Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Akça 23, tekerin düz bassın kardeş. Arka plan yeşil, motor yeşil..Kainatın rengine birebir uymuş maşallah...
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Arkadaşlar zinciri nasıl temizliyorsunuz orta sehpa olmadığı için mutlaka arka sehpa almak lazım kaldırmak için.

Var mı uyguladığınız yöntem
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
4
Arkadaşlar merhabalar.

TNT 25 almak isteyip ve bulamayanlar için Yalova da, Can Oto da yeşil renginden vardır.

www.canotoyalova.com
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
Beyler İstanbulda arayanlar için şehremini karakolunun yanında bir bayi var otobüsle gelip geçerken görüyorum 2 adet vardı ben alamıyorum bari siz alın :salut:
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Beyler İstanbulda arayanlar için şehremini karakolunun yanında bir bayi var otobüsle gelip geçerken görüyorum 2 adet vardı ben alamıyorum bari siz alın :salut:

Hüner Moto olması lazım oranın. Dün konuştum, elimizde kalmadı dediler. Ruhsat, plaka bekleyen araçlar olabilir gördükleriniz.
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
vay be peynir ekmek misali gidiyor herhalde oysaki daha önceden yoktu o motorlar belki 10 gündür filan görüyordum hemen satılmış.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Arkadaşlar merhaba benim motorun ön dişlisinden aşırı ses geliyor .Daha oncede yazmistim ama yorumlar gelmedi .Ön disli deģisti ,zincir yağlandı ,gerdirildi,gevşetildi ses yine aynı Benelli 25 kullanan arkadaslarda dirum nasıl ayni sorun var mi yoksa bana mi özgü sanirim servis elinden geleni yapti sizden gelen bilgiler doğrultusunda başka bir ustaya gösterecegim.Selamlar.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Arkadaşlar merhaba benim motorun ön dişlisinden aşırı ses geliyor .Daha oncede yazmistim ama yorumlar gelmedi .Ön disli deģisti ,zincir yağlandı ,gerdirildi,gevşetildi ses yine aynı Benelli 25 kullanan arkadaslarda dirum nasıl ayni sorun var mi yoksa bana mi özgü sanirim servis elinden geleni yapti sizden gelen bilgiler doğrultusunda başka bir ustaya gösterecegim.Selamlar.

Öndeki kafada zırıltı var ama dişli de ses yok hocam. yarın daha dikkatli dinleyim kapalı alanda kasksız bir tur atayım daha iyi bir bilgi verebilirim
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Herkese merhabalar...

Çok şükür ki bugün TNT'mi aldım. Plaka işleri her ne kadar uzasa da çok şükür akşam 5 gibi teslim aldım. Yıllardım Scarabeo kullandım. Vitesli ne motor sürdüm ne de bugüne kadar sahip oldum. Bu zamana kadar tek sürdüğüm alet 1200'luk Croustourer o da otomatikti.

Hatta motorun işleri bitti teslim almaya gittim. Adam teslim ederken "vitesli hiç sürdün mü abi" dedi. Ben de gayet pişkin pişkin "yoooooo" dedim. "Birkaç kere stop ettirir nasılsa öğrenirim" dedim. Ve gittim ilk önce benzin almaya. Tabi ilk kaldırırken acemi çaylak 3-5 kere istop ettirdim. Sonra ışıklarda kaldıramadım heyecan yaptım arkamdakiler kulaklarımı çınlattı falan. Benzini aldım eve gittim. Bir güzel dizlik mont eldiven kask falan kuşandım vurdum kendimi yola. Hemen Marmaris'ten Gökova'ya vurdum kendimi ordan Akyaka meşhur tostçu da bi tost ısmarladım kendime. (Bu sırada orda 15 motorlu bir kafile varmış. Aletleri görme GS'ler Trumph'lar falan benimkisi kaldı böcek). Neyse tostu yuvarladıktan sonra dönüşe geçtim. Git-gel 110 ve 6bin deviri geçmedim. Hafta sonu da kısmetse Marmaris-Aydın yapacağım. Git-gel 350 km falan.

Dediğim gibi önceden başka bir vitesli sürmediğim için titreme konusunda birşey diyemem. Ama şunu söyleyebilirim. 1200'luk Crosstourer bile kullanırken titriyordu. Biraz titriyor ama rodaj falan bi görelim bakalım. Yıllardır scooter kullandığım için titreme konusuna birşey diyemem. Ancaaaaaak gittiğim yolun hepsi sıcak asfalttı. Lastikler bir felaket. Gerçekten değişmesi gerekiyor. Belki de yeni mumlu olduğu içindir ama ben hiç güven duymadım. Biraz daha eskiteyim o zaman göreceğiz bakalım.

Ön cam bu alete şartttt!!! Çıktığım sürat 110'du mont içlik olmasına ve Marmaris'te olmama rağmen üşüdüm ya la. Bir de çok rüzgar yiyorsun arkadaş bilemedim depoya mı yatsam Adanalı mopetçiler gibi ya da 50'nin üzerine mi çıkmasam bilemedim açıkçası. Vale moto'dan çanta demiri ve koruma takozu siparişi verdim sağolsunlar ertesi gün kargoya verdiler. Yarın ya da sonra ki gün elime ulaşır.

Walla kimse yoğurdum ekşi demez ama satan servis de çok beğendi. Zamanında Scarabeo'mu da ondan almıştım 2010'da. Adamı tanıyorum. Bana malı sattı mı sattı. Ama ben de ilk izlenim olarak çok memnunum.

Ve bu da benim Gergin Makinam :queen: :queen: :queen: :queen:

[url]http://i.hizliresim.com/nM4vZN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1vR9qB.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/LAjJm0.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rMGqna.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7gjO5L.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/PkjRmd.jpg[/url]

Şaka gibi şu yolun güzelliğine bak kimse yok istte şöyle vitesi bi 3 e atıp keyfince gazlayamıyosun ya yol bitiyo ya da taksi çıkıyo. İyi günlrde kullanman dileklerimle tekerin düz bassın.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Şaka gibi şu yolun güzelliğine bak kimse yok istte şöyle vitesi bi 3 e atıp keyfince gazlayamıyosun ya yol bitiyo ya da taksi çıkıyo. İyi günlrde kullanman dileklerimle tekerin düz bassın.

Şükür ki buralarda pek trafik derdimiz yok. Büyük şehirde olsaydım motor kullanırmıydım dürüst olmak gerekirse bilemiyorum. Ama Ege'ye yolunuz düşssün isterim. Civarda çooook güzel gezilecek görülecek yerler var. Kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
9
Murder2003 Beni alıp götürdün. Sakar dağı ağaçlıklı yol. Sakar geçidinden gökova körfezi manzarası harika ne kadar özledim 1999 dan beri gidemedim 10 yıl orda geçirdim. Aklımdan çıkmıyor. İnşallah su bizim gerginlerle beraber gezeriz. Bıktım istanbul un cilesinden..

Bu arada benim makina 1777 km oldu. Rodaj bitti die gazladım biraz. 40 tl ye 150 km gittim. 4.31 den aldım benzini biraz gazlamay abartmışım...😉
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Ben İstanbul da Vale moto dan aldım. Dostum arka standı ve koruma takozunu hediye verdiler. Zincir yağlamada kolaylık oluyor. Eğer başka bir yerden aldıysan Sahibinden.com da vale moto dan arka standı uyguna temin edebilirsin. Aldığın bayinin adını ver.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

İstanbul da Şirinevlerde MotoAlp ten katlanır manet aldım. Görüntü ve kullanış iyi oldu tavsiye ederim.

NA7nW5.png
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
16
arkadaşlar trafik sigortasında son durum nedir. İstanbul için ne kadar çıkıyor. bilgilendirebilir misiniz.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Ben motoru kendi üstüme aldım. 23 yaşındayım. Ayıptır söylemesi 1300 tl :sunny: ödedim.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Dün yaptırdım.

Yaş 40 ikamet İstanbul plaka 41.. 485tl/3 taksit. Plaka istanbul olduğunda 2 katı çıkıyor sanırım.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
eylül ayında 269tl ödemiştim bir önceki sene 169tl çıkmış ama acele edip beklemediğim için 260tl ye yaptırmıştım, benim motor 125cc scoter tabi fiyatı 2600lira olunca eylül ayında 1.000 liralarda sigorta yaptırır mıyım çok şüphedeyim.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Selamlar, şu anda 600 km 'ye gelen ve rodaj sınırlarını aşmamaya özen gösterdiğim motorumun 100 km'de 3.81 lt yakıt harcadığını tespit ettim.

Eminmisin yabancı forumlarda 2.8 yazıyordu resmi olarakta 2.9 3.0 yazıyor. Bi arkadaşta 2.9 yaktığından söz etmişti kendi tespitine göre
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
Arkadaşlar merhaba benim motorun ön dişlisinden aşırı ses geliyor .Daha oncede yazmistim ama yorumlar gelmedi .Ön disli deģisti ,zincir yağlandı ,gerdirildi,gevşetildi ses yine aynı Benelli 25 kullanan arkadaslarda dirum nasıl ayni sorun var mi yoksa bana mi özgü sanirim servis elinden geleni yapti sizden gelen bilgiler doğrultusunda başka bir ustaya gösterecegim.Selamlar.
korkutmak istemem ama dişli seti ve zincir değişmesine rağmen şikayetçiysen ön dişlinin takıldığı mili kontrol edin rulman dağıtmış olmasın sakın? sallanma filan var mı? çünkü dikkat ettim sanki ses hep motor gazdayken geliyor gibi... şu adımları izleyerek kontrol etmeni öneriyorum;
* motorun arkasında yerde otur arka dişliden ön dişliyi hizalayarak bak eksen kayıklığı var mı yoksa dişli takımları ve zincir düz bir düzlemde mi?
*imkanın varsa motoru sehpaya al ve zincir korumalıklarını söküp çalışır vaziyette zinciri gözlemle herhangi bir yere çarpıyor mu? (aman dikkat hareketli hiçbir noktaya elinizi parmağınızı kaptırmayın!!!)
* en son ön dişli milini kontrol edin gir çık ileri geri sağa sola oynama var mı diye?
umarım sadece ilk iki seçeneğe ait bir montaj hatasıdır. yoksa sıkıntı olabilir.
ayrıyeten sesin aktarma zincirinden geldiğine emin misiniz? yani ekzantrik zincir gergisinden geliyor olmasın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst