- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Motosiklete her bindiğimde belliğini takardım.Geçenlerde belliğimi kaybettim.Üzerimde deri mont olmasına rağmen, böbreklerin olduğu kısımlarda ağrılar başladı.Üstelik sadece ankara'dan eymire gidip döndük.Ufak tefek araştırmalar yaptım.
Böbrekleri üşütmek ciddi sağlık sorunlarına yol açıyormuş arkadaşlar,bel kısmını rüzgardan korumak önemli :cat:
Bu arada elinde fazla belliği olan varsa bana uygun fiyata veya beleş verirse sevinirim :queen: 20 tl den başlıyo fiyatları
Böbrekleri üşütmek ciddi sağlık sorunlarına yol açıyormuş arkadaşlar,bel kısmını rüzgardan korumak önemli :cat:
Bu arada elinde fazla belliği olan varsa bana uygun fiyata veya beleş verirse sevinirim :queen: 20 tl den başlıyo fiyatları