Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Reklam olur mu bilmiyorum fakat paylaştığınız fiyatları görünce yazmak istedim. Diablo Rosso 2 lastikleri sökme,takma,balans dahil 760 TL ye hasanpaşadaki Zenn Motor'a taktırdım. Ön 2016 Arka 2015 üretimi. İsterseniz oradan fiyat alın.

bu iyiymiş üstad. Kaçırmışız :) ama nasip başka ustayaymış, bitaakine artık
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
mıchelın pılot street de 730 tl şimdi baktım 110 140. ben 150 seviyorum arkada motoru satarmıyım biner miyim diye karasız kaldığımdan rooso ları almadım. neyseki forumdaşımız almış sevindim :) stock lastikler ıslak zeminde çok zorluyor virajlarda, geçen hafta sonu sakarya tarafına gittim ön lastik orjınali takılı 2 kez önden kayma yaptı motor hızım 15 20 km hiç tutmuyor sabunlu lastik mübarek :)
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Motosikletimin sargısı değiştikten sonra 1 haftadır kullandığım arabayı mutlulukla kenara attım.

Sorunlar oluyor falan ama motosikletimi seviyorum. Beni her türlü zorluktan kurtarıyor.

İki tekerin kıymetini bilmek lazım.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Motosikletimin sargısı değiştikten sonra 1 haftadır kullandığım arabayı mutlulukla kenara attım.

Sorunlar oluyor falan ama motosikletimi seviyorum. Beni her türlü zorluktan kurtarıyor.

İki tekerin kıymetini bilmek lazım.

Ben bir keresinde bahçe de işe gitme den önce çalıştırdım. Gaz veriyorum filan '' seviyorum kız seni '' dedim. Anneannem görmüş. Anneme demiş '' evlendirin bunu '' :queen:
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
10.000 güzel bi km:) hele orjinal lastikler ile çok daha güzel nasıl lastiklere alıştın mı zorluk çıkarıyor mu ?

Kuru zeminde hava 10 derece altında değilse çok sorun değil bence. Ama ıslakta ilahi söyletiyor :) Şu aralar havalar soğuk sabah çiğ var yerde hep. Patlamaya hazır bomba gibiyim. Almam lazım artık şansımı fazla zorluyorum.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Motosikletimin sargısı değiştikten sonra 1 haftadır kullandığım arabayı mutlulukla kenara attım.

Sorunlar oluyor falan ama motosikletimi seviyorum. Beni her türlü zorluktan kurtarıyor.

İki tekerin kıymetini bilmek lazım.

On numara bir yorum işte :) Tekerin düz bassın kaç km yaptın dostum
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Vale Motor Şirinevler Randevulu Sisteme Gecis Yapmıstır.Bundan Sonra Geleceklerin 05453660839 numarasını arıyarak veya whatsapp den yazarak randevu almaları gerekecektir.
Bilginize.
Yeni Sayfamız
https://www.facebook.com/Vale-Motor-180749682341380/

Üstadım saygılar, Watsapp mesajı iletilemiyor randevu almak için,numaranız değişmedi umarım?
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Üstadlar lastik konusu geçmişken sorayım bir arkadaşımız 160 60 17 demiş alıp deneyen varmı sürtünme yaşayan oldumu acaba?kafamda değişmek var bu gün atlattığım kaza sonucu.2 dallamanın kızlara hava olsun diye, yol vercekya dana arkadakini düşünmeden ani freni, ıslak zemin ve stock lastik sonucu neredeyse kaza yapıyordum. Ön kaydı arka kaydı bende değiştirme kararı aldım.yorum ve lastik önerisi alabilirim.rosso yumuşak hamurlu ve ömrü az olduğundan onu düşünmüyorum açıkçası
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
150/70 Rosso 2 var bende, fark etmeden aldığım :) 160/60'tan daha yüksek oluyor yani. Arka çamurluğa değecekmiş gibi duruyor bakınca ama hala arada 0.5-1cm boşluk var.
Ben de ilk başta kullanım ömrü konusunda çekinmiştim ama yılda en fazla 8-10 bin km yapacağım. 600'lük, 1000'lik makinelerle viraj+pist amaçlı kullanan insanlar 6-10bin km ömrü olduğunu söylüyor. 250'lik makineyle normal kullanımda 15'i görebileceğini düşünüyorum dolasıyla. Zaten lastik kullanım ömrü 2 yıl. Kullanım ömrü ile km ömrü yakın zamanlarda bitecek gibi geliyor, bu yüzden hiç acımadan aldım lastikleri :mrgreen:

Ekleme: Arkadaşta Duke 200 var. Orijinal lastikleri 1.5 sene 20bin km'de ABS'ye rağmen kullanılamayacak hale geldi. Yazın sonlarına doğru(1 seneden biraz fazla) dişler daha yarıya gelmeden lastikte belirgin çatlaklar oluşmuştu artık.
Yani lastik ne olursa olsun, ömürlükmüş ya da tek kriter yaptığı yolmuş gibi düşünmeyin.

160/60 Pilot Road 4 kullanan arkadaşın(adını unuttum, kusura bakmasın :)) motorunu Vale'de görmüştüm geçenlerde. Lastiği incelemiştim hemen haliyle. Çok yaklaşamadığım için uzaktan fotoğrafını çekmiştim. Şöyle gözüküyor:

 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Teşekkür ederim pea 70 bile oluyor desene.rosso yu öve övebitiremediniz:) tamam rossoya bakalım ozaman kime sorsam rosso2 diyor hadi hayırlısı. 170 almayı düşündüm aslında ama zincir korumasına kesin sürter riske atmamak lazım. 160 60 17 alayım bakayım keyfime. Metzeler bakayım dedim onuda heryerde bulamıyorum...buarada gene bizim markaya çamur atan atana r302 konusunda ;)
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Rosso'lar iyice kış gelince ne olacak bilemiyorum. Ben önerilen boyutlardan çıkmamak adına tercih etmiştim(öyle olmadı ama neyse), yoksa Pilot Road 4 alacaktım. Gerçi Road 4 de deli gibi pahalı.

Çamur atanlara "Volvo" deyip geçmek lazım. 2017'de gelecek olan modellerle, özellikle ABS'si düzgün çalışırsa Benelli kendini kanıtlayacak diye umuyorum. Umarım kanıtlar, zira ben de hala korkuyorum motorumun geleceğinden :) Diğer modeller gerçekten güzel dursa da bizim motor güven vermiyor bana. Kawasaki'den devşirme motor, statör/debriyaj problemleri, yüksek yakıt ve titreşim(bu ikisi bana özgü mü bilmiyorum), manet/peg/sele gibi parçalardaki düşük kalite "Acaba bu motor gerçekten Çin motoru mu?.." diye sorduruyor ara ara.
4.5 litre yakmak, 50TL manet, 65TL peg nedir arkadaş! :queen:

Ben gene dertlenmişim. Biraz Pulsar başlığındaki sorunları okuyayım, biraz da Japonlar'ın fiyat listelerine bakayım da moralim yerine gelsin :mrgreen:

Ekleme: Arkadaşın montu "Lan bizim motor Mahmutpaşa'da mı üretiliyor yoksa?" diye düşündürdü kara kara.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Haha mont harika uymuş. Benim araç hala rodajda . Titreşim daha hissedemedim sebebi rodaj,bitsin yüklenince paylaşırım fakat titreşim Hissetmiyorum desem yeri var debriyaj olayında hiç sorun yaşamadım stop olayım hiç olmadı, motoruma nazar değdireceğim ;).manet haklısın ilk işim değişmekti:) tek sorunum debriyajı saldığımda kalitesiz manetin zıngır zıngır ses yapıp beni delirtmesiydi oda değişti zaten.70 tl ye fulledim ve tam 300km gittim rodajda olmasına ve şehir içinde kullanmama rağmen gayet menmunum.
Haklısın yeni modeller benide jara kara düşündürmüyor değil şu da varki 2017 de diğer markaların 250cc modelleri girmeyeceğine göre biz yine kral oluruz. Kasada değişiklik olmıyacak euro4 abs ve pilot lastikle gelecekmiş ki buda en az 12den satış demek. Boşver biz iyiyiz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Teşekkür ederim pea 70 bile oluyor desene.rosso yu öve övebitiremediniz:) tamam rossoya bakalım ozaman kime sorsam rosso2 diyor hadi hayırlısı. 170 almayı düşündüm aslında ama zincir korumasına kesin sürter riske atmamak lazım. 160 60 17 alayım bakayım keyfime. Metzeler bakayım dedim onuda heryerde bulamıyorum...buarada gene bizim markaya çamur atan atana r302 konusunda ;)

170'lik taktıran biri vardı forum içerisinde hatta benelli facebook sayfasında ikide bir yorum atıyor 170'lik taktırın pişman olmayacaksınız diye :) Motor canavar yaw ne taksan sıkıntı yaratmıyor :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst