Ben Artık Üniversiteliyim!

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkese merhaba...Çok şükür istediğim bölüme girdim.Afyon Kocatepe Üniversitesi Maliye İ.Ö 4 yıllık.Allahım yüzüme baktı.Benim için çok büyük bir stresti allaha şükürler olsun 5.tercihim geldi çok şükür.:)

Herkese sevgiler,saygılar..​
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Senin adına çok sevindim.Hayırlısıyla bitirmek nasip olur inşallah.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
AYNı duygulardayım ben de kardeşim :) Her ne kadar son tercihlerimden biri olsa da :salut: artıK Giresun Üniv ; Turizm ve seyahat işletmeciLiği ndeyim :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
tebrikler seninm adına çok sevindim...
uyumayacağın geceler geliyo haberin olsun:mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Tebrikler....Umarım herşey dilediğin gibi olur.Hemen gidip ev bakmaya başla bana kalırsa.sonra yurt işi zor oluyor yer bulmazsın.:wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hadi gözün aydın
inşallah takılmandan çakmadan geçer alırsın diplomayı.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar herkese merhaba...Çok şükür istediğim bölüme girdim.Afyon Kocatepe Üniversitesi Maliye İ.Ö 4 yıllık.Allahım yüzüme baktı.Benim için çok büyük bir stresti allaha şükürler olsun 5.tercihim geldi çok şükür.:)

Herkese sevgiler,saygılar..​

hayırlısı olsun...çok sevindim...hayatında önemli bir dönüm noktası...herşey dilediğince olsun...:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
birisi afyon kocatepe üniversitesi mi dedi :mrgreen: bende inşaattayım kardeş bu sene kazandım şükür :) görüşmek üzere
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bütün kazanan kardeşlerimize öğrenim hayatı boyunca başarılar diliyorum... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst