Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Arkadaşlar bende motoru bayide görmeye gittiğimde, dağıtıcı firma sahibi motoru artık getirmeyeceğini söyledi, nedenini sorduğumda ise yeni gelen motoru alanların hepsinin arızayla karşılaştığını ve arızayı gideremediklerini kendisininde bu durumu çözemediği için sok sıkıntı çektiğini ve bana da motoru tavsiye etmediğini söyledi.Daha önce hiç duymadığım şekilde için geldi biraz bana, böyle sorunlarla karşılaşan var mı aranızda acaba, yada firma neden böyle söylüyor olabilir.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Arkadaşlar bende motoru bayide görmeye gittiğimde, dağıtıcı firma sahibi motoru artık getirmeyeceğini söyledi, nedenini sorduğumda ise yeni gelen motoru alanların hepsinin arızayla karşılaştığını ve arızayı gideremediklerini kendisininde bu durumu çözemediği için sok sıkıntı çektiğini ve bana da motoru tavsiye etmediğini söyledi.Daha önce hiç duymadığım şekilde için geldi biraz bana, böyle sorunlarla karşılaşan var mı aranızda acaba, yada firma neden böyle söylüyor olabilir.

Ne gibi bir ariza?
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Arıza galiba motor ile ilgiliymiş, tam net bir şey söylemedi belkide yedek parça temin edemediği için böyle söylemiş olabilir. Biraz beklemeye karar verdim.
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
bir kişi bile böyle bişeyden bahsetmemişken, bence o firma benelli yetkisi elinden alınmış bir firma olabilir ;)
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Hic inandirici gelmedi. Bu model 6 aydir yurtdisinda kullaniliyor, o kadar yorum okudum kimse oyle bir seyden bahsetmedi, keza turkiyede tnt250 ne zamandan beri var sadece 1 kisi sikinti yasamis o da ilanda onu belirtince motor degisimi teklif edildi ona..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Arkadaşlar bende motoru bayide görmeye gittiğimde, dağıtıcı firma sahibi motoru artık getirmeyeceğini söyledi, nedenini sorduğumda ise yeni gelen motoru alanların hepsinin arızayla karşılaştığını ve arızayı gideremediklerini kendisininde bu durumu çözemediği için sok sıkıntı çektiğini ve bana da motoru tavsiye etmediğini söyledi.Daha önce hiç duymadığım şekilde için geldi biraz bana, böyle sorunlarla karşılaşan var mı aranızda acaba, yada firma neden böyle söylüyor olabilir.


Ne gibi bir ariza?


Arıza galiba motor ile ilgiliymiş, tam net bir şey söylemedi belkide yedek parça temin edemediği için böyle söylemiş olabilir. Biraz beklemeye karar verdim.

Önceki yorumları okursanız görürsünüz ayı şeyi söyleyen bir bayii daha vardı ama sora öğrendik ki o bayiinin elinden alınmış Benelli bu yüzden markayı kötülüyor. Ankara'daki ışıl bisiklet diye bayii idi o yüzden alamadım ben şimdi Ankara bir showroom açılacak onu bekliyorum. Ruling arkadaşımızda ayı şeyi yaşamıştı bahsettiğim bayide. Kötü bi motosiklet değil. Alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun yakıda onlarla aynı gruptayım.
Benelli TNT 25 :cat::cat: :cat: :cat:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Arkadaşlar bende motoru bayide görmeye gittiğimde, dağıtıcı firma sahibi motoru artık getirmeyeceğini söyledi, nedenini sorduğumda ise yeni gelen motoru alanların hepsinin arızayla karşılaştığını ve arızayı gideremediklerini kendisininde bu durumu çözemediği için sok sıkıntı çektiğini ve bana da motoru tavsiye etmediğini söyledi.Daha önce hiç duymadığım şekilde için geldi biraz bana, böyle sorunlarla karşılaşan var mı aranızda acaba, yada firma neden böyle söylüyor olabilir.

Bayiyi siteden şikayet et.
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Önceki yorumları okursanız görürsünüz ayı şeyi söyleyen bir bayii daha vardı ama sora öğrendik ki o bayiinin elinden alınmış Benelli bu yüzden markayı kötülüyor. Ankara'daki ışıl bisiklet diye bayii idi o yüzden alamadım ben şimdi Ankara bir showroom açılacak onu bekliyorum. Ruling arkadaşımızda ayı şeyi yaşamıştı bahsettiğim bayide. Kötü bi motosiklet değil. Alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun yakıda onlarla aynı gruptayım.
Benelli TNT 25 :cat::cat: :cat: :cat:

Zaten ben de işkillendim biraz ama bir bayi neden satmak istemez diyede merak ettim, bu söylediklerinizden sonra biraz daha mantıklı geldi arkadaşlar. Bayi ismi vermek veya şikayet etmek doğru değil ama bende Ankara'danım. Ama tam olarak olayın ne olduğunun anlaşılması için aranızdan motordan iyi anlayan birisinin bu bayiyle görüşmesini tavsiye ederim.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Motora sonunda plaka cikartip teslim aldim. 5 km kullandim konusmak icon biraz erken ama ilk izlenim; 2. V 3. Vitesleri sahane :) sesi cok guzel, tok bir sesi var, 4. Viteste 100e kadar ciktim titresim hissetmedim, hindistanda kullanicilarin dediklerinin aksine debriyaj kolu sert degil ve frenlerde bir sikinti yasamadim, gerci frenleri zorlamadim, lastikler yeni ve ben motora yeniyim diye.
Sorulariniz varsa cevaplamaya calisirim.
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Motora sonunda plaka cikartip teslim aldim. 5 km kullandim konusmak icon biraz erken ama ilk izlenim; 2. V 3. Vitesleri sahane :) sesi cok guzel, tok bir sesi var, 4. Viteste 100e kadar ciktim titresim hissetmedim, hindistanda kullanicilarin dediklerinin aksine debriyaj kolu sert degil ve frenlerde bir sikinti yasamadim, gerci frenleri zorlamadim, lastikler yeni ve ben motora yeniyim diye.
Sorulariniz varsa cevaplamaya calisirim.

Motorda oturuş pozisyonu rahatmı onu merak ediyorum, mt 25'ten, sadece öne biraz yaslanmak gerektiği için vazgeçtim boyum 170 cm, en çok merak ettiğim bu açıkçası
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Motorda oturuş pozisyonu rahatmı onu merak ediyorum, mt 25'ten, sadece öne biraz yaslanmak gerektiği için vazgeçtim boyum 170 cm, en çok merak ettiğim bu açıkçası

Bana rahat geldi, hindistanda da oturus pozisyondan sikayeti olan yok, direksiyon ama standart commuter tarzinda yuksek degil. Onu anlamak icin oturup durmadan 40-50km kullanmak lazim
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Motorda oturuş pozisyonu rahatmı onu merak ediyorum, mt 25'ten, sadece öne biraz yaslanmak gerektiği için vazgeçtim boyum 170 cm, en çok merak ettiğim bu açıkçası

Öncelikle motosikleti alan tüm arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun. Bugün kısa bir test sürüşü yaptım :queen: Gerçekten mükemmel bişey 100 km'ye 7 8 saniyede geldi(800 km yol yapılmış motosikletle) alan arkadaş inmemiş diyebilirim :) Oturuş pozisyonu gayet rahattı HeYgidiDAYS benim boy 174 hiç zorlanmadım ama uzun yolda ne olur bilmem. Tekrar alan herkese hayırlı olsun
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Bana rahat geldi, hindistanda da oturus pozisyondan sikayeti olan yok, direksiyon ama standart commuter tarzinda yuksek degil. Onu anlamak icin oturup durmadan 40-50km kullanmak lazim

Öncelikle motosikleti alan tüm arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun. Bugün kısa bir test sürüşü yaptım :queen: Gerçekten mükemmel bişey 100 km'ye 7 8 saniyede geldi(800 km yol yapılmış motosikletle) alan arkadaş inmemiş diyebilirim :) Oturuş pozisyonu gayet rahattı HeYgidiDAYS benim boy 174 hiç zorlanmadım ama uzun yolda ne olur bilmem. Tekrar alan herkese hayırlı olsun

Önceki motorum cbr 125 olduğu için aşırı derecede yorucuydu ve artık birdaha racing tipi motor almayacağım o yüzden uzun yolda daha rahat bir sürüş keyfi verecek bir motor olsun istiyorum, canlı olarak görüpde test edemedik daha
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
bende dedim 7 - 8 saniyede geliyo 100 e die ama adamlar test etmişler illa 9 dur o diyolar :)

Acaba gostergelerde gordugunuz 100 gercekte dogrumu ? Gps ile baktiniz mi hic? Ben ne ünlü ne baba denilen otomobillerde ve motorlarda gostergelerdeki rakamlarin dogru olmadigini gordum
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
bende dedim 7 - 8 saniyede geliyo 100 e die ama adamlar test etmişler illa 9 dur o diyolar :)

Bizzat şahidim :cat:

Acaba gostergelerde gordugunuz 100 gercekte dogrumu ? Gps ile baktiniz mi hic? Ben ne ünlü ne baba denilen otomobillerde ve motorlarda gostergelerdeki rakamlarin dogru olmadigini gordum
Ne kadar bi fark olur ki gözümüzle gördüğümüz şey hoşumuza gitti bırak ta keyfini sürelim :) Kızma ha kardeş bizde biliyoruz gerçek değil ama olan bu yani bütün motosikletler aynı e bunun sesi felan hızla birleşince insanın hoşuna gidiyor

Önceki motorum cbr 125 olduğu için aşırı derecede yorucuydu ve artık birdaha racing tipi motor almayacağım o yüzden uzun yolda daha rahat bir sürüş keyfi verecek bir motor olsun istiyorum, canlı olarak görüpde test edemedik daha

Bazı bayiler test sürüşü yaptırıyor bi görüş istersen bence oturuş pozisyonu gayet rahattı
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Bizzat şahidim :cat:


Ne kadar bi fark olur ki gözümüzle gördüğümüz şey hoşumuza gitti bırak ta keyfini sürelim :) Kızma ha kardeş bizde biliyoruz gerçek değil ama olan bu yani bütün motosikletler aynı e bunun sesi felan hızla birleşince insanın hoşuna gidiyor

Fark var ne yazık ki tüm motosikletlere



Bazı bayiler test sürüşü yaptırıyor bi görüş istersen bence oturuş pozisyonu gayet rahattı

Tabi rahat olur benelli o :D
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Motora sonunda plaka cikartip teslim aldim. 5 km kullandim konusmak icon biraz erken ama ilk izlenim; 2. V 3. Vitesleri sahane :) sesi cok guzel, tok bir sesi var, 4. Viteste 100e kadar ciktim titresim hissetmedim, hindistanda kullanicilarin dediklerinin aksine debriyaj kolu sert degil ve frenlerde bir sikinti yasamadim, gerci frenleri zorlamadim, lastikler yeni ve ben motora yeniyim diye.
Sorulariniz varsa cevaplamaya calisirim.

hayırlı uğurlu olsun
zamanla daha fazla yorum alabilecek kişilerin olması sevindirici.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst