- Katılım
- 5 May 2006
- Mesajlar
- 588
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar herkese merhaba...Çok şükür istediğim bölüme girdim.Afyon Kocatepe Üniversitesi Maliye İ.Ö 4 yıllık.Allahım yüzüme baktı.Benim için çok büyük bir stresti allaha şükürler olsun 5.tercihim geldi çok şükür.
Herkese sevgiler,saygılar..
Herkese sevgiler,saygılar..