Bende meşhurum artık ,dergiye çıktım...

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi; öyle trajı yüksek, Türkiye çapında yayınlanan bir dergiye değil..:p Çalıştığım işyerinin 3 ayda bir, iç iletişim olarak yayınlanan bir dergi, ama yine de 20.000 okuyucusu var :p:cherry: Büyük bir olay değil belki ama nebileyim kendimi dergide görünce içim bi hoş oldu, ve sizlerle paylaşmak istedim :)

74095759of5.jpg


78813313ps1.jpg


36249006qh0.jpg


34253841ah0.jpg
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hehe meshur oldunnnnnnnn:mrgreen: tebrık ederızzzz basarılarının devamını dılerız:rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
hazzz ;hızzzzz; gazzzz ; tarrzzzzz hepsi bir arada ne mutlu sana
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20.000 türkiyede bir dergi için büyük bir rakam.
Aydın doğanın 2.000 satmayan dergileri var öyle düşün...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu kılasmanda birinciyim :cherry: İlk ben çıktım, hemde Hürriyet/Otoyaşam a :cherry:

Çok güzel bir duygudur eminim, anlıyorum seni.. Şimdi annen elinde dergi mahalleyi geziyordur :mrgreen::queen: Kendimden biliyorum :queen: Tanımadığım akrabalarım tebrik etti :p:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrikler:cat::rendeer:(yirmibeş,fünfundzwanzig,twentyfive...)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
akşam nerdesın? ımzanı almaya gelıcemde:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Elif tebrik ederim güzelim. İnan çok hoş çıkmışsın, özendim vallahi.. 600F alıcam dayanamıyorum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst