Gerçekten torun baldan tatlı imiş İrfan cığım.torun baldan tatlıdır diyorlar abi doğrumu sen şimdi daha iyi anlarsın vaziyeti..
allah o mertebeyi bizlerede göstersin ve allah analı babalı büyütmeyi, nasib etsin rabbim kaderini güzel eylesin...
Allah analı babalı büyütsün. Tebrik ederim.Bu gün saat 11 itibari ile sevgili torunum ASYA dünyaya geldi.:flower:
Artık bende,torununu gören motorcular arasına katıldım.Yani DEDE oldum:flower: