- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabi; öyle trajı yüksek, Türkiye çapında yayınlanan bir dergiye değil..
Çalıştığım işyerinin 3 ayda bir, iç iletişim olarak yayınlanan bir dergi, ama yine de 20.000 okuyucusu var
:cherry: Büyük bir olay değil belki ama nebileyim kendimi dergide görünce içim bi hoş oldu, ve sizlerle paylaşmak istedim 