Bende Torununu Gören Motorculardan Oldum :))

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Hayır dualarını eksik etmeyen tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ederim.:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
torun baldan tatlıdır diyorlar abi doğrumu sen şimdi daha iyi anlarsın vaziyeti..:)

allah o mertebeyi bizlerede göstersin ve allah analı babalı büyütmeyi, nasib etsin rabbim kaderini güzel eylesin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dede nazarlık koy
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
torun baldan tatlıdır diyorlar abi doğrumu sen şimdi daha iyi anlarsın vaziyeti..:)

allah o mertebeyi bizlerede göstersin ve allah analı babalı büyütmeyi, nasib etsin rabbim kaderini güzel eylesin...
Gerçekten torun baldan tatlı imiş İrfan cığım.:)
Torunumu görmeye hergün akşam 18 de Foça dan İzmir e gidiyorum. yaklaşık 80 km.Sabah 06.dada geri dönüyorum.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
torununuz için sağlık ve şans diliyorum.

ailenize mutluluklar getirsin minik ayaklarıyla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst