Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Biraz erken olucak sanirim ama yakit konusunda bilgi verebilecek olan varmi...
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
1
TNT 25 Süper Süper....Fiyatı hep böyle kalsa da herkes alsa....!

Arkadaşlar Merhaba öncelikle şunu belirtmek isterim ki; Benelli kullanıcısı olarak Benelli tamamen İtalyan markası bir üründür.Hintlilerle vs karıştırmayalım lütfen.Benelli tek silindirli modeli TNT 25 ile mart ayı ortasında piyasaya hızlı bir şekile giriş yaptı.Bekleneninde üstünde bir satış grafiği ile trafiğe çıkan tek silindir modeli kullanıcılardan tam not almayı başarmış gözüküyor.Bende TNT 250 kullanıcısı olarak bu durumdan gayet memnunum.Kardeşime de tek silindir TNT 25 alarak ailece bu markanın fanatiği olduk.Motorda bikere vibrasyon diye birşey hissetmiyorsunuz.Sesine bir binen birde duyan hayran kalıyor.Fiyatına gelince.Eeeee en önemliside budur işte.Piyasada kaliteler ligine girmek için ekranlarda milyonluk reklam yapan hintliler Benelli'nin reklamsız yakaladığı başarıyı kendilerine hedef belirlemişler.Arkadaşlar Bu motorun destekçisi Türkiye'nin önde gelen motosiklet markalarından Kuba motormuş.Buda satış sonrası ve markanın sürekliliği açısından ayrı bir güven veriyor.Kısacası bu fiyata bu motor gerçekten fırsat.Bu fırsatı kaçırmayın derim.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Benelli kullanıcısı olarak Benelli tamamen İtalyan markası bir üründür.Hintlilerle vs karıştırmayalım lütfen.

Tamamen İtalyan markası dediğiniz markanın hisselerinin %51'i Hindistan'da %49'u Çin'de.
Reklam yapacaksanız yalan ile yapmayın.

Düzeltme: Sanırım Hindistan içerisinde durum böyle. Genel olarak marka tamamen Çinli şirkete ait.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Bu kadar da bariz sekilde yalan soylenmezki...
Neyseki dogru sekilde yorum yapan kullanicilar var...
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
Arkadaşlar Merhaba öncelikle şunu belirtmek isterim ki; Benelli kullanıcısı olarak Benelli tamamen İtalyan markası bir üründür.Hintlilerle vs karıştırmayalım lütfen.Benelli tek silindirli modeli TNT 25 ile mart ayı ortasında piyasaya hızlı bir şekile giriş yaptı.Bekleneninde üstünde bir satış grafiği ile trafiğe çıkan tek silindir modeli kullanıcılardan tam not almayı başarmış gözüküyor.Bende TNT 250 kullanıcısı olarak bu durumdan gayet memnunum.Kardeşime de tek silindir TNT 25 alarak ailece bu markanın fanatiği olduk.Motorda bikere vibrasyon diye birşey hissetmiyorsunuz.Sesine bir binen birde duyan hayran kalıyor.Fiyatına gelince.Eeeee en önemliside budur işte.Piyasada kaliteler ligine girmek için ekranlarda milyonluk reklam yapan hintliler Benelli'nin reklamsız yakaladığı başarıyı kendilerine hedef belirlemişler.Arkadaşlar Bu motorun destekçisi Türkiye'nin önde gelen motosiklet markalarından Kuba motormuş.Buda satış sonrası ve markanın sürekliliği açısından ayrı bir güven veriyor.Kısacası bu fiyata bu motor gerçekten fırsat.Bu fırsatı kaçırmayın derim.

Bencede çakma italyan gerçekte çinli olan Benelliyi hintli Bajaj ile karıştırma. Marka fanatikliği yapmayın lütfen ya da bu yazdıklarınız reklam amaçlı. Benelli sahibi olan arkadaşlar hemen linç etmesin motosiklete laf atmıyorym. Duke ile kıyaslayın ama daha iyi fln diyenler var gerçekten komik yani :D naked sınıfının kralı Duke'dir.Ne Duke Ne Tnt Nede Pulsar sahibiyim.Şahsen alacak olsam 1.Duke 2.Pulsar 3.Tnt bu şekilde alım sıram olurdu.Pulsar'a laf atıyorsunuz ama 100 bine 80 bine gelmiş bir sürü Pulsar var ve saat gibi çalışıyor.Tnt'yi yermiyorum ama çok şahşalıyorsunuz.İnşallah en az Pulsar kadar sağlam çıkar tek temennim bu.
Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
7 Ağu 2015
Mesajlar
3
resim yukleyemiyorum ki. yüklesem göstercem size 172 mm yazısını. öyle site yapmışlar ki resim yüklenmiyor
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Sonunda kavuştum motosikletime .

İşlemler çok hızlı ilerledi. Artık gezme zamanı .
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
bu motor gerçekten harika fiyat olarak ta makul fakat yannış ellere düşmüş.

[url=http://hizliresim.com/ljNpZb][url]http://i.hizliresim.com/ljNpZb.jpg[/url][/url]

bu sabah sahibinden sitesine bakarken vale motorun ilanını gördüm.

[url=http://hizliresim.com/a3NpR4][url]http://i.hizliresim.com/a3NpR4.jpg[/url][/url]

telefonda test motorunun 19.30 a kadar müsait olduğunu teyit ettikten sonra 30dk içinde eyüp den bahçelievler vale motora vardım .
motor hakikatten yakıyor .

[url=http://hizliresim.com/0npgoL][url]http://i.hizliresim.com/0npgoL.jpg[/url][/url]

almaya çok yaklaşmıştım. birde titreşime bakayım dedim tanıtımı yapan bayana telefonda teyit ettiğim gibi motoru test etmek istediğimi söyledim.
bu arada benim kask ve ekipmanlar üstümde ,bayan her halde masada oturan yetkili 2 bey e benim motoru test etmek istediğimi söyledi bana baktık tan sonra bayana iyi bir şey söylemedi .bayan sonra bana test motorunun arızalı olduğunu söyledi .ben de 40dk evvel arayıp teyit ettiğimi söyleyip niye yannış bilgi verdiklerini sordum! ama cevap aynı bu motoru harcayacaklar motor güzel satıcıların tutumu sirkeciden aşşağısı kasımpaşa .daha önce test ettiğim pulsar rs200 ve oktay motora hakkını vermek lazım müşteri ilişkileri çok iyi daha önce satın almış olduğum ns200 ü de kayalar motorda test edip almıştım . kapıdan giren müşteri enayi değil küba bu motoru harcayacak müşteriye böyle bir bakış açısı varsa servis olayını tahmin edemiyorum.
Ürün gerçekten güzel kendim epeyi araştırdım inceledim bugün sabahta bayiye gittim görmek için test sürüşü yapabilecğeimi söylediler ve verdiler motosikleti sürdüm bayiden biride benle geldi. bence firma değilde bayidekiler ile bi problem. Önceki yorumlarda bazı arkadaşlar ankaradaki bi bayi ile ilgilide aynı sıkıntıyı anlatmıştılar dikkatimi çekti bende aktarayım dedim.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
5
titreşim az, yakıt 55 tlye 370 km yol gittim hesabı size kalmış. motor 500 km de top speed 148 düzdede yokuştada aynı hızlanması iyi ses zaten iyi
 
Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
pulsardansa bu motor daha cazip geliyor. şuan 2016 9400tl. detaylı bilgi verecek olan varmı?. Kronik arızası var.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
şu makinaların üstünden bi ininde aydınlatıcı acıklamalar yapın arkadaşlar böyle olmuyor olan var olmayan var
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Bencede çakma italyan gerçekte çinli olan Benelliyi hintli Bajaj ile karıştırma. Marka fanatikliği yapmayın lütfen ya da bu yazdıklarınız reklam amaçlı. Benelli sahibi olan arkadaşlar hemen linç etmesin motosiklete laf atmıyorym. Duke ile kıyaslayın ama daha iyi fln diyenler var gerçekten komik yani :D naked sınıfının kralı Duke'dir.Ne Duke Ne Tnt Nede Pulsar sahibiyim.Şahsen alacak olsam 1.Duke 2.Pulsar 3.Tnt bu şekilde alım sıram olurdu.Pulsar'a laf atıyorsunuz ama 100 bine 80 bine gelmiş bir sürü Pulsar var ve saat gibi çalışıyor.Tnt'yi yermiyorum ama çok şahşalıyorsunuz.İnşallah en az Pulsar kadar sağlam çıkar tek temennim bu.
Tekeriniz düz bassın.

Ben kawasakiden inip benelliye binmek isteyebilirimki istiyorumda ama kesinlikle kawa'dan sonra bajaja binmem. Senin bajaj dediğin firmanın 600cc veya litrelik motosiklet üretebiliyormu acaba. Bu adamlar ilk senesinde her klasmandan motosikleti ürettiler zamanla ülkemizede getirecekler gibi görünüyor. 2 sene önce bajaj cs400 çıkacak dendi fuarda sergilendi ne oldu belirsiz çıktımı çıkmadımı filan. Neyse geçin siz bajajı.. Sen benelliyi 2017'de görmelisin baktımda acayip aletler geliyor. Piyasayı süpürebilir. Potansiyel olarak benelli bajaj'la kıyaslanamaz. 5-10 seneye kadar japon kadar popüler olacağına inanıyorum. Burayada yazıyorum demedi demeyin :) Bu fiyatlarada benelli sahibi olabiliyorken kaçırmayın derim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar Merhaba öncelikle şunu belirtmek isterim ki; Benelli kullanıcısı olarak Benelli tamamen İtalyan markası bir üründür.Hintlilerle vs karıştırmayalım lütfen.Benelli tek silindirli modeli TNT 25 ile mart ayı ortasında piyasaya hızlı bir şekile giriş yaptı.Bekleneninde üstünde bir satış grafiği ile trafiğe çıkan tek silindir modeli kullanıcılardan tam not almayı başarmış gözüküyor.Bende TNT 250 kullanıcısı olarak bu durumdan gayet memnunum.Kardeşime de tek silindir TNT 25 alarak ailece bu markanın fanatiği olduk.Motorda bikere vibrasyon diye birşey hissetmiyorsunuz.Sesine bir binen birde duyan hayran kalıyor.Fiyatına gelince.Eeeee en önemliside budur işte.Piyasada kaliteler ligine girmek için ekranlarda milyonluk reklam yapan hintliler Benelli'nin reklamsız yakaladığı başarıyı kendilerine hedef belirlemişler.Arkadaşlar Bu motorun destekçisi Türkiye'nin önde gelen motosiklet markalarından Kuba motormuş.Buda satış sonrası ve markanın sürekliliği açısından ayrı bir güven veriyor.Kısacası bu fiyata bu motor gerçekten fırsat.Bu fırsatı kaçırmayın derim.

Burada reklam yapmaya çalıştığınızı herkes biliyor, kendinizi komik duruma düşürmeyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------

Bencede çakma italyan gerçekte çinli olan Benelliyi hintli Bajaj ile karıştırma. Marka fanatikliği yapmayın lütfen ya da bu yazdıklarınız reklam amaçlı. Benelli sahibi olan arkadaşlar hemen linç etmesin motosiklete laf atmıyorym. Duke ile kıyaslayın ama daha iyi fln diyenler var gerçekten komik yani :D naked sınıfının kralı Duke'dir.Ne Duke Ne Tnt Nede Pulsar sahibiyim.Şahsen alacak olsam 1.Duke 2.Pulsar 3.Tnt bu şekilde alım sıram olurdu.Pulsar'a laf atıyorsunuz ama 100 bine 80 bine gelmiş bir sürü Pulsar var ve saat gibi çalışıyor.Tnt'yi yermiyorum ama çok şahşalıyorsunuz.İnşallah en az Pulsar kadar sağlam çıkar tek temennim bu.
Tekeriniz düz bassın.

Madem sahibi değilsin neye göre bu sıralamayı yapıyorsun ? Benim de son tercihim Duke olur çünkü motorda rahat edemedim ve diğerlerinden çok daha pahalı. O fiyat farkına çok daha az fazla şey veriyor ama onların da benim için önemi yok çünkü motor rahatsız ve titreşimli. Hala bu seviyede bir motosikletin motor dayanıklığı sorgulanıyor ya çok şaşırıyorım. Bu zamanda adam gibi bakılıp kullanıldıktan sonra o kilemetreleri görmeyecek motor kalmadı artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst