Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
19


Bu fiyattan alınan 59,58 TL'lik benzinle 417,5 km yaptım... Benzini alınca sıfırladım km'yi, bi sonrakini de yazacam buraya. ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

çok geçmiş olsun. taksiciyse normaldir. kaval kemiğinde ciddi bişey yoktur inş. Motosikletin ilk sağlamlık testi senin elinden geçti.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

Çok geçmiş olsun kardeşim. egzoz çiziği dışında hasar yok mu alette
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

Çok geçmiş olsun. İnş son kazan olur. Motosikleti test ettiniz sonunda :)
[url]http://i.hizliresim.com/z5DPg4.jpg[/url]

Bu fiyattan alınan 59,58 TL'lik benzinle 417,5 km yaptım... Benzini alınca sıfırladım km'yi, bi sonrakini de yazacam buraya. ;)

3,2 Litre yakıyor gücüne göre çok değil sanki tabi arkadaşın nasıl kullandığı ve yeni olduğu da biraz fark ettirir.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
250 cc motor için süper bir tüketim bu... Wolf'tan sonraki en iyi rakam sanırsam...
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

takoz haricinde karuma demiri de yaptırmak lazım hem motoru daha iyi korur haliyle bizide çok geçmiş olsun daha fazla dikkat edicez çaresi yok bu arada naçizane tavsiyem araçların sağından çok dikkatli geçmeliyiz çünkü orası kör noktaları oluyor zaten görsede sallamıyor düşünce olan bize olduğu için mecburuz buna ya da gazlayıp öne fırlamak bazen daha güvenli olabiliyor sonuçta hep dikkat hep dikkat.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

Hocam çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun inşallah
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

Üstadım çok çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Allah tekrarından sakınsın. Aman diyim memleket düzelmiyo kimseyi de düzeltemiyoruz. Bunları bilerek yollarda olsan da hepimize sabır hepimize bol şans diliyorum.
:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun. Allah beterinden korusun
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
SAMİMİ 46 abim uzun zaman oldu.nasılsın. tnt25 mi aldın? hayırlı olsun. burdaki ustama yaptırıp kargo ile gönderirim abi. ama önce kalıp için bitane motor lazım.

Akın kardeşim Allah razı olsun, öyle oldu.. Gençler biraz yadırgıyor bizi TNT 25 üzerinde. Ama ben mutluyum hamdolsun, iyi ki almışım. TNT tam da ruhuma uygun bir motor. Plakam çıkmadığından hala gece tenhalarda nasipleniyorum. Umarım en kısa zamanda kalıp için ustamıza bir motor ulaşır. Ordan da bize meyvesi ulaşır ınşaallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------

eveeet. ilk kazamızı yaptık arkadaşlar. Sağ şeritte giderken orta şeritteki "Taksici" özellikle belirtiyorum "Taksici" içini siz doldurun, üzerime kırarak beni kaldırıma fırlattı. Hele pişkinliğine diyecek söz yok, sen yine ucuz atlattın ölenler var dedi adam :) bende üstüne atladım. Kaval kemiğim hasarlı. Motorda koruma takozunun önemini bir kere daha anlamış olduk. Boyalı kısımlarda çizik yok. Tüm darbeyi takoz almış. Egzoz da biraz çizilmiş.

Geçmiş olsun, Allah tekrarından saklasın. Böylesine art niyetliler de musibeti kendi ellerinden bulsunlar... Yine de sabrı ve sükûneti elden bırakmamak lazım. Zira motor bir keyif vasıtası aynı zamanda.. Keyfiniz kaçmasın inşallah..
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Bugün (perşembe) itibariyle ...garip... Arkadaşımız da artık bir tnt25 sahibi gittik servisten beraber aldık, o heyecandan ekleyememiş :) ben dayanamdım ekliyorum fotosunu
ljX37p.jpg
[/url][/IMG]
D21BRy.jpg
[/url][/IMG]
İyi günlerde kullan kardeşim. 😊👍
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Bugün (perşembe) itibariyle ...garip... Arkadaşımız da artık bir tnt25 sahibi gittik servisten beraber aldık, o heyecandan ekleyememiş :) ben dayanamdım ekliyorum fotosunu
[url=http://hizliresim.com/ljX37p][url]http://i.hizliresim.com/ljX37p.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/D21BRy][url]http://i.hizliresim.com/D21BRy.jpg[/url][/url]
İyi günlerde kullan kardeşim.

Abim biçok şey senin sayende oldu oluyo ve olmaya devam edicek inşallah :) Allah neşeni bizden esirgemesin. Daha güzelleri senin olduğunda inan en az senin kadar mutlu olucam ki biliyosun :)
Adamın dibiiiii Crazy_sprint
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Merhabalar;

Motorum 350 km'yi gördü. İşe gidiş gelişlerde kullanmaktayım. Hala aynı heyecanı hissediyorum desem yanlış söylemiş olmam. Tavsiye verecek olursam, motoru bayiden çıkarmadan koruma takozu taktırmanız. Bayide yoksa baskı yapın getirsinler. Gerçekten çok önemli. Daha önce bahsettiğim kaza olayında motorda çizik bile oluşmadı.

Lastik konusu malumunuz, birde 120 km'den sonra titreme çok hissediliyor. Tecrübeli bir kaç kişi ile konuşma şansım oldu, ortak kanı Balans sorunu olabileceğinde. Bu motorları toplarken balans yaptıklarını hiç sanmıyorum. Her lastik değiştirildiğinde yapılması zorunluymuş, bilmiyordum.
Kısmet olursa en kısa zamanda lastikleri değiştireceğim. Pirelli Diablo Corsa 2 almayı düşünüyorum. Ön ve arka olarak yaklaşık 800tl bir bütçe gerekiyor.

Motor biraz yol yaptıktan sonra (10 km kadar) rolantide motoru dinlediğimde hafif bir üfleme sesi var, salı günü servise götüreceğim, ilk servis deneyimini de yaşayacağım.

Genel olarak motordan çok memnunum, gidişi duruşu, yakışıklılığı tatminkar. Lastikleri değiştirdiğimde çok daha benimseyeceğime eminim.

Tekeriniz düz bassın, kazasız belasız sürüşler. İstanbul'da ikamet edenler için bir buluşma gerçekleştirsek fena olmaz kanımca. Facebook üzerinden etkinlik oluşturulabilir. Zafer6n bir grup kurmuştu. oradan haberleşebiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst