- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
tebrikler, umarım bu başarıların devamı gelir :rendeer:
aman nazar değmesin :wiinkk:
aman nazar değmesin :wiinkk:
Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin :queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Alıntı:
dishy´isimli üyeden Alıntı
Bu kılasmanda birinciyim İlk ben çıktım, hemde Hürriyet/Otoyaşam a
Çok güzel bir duygudur eminim, anlıyorum seni.. Şimdi annen elinde dergi mahalleyi geziyordur Kendimden biliyorum Tanımadığım akrabalarım tebrik etti
Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin
Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin :queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
puhahahahaha :cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
Şule sıradaki sensin(bu arada biraz feminist bir yazı oldu sanırım
)...
Demek bayanlarda motor kullanabiliyormuşşşş...![]()
En büyük sensin::biggrinn::haapppy:::biggrinn. Brrrraaavvoooooo..
Melis'i tebrik ederim.
Tabi sevgili Tuğbayı da (bkz. link aşağıda)
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=6073968&tarih=2007-03-12
Dishy senin röportajını bilmiyordum, sanada kocaman tebrikler :rendeer:
Şule sıradaki sensin(bu arada biraz feminist bir yazı oldu sanırım
)...
Valla brawo ,sana mankenlik teklifide gelmişti diğilmi süpersin
dıshy e takıla takıla sonunda bende feminist olup çıkıcam sendede belirtileri başlamış zaten baksana:queen::queen: