Bende meşhurum artık ,dergiye çıktım...

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
tebrikler, umarım bu başarıların devamı gelir :rendeer:
aman nazar değmesin :wiinkk:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
valla çok hoşuma gitti
tam sayfa scan etsene, biz de rahat okuyalım
tebrikler...
:rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
bravo:rendeer:tebrik ederim:cat:
sırada ne var?artık yerel bi vizonteleyede çıkarsın:queen:
bu arada,yazılar gerçekten okunmuyo:silent: okuyamadım:salut:
gözümüz zaten bozuk,hepten kaybetmeyelim:mrgreen:
bu arada dishy,sanada tebrikler:cat:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
tebrik ederim inşallah bu başarın devam eder ve zirveye ulaşırsın:cat:
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
eeeeee hakettin ama zaten meşhur olanlar senden dahamı çekici kocaman racingin üstüne snn gibi güzellikde oturunca güzel bi görüntü çıkmıyor.çok ve çok güzel görüntü çıkıyo haliyle kaç tane varki böyle o yüzden tabiki koyarlar. :mrgreen::p
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
Alıntı:
dishy´isimli üyeden Alıntı
Bu kılasmanda birinciyim İlk ben çıktım, hemde Hürriyet/Otoyaşam a

Çok güzel bir duygudur eminim, anlıyorum seni.. Şimdi annen elinde dergi mahalleyi geziyordur Kendimden biliyorum Tanımadığım akrabalarım tebrik etti

Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin

Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin :queen:


:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alıntı:
dishy´isimli üyeden Alıntı
Bu kılasmanda birinciyim İlk ben çıktım, hemde Hürriyet/Otoyaşam a

Çok güzel bir duygudur eminim, anlıyorum seni.. Şimdi annen elinde dergi mahalleyi geziyordur Kendimden biliyorum Tanımadığım akrabalarım tebrik etti

Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin

Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin :queen:


:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

puhahahahaha :cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
tebrik ederim ama gerçekten dergıyı merak ettım.nerden edınebılırıs acaba:silent:

yada sen bizi hiç yormasan şu sayfaları buraya koysan bizde okusak, seni çok yormuş olurmuyuz? ne dersin?:rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
son resim çok şık olmuş:)

:)son resim çok şık olmuş:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
tebrikler:) Sanırım bu dergiler sadece ayanları hedef alıyor yada bayanlar daha ilginç geliyor :silent: az olan değerli olur kanunu :cyclopsan
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
"sen şimdi bizleri tanımazsında " :rendeer: senin adına sevindim türkiyede bulunduğun noktada olmak bir bayan için oldukça zor tekrar tebrik ederim selamlar
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Şule sıradaki sensin :) (bu arada biraz feminist bir yazı oldu sanırım :p)...

ben sizin kadar sakin kalamaz şımarırdım herhalde :p şaka bir yana hakkaten süper birşey. gurur duydum kızlar sizin adınıza. dıshy e takıla takıla sonunda bende feminist olup çıkıcam sendede belirtileri başlamış zaten baksana:queen::queen:

Demek bayanlarda motor kullanabiliyormuşşşş...:p

alırız anahtarını mayyyyyyk:bounce::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
En büyük sensin::biggrinn::haapppy:::biggrinn. Brrrraaavvoooooo..

::blushani ::blushani ::blushani ::blushani
Melis'i tebrik ederim.

Tabi sevgili Tuğbayı da (bkz. link aşağıda)

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=6073968&tarih=2007-03-12

::blushani ::blushani ::blushani ::blushani ::blushani

Dishy senin röportajını bilmiyordum, sanada kocaman tebrikler :rendeer:

Şule sıradaki sensin :) (bu arada biraz feminist bir yazı oldu sanırım :p)...

Yooo bence cuk oturmuş :queen::queen:

Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin

Evet aynen öyle oldu .. :wiinkk:

dıshy e takıla takıla sonunda bende feminist olup çıkıcam sendede belirtileri başlamış zaten baksana:queen::queen:

hahahaah ben mi feminist mi yok canım ::blusssh:::blusssh:::blusssh:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst