Bende Torununu Gören Motorculardan Oldum :))

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu gün saat 11 itibari ile sevgili torunum ASYA dünyaya geldi.:flower:
Artık bende,torununu gören motorcular arasına katıldım.Yani DEDE oldum:flower:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
mevlam analı babalı büyütsün ülkesine bağlı bir evlat olması dileğiyle gözün aydın DEDE
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah analı babalı büyütsün ama fotograf görmeden doğduguna inanmayız :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Allah bahtını açık tutsun.:rendeer:
Seni de tebrik ederim motorcu dede:thumleft:.
Bende motorcu dede olmak istiyorum :bounce:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
çok şanslısınız valla Allah herkeze nasip etsin böyle mutluluğu:rendeer:

Artık torunlara bu mobilet benim ilk motorumdu dersiniz:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vayyyy dede oldu bizim ihtiyar kurt:) maşallah maşallah...sen valla bizi bile gömersin dede...arada bir tekliyo kalbin ama bizi sollarsın her alanda...:)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Fotorafları yarın yükleyebileceğim ancak:)

Tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkürler ederim.Hepinizden Allah razı olsunç
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
allah bağaşlasın analı babalı büyütsün. darısı tüm motorcuların başına :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bu gün saat 11 itibari ile sevgili torunum ASYA dünyaya geldi.:flower:
Artık bende,torununu gören motorcular arasına katıldım.Yani DEDE oldum:flower:
Abim Allah analı babalı büyütsün. :) Bu arada sizin yaş kaç? (Kulağıma söyle abi nazar değirmesinler.)
Fotoğrafları bekliyoruz. :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Allah bahtini acik etsin, anali babali buyutsun abi.
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Allah kazadan beladan korusun inşallah :) Ve inşallah bizde torununu gören motorculardan oluruz :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Allah bağışlasın, inşallah torunuyla süren motorculardan da olursunuz :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
30
Allah bağışlasın analı babalı büyür inş. Darısı herkesin başına :rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
geçtiğimiz cumartesi baba olan ben de dedeliğinizi kutlarım..Allah analı babalı büyütsün, adı ile yaşasın,vatanımıza milletimize hayırlı bir evlat olarak yetişsin,ömrü uzun olsun inşallaahhh :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Allah analı babalı dedeli büyütsün hayırlı olsun DEDE.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst