- Katılım
- 12 Eki 2014
- Mesajlar
- 346
siteye tüm modeller için abs ibaresi eklenmiş
Abs ibaresi eklenmiş galiba ab kurallları gereği
siteye tüm modeller için abs ibaresi eklenmiş
Arkadaşlar seleden rahatsız olan var mı?
Avrupa emisyon standartı. Gürültü ve kirlilik seviyesi belli değerleri geçemiyor, geçerse Avrupa'da satılamıyor.Abs ibaresi eklenmiş galiba ab kurallları gereğiEuro 4 nedir bilgisi olan var mı ?
Avrupa emisyon standartı. Gürültü ve kirlilik seviyesi belli değerleri geçemiyor, geçerse Avrupa'da satılamıyor.
Daha verimli, daha az çevre kirleten ve daha az bağıran motor demek oluyor yani.
Dhaa önce geçmişti böyle bir muhabbet 2 3 saat mola vermeden sürdüğün zaman rahatsız ediyor zaten motorun ve senin dinlenmen için arada bir mola vermen gerekiyor.
uzun yol muhabbeti değil benim anlatmak istediğim biraz kiloluyum depoya bitişik oturduğumda problem yok ama biraz geri oturduğumda beni rahatsiz eden bir parca var benelli yazısının 2 3 parmak altında yatay bir plastik var benden başka rahatsız olan varmı diye merak ettim benle alakalı bi durum galiba acilen zayıflamalıyım![]()
uzun yol muhabbeti değil benim anlatmak istediğim biraz kiloluyum depoya bitişik oturduğumda problem yok ama biraz geri oturduğumda beni rahatsiz eden bir parca var benelli yazısının 2 3 parmak altında yatay bir plastik var benden başka rahatsız olan varmı diye merak ettim benle alakalı bi durum galiba acilen zayıflamalıyım![]()
Merhaba arkadaşlar,
Tnt 250,kawasaki z250 sl ve ktm duke 250 arasında kaldım.ilk motorum olacak kısmetse..
Merhaba arkadaşlar,
Tnt 250,kawasaki z250 sl ve ktm duke 250 arasında kaldım.ilk motorum olacak kısmetse..
Merhaba arkadaşlar,
Tnt 250,kawasaki z250 sl ve ktm duke 250 arasında kaldım.ilk motorum olacak kısmetse..
Dostum bence yıpranmaz diye düşünme ilk olduğu için ne olacağı belli olmazKawasaki z250sl nin de Abs li olanı var alırsam onu alacağım..bu 3 motorun fiyatları birbirine yakın oldugu için bütçe anlamında sıkıntım yok.duke lerde titreşim oldugu söyleniyor.kawasaki'nin tek dezavantajı parçasının pahalı olması ise tercih edebilirim.çünkü 12 ay kullanamıcam motoru çok fazla yıpranacağını düşünmüyorum.benelli de çok hoşuma gidiyor ama ağır oldugunu söylüyorsunuz bi de abs yok.gerçi abs li modeller gelecekmiş zaten ben motoru mart-nisan 2017 tarihlerinde alacağım
Kawasaki z250sl nin de Abs li olanı var alırsam onu alacağım..bu 3 motorun fiyatları birbirine yakın oldugu için bütçe anlamında sıkıntım yok.duke lerde titreşim oldugu söyleniyor.kawasaki'nin tek dezavantajı parçasının pahalı olması ise tercih edebilirim.çünkü 12 ay kullanamıcam motoru çok fazla yıpranacağını düşünmüyorum.benelli de çok hoşuma gidiyor ama ağır oldugunu söylüyorsunuz bi de abs yok.gerçi abs li modeller gelecekmiş zaten ben motoru mart-nisan 2017 tarihlerinde alacağım
Mart nisan 2017 tarihinde absli modelller geliyor birde lastikler iyi olarak geliyor bu ikisi dışında motorun bi eksiği gediği yok şimdilik kg hesabına gelirsek zl250 ile tnt 250 arasında 40kg civarı bi fark var
karşılaştırdığınız motor tek silindir yalnız. MT 25 - İnazuma gibi motorlar ile ağırlık karşılaştırması bence daha doğru olur. Ağrılık farkı var elbet ama bunu destekleyecek güç farkı da var