bende kaza yaptım şilede

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
alper_tim
Çok geçmiş olsun
Bayan arkdaşada acil şifalar

Banada benzeri bi olay oldu.Kırmızıda bekliyordu myeşil yandı panelvanın sagındaydım yeşil yandıgı halde geçmioyrdu.Allh allah dedim neyse sagından geçerken arabanın önünden teyzem çıkıverdi önüme fren sol sağ iyi kurtardım wallaa
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
arkadaşlar full korumanız varsa arkanıza ille de artçı alıcaksanız hiç deilse korumanızı ona verin çünkü biz bi takım riskleri göze alıp binmişiz ama arkamızdaki biz bindiğimiz için biniyor o yüzden sonradan bunun vicdan azabı var muhakkak ki sende yaşıyosundur şu an bunu yanlış anlamayasın şimdi sen beni ben genel tavsiye anlamında yeri geldiği için söylüyorum dostum neyse büyük geçmiş olsun Allah beterinden korusun
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hocam çok geçmiş olsun gerçekten üzüldüm :( Artçına daha çok üzüldüm:salut:Bende çok korkuyorum arkamdakini düşürücem diye.Büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
çok gecmiş olsun alper allah beterinden korusun artçı arkadasında en kısa zamanda sağlığına kavusur inşallah

selamlar
tansel
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok sağolun dostlarım
walla böyle bi olay yaşancağını bilsem alırmıydım arkama arkadaşı sadece kask korumadı işte bi kot pantolunu bile olsa ve normal ayakkabısı bu kadar hasar almazdı diye düşünüyorum
herhalde bi müddet artçı alamıcam arkama
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALPERCİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,ÜZÜLDÜM YA:l(

SEN İYİ OLDA GEREİSİ YALAN , BU TİPLER MALESEF HEP VAR..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm dostlarım çok sağolun
aranızda değerimi bi kere daaha anladım umarım bundan sora başka kaza yaşamam
motordan soğuma veya herhangibi olumsuz düşünce olmadı bende şu an
ama psikolojim biraz garip neşemi kaybettim gibi
sanırım oda bi kaç gün içinde geçer ve normale dönerim
destekleriniz için hepinize teşekkür ederim sağolun ve dikkatli, olun sizlerde
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Alpercim büyük geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış! :pale: Allah daha beterlerinden korusun fakat eminim şimdi yolcunun koruması olmadığı için vicdanın sızlıyordur.. Bu insanın kendisinin yaralanmasından bile daha çok koyar adama malesef..
Lütfen uygun korumaları olmadığı sürece 100 mt gitmek için bile yolcu olmayın arkadaşlar.. Kazanın insanı nerde bulacağı belli olmuyor malesef..
Kendimizi dokunulmaz gibi düşünmemek lazım..
Sana büyük geçmiş olsun, yaralanan arkadaşa acil şifalar diliyorum! :rendeer:
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
kanka bira önce telefonda öğrendiğimde gerçekten çok üzüldüm ama ucuz atlattığınız içinde sevindim... ama bu olaydan sora sende profesyonel oldun diyelim herşeyde bir hayır vardır:) öpüyorum yanaklarından
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
ALPERCİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,ÜZÜLDÜM YA:l(

SEN İYİ OLDA GEREİSİ YALAN , BU TİPLER MALESEF HEP VAR..

Alper'e çok geçmiş olsun gerçekten.Umarım artçısı hayat boyu bunun izlerini taşımaz.Yalnız değinmek istediğim bir konu var,bazı arkadaşlar hemen karşı tarafa bir linç psikolojisinde oluyorlar.Tabiki burada birbirimiz koruyup kollamamız gerekir ama biraz objektif bakarsanız kendi hatalarımızı da görmüş oluruz.Sonuçta Alper şerit dışında, yolun en kenarında gittiği için, adamın oradan araç çıkmayacağını düşünmesi normal.Zaten kaza raporunda da Alper suçlu gözüküyor olucak büyük ihtimalle.Adam da,Alper de dikkat etseydi keşke, kaza olmasaydı.Burada konuşalım,paylaşalım,eleştirelim ama hatalarımızı da görmezden gelmeyelim lütfen
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun..inşallah artçı arkadaşın motosiklete tövbe etmemiştir..motosiklet binmek korkulacak birşey haline gelmesin arkadaşlar...o yüzden herzaman tam dikkat, herzaman tam koruma...tekrar geçmiş olsun alper, dilerim tekrarını yaşamazsın...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
walla artçı olan bayan arkadaş belkide bi daha binmez motora
dün ilk kez bindi ve şansıma adam geldi bize çarptı ve düştük
üzerimde nazar mı var nedir anlamadım ki şansa bak yaa off offf:pr:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Alper geçmiş olsun çok,ucuz atlattığına sevindim..
Vicdan azabı duymaktan da vazgeç,ortada suçlu aramak birşeyi değiştirmez..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Alpercim tekrar geçmiş olsun, senin için ucuz atlatılmış bir kaza olmuş. Bu gibi ufak kazalardan önemli dersler çıkardığını umuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst