- Katılım
- 6 Mar 2007
- Mesajlar
- 565
geçmiş olsun allah beterinden korusun
bir organizasyon yap da hep beraber gidelim hem zevkli hem de güvenli olsun. :cat:
ALPERCİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,ÜZÜLDÜM YA:l(
SEN İYİ OLDA GEREİSİ YALAN , BU TİPLER MALESEF HEP VAR..