Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2016
Mesajlar
14
a>


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

5LrVgd


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

5LrVgd.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

5LrVgd.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

böyle bir şey yaptık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

ilk fotoğraf paylaştığım için aynı fotolar bir kaç kez gelmiş. kusura bakmayınız. acemilik işte
 
Katılım
22 Eki 2016
Mesajlar
10
<a rel="nofollow" href="http://hizl...src="http://i.hizliresim.com/5LrVgd.jpg"></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

http://hizliresim.com/5LrVgd

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

http://i.hizliresim.com/5LrVgd.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

http://i.hizliresim.com/5LrVgd.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

böyle bir şey yaptık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

ilk fotoğraf paylaştığım için aynı fotolar bir kaç kez gelmiş. kusura bakmayınız. acemilik işte
Güzel olmuş bende taktırmayı düşünüyorum ne kadara taktırdın bilgi verirmisin.Tekerin düz bassın..
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Vallahi ellerinize sağlık, çok güzel olmuş bence de. kazasız belasız kırılmasız çatlamasız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
23 Eyl 2016
Mesajlar
14
esasında olay benimle pek alakalı değil.

aksesuarlardan bir ses çıkmayınca kendimce bir araştırma yaptım. bir kaç kompozitçiyle görüştüm. Yaptırdığım imalatçı firma bu tarz işler ile uğraşıyorlar farklı ürünlerde yapıyorlar. ben derdimi anlattım olabileceğini söylediler. cumartesi günü gittim. farklı bir cam üzerinde bilgisayardan ufak tefek oynamalar ile bu hale getirdiler. bizim kalıpta oluşmuş oldu. deneyimlerimiz ile alakalı bilgi vermemiz durumunda geliştirebileceklerini belirtiyorlar.
imalatçı firma :**********.com evren bey yada nazım bey sultanbeylide açık adresleri sitelerinde mevcut

ben 140 ₺ ye taktırdım. isteyene kargo edebileceklerini söylediler. lakin orada yaptırmakta fayda var.

cu

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

gpkopozit.com
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
<a rel="nofollow" href="http://hizl...src="http://i.hizliresim.com/5LrVgd.jpg"></a>

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------

http://hizliresim.com/5LrVgd

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

http://i.hizliresim.com/5LrVgd.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

http://i.hizliresim.com/5LrVgd.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

böyle bir şey yaptık.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

ilk fotoğraf paylaştığım için aynı fotolar bir kaç kez gelmiş. kusura bakmayınız. acemilik işte

Çok güzel olmuş nerde ve ne kadar taktırdın satın aldığın yer gönderim yapıyor mu ?
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
esasında olay benimle pek alakalı değil.

aksesuarlardan bir ses çıkmayınca kendimce bir araştırma yaptım. bir kaç kompozitçiyle görüştüm. Yaptırdığım imalatçı firma bu tarz işler ile uğraşıyorlar farklı ürünlerde yapıyorlar. ben derdimi anlattım olabileceğini söylediler. cumartesi günü gittim. farklı bir cam üzerinde bilgisayardan ufak tefek oynamalar ile bu hale getirdiler. bizim kalıpta oluşmuş oldu. deneyimlerimiz ile alakalı bilgi vermemiz durumunda geliştirebileceklerini belirtiyorlar.
imalatçı firma :**********.com evren bey yada nazım bey sultanbeylide açık adresleri sitelerinde mevcut

ben 140 ₺ ye taktırdım. isteyene kargo edebileceklerini söylediler. lakin orada yaptırmakta fayda var.

cu

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

gpkopozit.com

web sayfalarını inceledim iyi bir yere benziyor çok güzel durmuş cam senin motorda tekerin düz bassın.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Orijinal lastiklerle 10000 km :cat:

10000 bakımında yapılır ama gene de zincirin bakım istediğini belirteyim :) Hem yağsız hem uzamış gözüküyor.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
http://www.lastikdeposu.com.tr/pirelli-takim-110-70r17-150-60r17-diablo-rosso-ii-motosiklet-lastigi-pmu6530

Lastik almayı düşünenler için güzel kampanya var.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
http://www.lastikdeposu.com.tr/pirelli-takim-110-70r17-150-60r17-diablo-rosso-ii-motosiklet-lastigi-pmu6530

Lastik almayı düşünenler için güzel kampanya var.

Üstadım tamam ebat tutmuyor ben arkayı 140/70/17 aldım ama takımını 900e felan malolmuştu sökmesi takması felan. Hadi bahsettiğin ebat daha gönlüme siner ona sözüm yok ama 300 lira az para değil diye alamadık vaktinde :) Bilgi notu olarak buraya eklemiş olayım.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Fiyatı güncellemişler. zafer6n paylaştığında 850TL idi, güzel fiyattı.
motolastik'te de 950TL normal fiyatı.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Ben telefonla fiyat almıştım, Ümraniye Oltay Motor bi arayıp yeni fiyat ve elinde hangi ebatlar var fiyat almak lazım. Neticede 70-80 lira altında biyerde taktıramıyorsunuz. O sebepten izmirden getirtmemiştim, aldığım yere değiştirtmek istiyorum, Motolastik istanbula bayi düşünüyor gibi bişey mi duydum geçenlerde yoksa yanlış mı hatırlıyorum emin değilim ama yapsa öyle bi güzellik dadından da yenmez zannımca.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Üstadım tamam ebat tutmuyor ben arkayı 140/70/17 aldım ama takımını 900e felan malolmuştu sökmesi takması felan. Hadi bahsettiğin ebat daha gönlüme siner ona sözüm yok ama 300 lira az para değil diye alamadık vaktinde :) Bilgi notu olarak buraya eklemiş olayım.

Garip Dostum. Arka lastiğin gerçek ölçüsü 150/60 17 Tıpkı Duke 125/200/250/390 serisinde ya da Hyosung GD 250 N modelinde ki gibi. Hindistanda Fiyat farkıyla Avrupa da üzerinde Metzeller M5 150/60 17 ile satılıyor. Aynı yanlışı motoru ucuza satmak için Kuba Motor TNT 250 de de yapıyor. Hemde ne yanlış. TNT 250 120/70 17 160/60 17 Pirelli Angel GT ile satılıyor medeniyet olana memleketlerde.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Arkadaşlar lastikleri alan benim :)
Kesin bilgiye sahip olan var mı, bizim motorumuza balanssız lastik takılır mı? Etrafımda hiç motosiklet lastiklere balans yapan usta yok.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
82
Motosikleti
NC750X
Reklam olur mu bilmiyorum fakat paylaştığınız fiyatları görünce yazmak istedim. Diablo Rosso 2 lastikleri sökme,takma,balans dahil 760 TL ye hasanpaşadaki Zenn Motor'a taktırdım. Ön 2016 Arka 2015 üretimi. İsterseniz oradan fiyat alın.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Reklam olur mu bilmiyorum fakat paylaştığınız fiyatları görünce yazmak istedim. Diablo Rosso 2 lastikleri sökme,takma,balans dahil 760 TL ye hasanpaşadaki Zenn Motor'a taktırdım. Ön 2016 Arka 2015 üretimi. İsterseniz oradan fiyat alın.

Zen Motor u bende duydum. Motolastik profesyonel bir yermiş.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Reklam olur mu bilmiyorum fakat paylaştığınız fiyatları görünce yazmak istedim. Diablo Rosso 2 lastikleri sökme,takma,balans dahil 760 TL ye hasanpaşadaki Zenn Motor'a taktırdım. Ön 2016 Arka 2015 üretimi. İsterseniz oradan fiyat alın.

Zenn Motor'un Rosso 2'ler Brezilya üretimi.
Almanya üretiminin daha yumuşak olduğu söyleniyor ama aradaki 300TL farka değer mi bilmiyorum. Ben de Zenn'de taktırmıştım, çok memnunum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst