- Katılım
- 24 Eyl 2015
- Mesajlar
- 22
Arkadaşlar bende motoru bayide görmeye gittiğimde, dağıtıcı firma sahibi motoru artık getirmeyeceğini söyledi, nedenini sorduğumda ise yeni gelen motoru alanların hepsinin arızayla karşılaştığını ve arızayı gideremediklerini kendisininde bu durumu çözemediği için sok sıkıntı çektiğini ve bana da motoru tavsiye etmediğini söyledi.Daha önce hiç duymadığım şekilde için geldi biraz bana, böyle sorunlarla karşılaşan var mı aranızda acaba, yada firma neden böyle söylüyor olabilir.