Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
alpercim çok geçmiş olsun ..
Alper senin yaşadığının birebir aynısı olmasa da dün ben de yaşadım... Çok hızlı olmadığım için kurtardım.. Adam sağ taraftan motorun üzerine çıktı.. Arkamda annem vardı ve iki frene de asılıp, ayaklarımı yere bastım.. Ama sanırım kendimi çok kasmışım, bütün eklemlerim ağrıyor.. Kontrolumu kaybetse idim, sol bacağımız motorun altında kalacaktı.. Allah'tan bişey olmadı...
Geçmiş olsun,sana da bana da.. Ucuz atlattık:rendeer:
...bi kot pantolunu bile olsa ve normal ayakkabısı bu kadar hasar almazdı diye düşünüyorum
herhalde bi müddet artçı alamıcam arkama