ilk olduğu için düşüp kalkmanız ihtimal dahilinde
Tnt heybetli Muazzam sesi var ama ağır olduğundan başlangıçta sıkıntı yapabilir
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Merhaba arkadaşlar,
Tnt 250,kawasaki z250 sl ve ktm duke 250 arasında kaldım.ilk motorum olacak kısmetse..

Başlangıç motoru olarak, bütçe müsaitse Duke 250 ABS.
Abs olmuyorsa hafiflik ve boyut bakımından Z250SL.
TNT250, 2. motor olabilir bence. Ben Tnt25 ile ilk 2 ay zorlanmıştım. 5000 km'den sonra anca tam anlamıyla alıştım diyebiliyorum. Ki Tnt250 daha ağır bir motor.
Alternatif olarak ABS'li Tnt25'i de bekleyebilirsiniz. Önümüzdeki aylarda satışa çıkacak.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Merhaba arkadaşlar,
Tnt 250,kawasaki z250 sl ve ktm duke 250 arasında kaldım.ilk motorum olacak kısmetse..

3'üde birbirinden muazzam motorlar ama ilk motorda 250cc kullanacaksan biraz hafif bir motor olması gerekir yok eğitim alacam dersen fark etmez 3ünede binebilirsin.Duke 250 abs'den dolayı tercih et derim ama bir iki ay beklersen benellinin absli modelleri geliyor sesinden heybetinden dolayı benelli daha mantıklı o zaman beklemme dersen tabiki duke 250 z250 arkadaşlarında dediği gibi devirirsen falan motoru masrafı fazla olur.
 
Katılım
11 Kas 2016
Mesajlar
13
Kawasaki z250sl nin de Abs li olanı var alırsam onu alacağım..bu 3 motorun fiyatları birbirine yakın oldugu için bütçe anlamında sıkıntım yok.duke lerde titreşim oldugu söyleniyor.kawasaki'nin tek dezavantajı parçasının pahalı olması ise tercih edebilirim.çünkü 12 ay kullanamıcam motoru çok fazla yıpranacağını düşünmüyorum.benelli de çok hoşuma gidiyor ama ağır oldugunu söylüyorsunuz bi de abs yok.gerçi abs li modeller gelecekmiş zaten ben motoru mart-nisan 2017 tarihlerinde alacağım
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Kawasaki z250sl nin de Abs li olanı var alırsam onu alacağım..bu 3 motorun fiyatları birbirine yakın oldugu için bütçe anlamında sıkıntım yok.duke lerde titreşim oldugu söyleniyor.kawasaki'nin tek dezavantajı parçasının pahalı olması ise tercih edebilirim.çünkü 12 ay kullanamıcam motoru çok fazla yıpranacağını düşünmüyorum.benelli de çok hoşuma gidiyor ama ağır oldugunu söylüyorsunuz bi de abs yok.gerçi abs li modeller gelecekmiş zaten ben motoru mart-nisan 2017 tarihlerinde alacağım
Dostum bence yıpranmaz diye düşünme ilk olduğu için ne olacağı belli olmaz
Acizane bi tavsiye 2017 de güzel zam olacak ve mümkünse 2.el al
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
tnt 250 yi ilk motor olarak önermiyorum
ilkin 190 kg kuru ağırlığı olmakla ve 32 hp güç üretmekle birlikte; yeni, henüz manasıyla oturmamış ve çok fazla elektroniğinin olması da bir aceminin uzak durması gerektiğini düşündürüyor
600 cc için basamak sayılabilecek bir motosiklet olduğu kanaati hasıl oldu
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Kawasaki z250sl nin de Abs li olanı var alırsam onu alacağım..bu 3 motorun fiyatları birbirine yakın oldugu için bütçe anlamında sıkıntım yok.duke lerde titreşim oldugu söyleniyor.kawasaki'nin tek dezavantajı parçasının pahalı olması ise tercih edebilirim.çünkü 12 ay kullanamıcam motoru çok fazla yıpranacağını düşünmüyorum.benelli de çok hoşuma gidiyor ama ağır oldugunu söylüyorsunuz bi de abs yok.gerçi abs li modeller gelecekmiş zaten ben motoru mart-nisan 2017 tarihlerinde alacağım

Mart nisan 2017 tarihinde absli modelller geliyor birde lastikler iyi olarak geliyor bu ikisi dışında motorun bi eksiği gediği yok şimdilik kg hesabına gelirsek zl250 ile tnt 250 arasında 40kg civarı bi fark var
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Mart nisan 2017 tarihinde absli modelller geliyor birde lastikler iyi olarak geliyor bu ikisi dışında motorun bi eksiği gediği yok şimdilik kg hesabına gelirsek zl250 ile tnt 250 arasında 40kg civarı bi fark var

karşılaştırdığınız motor tek silindir yalnız. MT 25 - İnazuma gibi motorlar ile ağırlık karşılaştırması bence daha doğru olur. Ağrılık farkı var elbet ama bunu destekleyecek güç farkı da var
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
karşılaştırdığınız motor tek silindir yalnız. MT 25 - İnazuma gibi motorlar ile ağırlık karşılaştırması bence daha doğru olur. Ağrılık farkı var elbet ama bunu destekleyecek güç farkı da var

Arkadaş kıyasladığı modeller arasında kısa bi anlatım yaptım heralde tek ve çift silindir farkı olduğunu fark etmiştir diye düşündüm :) Uyarın için teşekkürler.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Söz konusu olan motorların hepsi kendi sınıfında on numara motorlar ama iş fiyata gelince tabi ki Benelli daha avantajlı görünüyor abs'li modeli merak ediyorum umarım en kısa süre içerisinde fiyatlar güncellenir. Bu arada Euro4 ile ilgili bir takım araştırmalar yaptım çok bir bilgi yok (detaylar hakkında) ama anladığım kadarı ile 2017 yılında abssiz model olmayabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst