Bellik kullanın.

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Motosiklete her bindiğimde belliğini takardım.Geçenlerde belliğimi kaybettim.Üzerimde deri mont olmasına rağmen, böbreklerin olduğu kısımlarda ağrılar başladı.Üstelik sadece ankara'dan eymire gidip döndük.Ufak tefek araştırmalar yaptım.
Böbrekleri üşütmek ciddi sağlık sorunlarına yol açıyormuş arkadaşlar,bel kısmını rüzgardan korumak önemli :cat:
Bu arada elinde fazla belliği olan varsa bana uygun fiyata veya beleş verirse sevinirim :queen: 20 tl den başlıyo fiyatları :)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben bunca zamandır belliksiz bindim, yaz-kış hemde..
Daha bir gram böbrek ağrısı çekmedim, enteresan geliyor hep bana bu bellik işi.
Elbette demek değildir ki bellik gereksizdir. Demek ki benim anatomi garip. Gerçi üşümek konusunda anormal olduğumu kabul ediyorum. Şöyle izah edeyim, dışarıda şuan kar var ve sıacklık -3 derecede ama akşamları ateş suyu olmamasına rağmen ben hala battaniye örtüyorum, yorgan terletiyor :)

Not: Evim bir fırının üst katı değil..
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
abi sadece üşütmeyle olsa ,kaza veya, düşme anında anlıyo, insan nekadar faydalı araç geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
abi sadece üşütmeyle olsa ,kaza veya, düşme anında anlıyo, insan nekadar faydalı araç geçmiş olsun :rendeer:

Sanırım burada "bellik" diye bahsi geçen ürün sadece ısı amaçlı olanı.. Onun haricinde sırtlık var kullandığım. Yaz/kış sırtımı su gibi yapıyor namussuz ama koruma olduğu için sesimi çıkarmıyorum ona :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Ben bunca zamandır belliksiz bindim, yaz-kış hemde..
Daha bir gram böbrek ağrısı çekmedim, enteresan geliyor hep bana bu bellik işi.
Elbette demek değildir ki bellik gereksizdir. Demek ki benim anatomi garip. Gerçi üşümek konusunda anormal olduğumu kabul ediyorum. Şöyle izah edeyim, dışarıda şuan kar var ve sıacklık -3 derecede ama akşamları ateş suyu olmamasına rağmen ben hala battaniye örtüyorum, yorgan terletiyor :)

Not: Evim bir fırının üst katı değil..

rüzgar senin böbreklere gelene kadar vucut içinde etkisini kaybediyodur :cherry::cherry::p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
benim ceketin sırtın alt kısımlarında çift kat deriden korumalar var ama bellikte takmak gerekirmi bilmiyorum.aslında pek hissetmezdim öyle bi eksikliği ama bugün biraz üşüdüm sanki
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Ss motor ve kısa deri mont ile bağlantılı mı acaba bu bellik olayı? :silent:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
rüzgar senin böbreklere gelene kadar vucut içinde etkisini kaybediyodur :cherry::cherry::p

Hehehe, önden gelen rügar ırtıma dolanana kadar vücudumla ısınmış oluyor tabii, evet. :p

Ss motor ve kısa deri mont ile bağlantılı mı acaba bu bellik olayı? :silent:

Hmm, mantıklı aslında, yağmur çamurlu havada enduro monttan şaşmıyorum ki kendisi kalçaların yarısına kadar iniyor, çok çok kullanışlı. Deri mont dediğiniz gibi kısa. Soğukta onu giymek üşütür adamı, düşündüm de..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Ben bunca zamandır belliksiz bindim, yaz-kış hemde..
Daha bir gram böbrek ağrısı çekmedim, enteresan geliyor hep bana bu bellik işi.
Elbette demek değildir ki bellik gereksizdir. Demek ki benim anatomi garip. Gerçi üşümek konusunda anormal olduğumu kabul ediyorum. Şöyle izah edeyim, dışarıda şuan kar var ve sıacklık -3 derecede ama akşamları ateş suyu olmamasına rağmen ben hala battaniye örtüyorum, yorgan terletiyor :)

Not: Evim bir fırının üst katı değil..
belliksiz de oluyor, kullandıktan sonra anlıyor insan faydasını. Yolculuk bitiminde Çıkardığında bel ve sırt bölgesinin sıcak olduğunu farkediyorsun.(sabah 5te başlayan 2.5saat full yağmurlu aralık ayı yolculuğu)
 
Katılım
4 Ara 2010
Mesajlar
447
babam ben motoru alırken "motor; hastalığı deftere yazar, ilerde inleyerek okutturur" demişti.aman dikkat...
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Ben bunca zamandır belliksiz bindim, yaz-kış hemde..
Daha bir gram böbrek ağrısı çekmedim, enteresan geliyor hep bana bu bellik işi.
Elbette demek değildir ki bellik gereksizdir. Demek ki benim anatomi garip. Gerçi üşümek konusunda anormal olduğumu kabul ediyorum. Şöyle izah edeyim, dışarıda şuan kar var ve sıacklık -3 derecede ama akşamları ateş suyu olmamasına rağmen ben hala battaniye örtüyorum, yorgan terletiyor :)

Not: Evim bir fırının üst katı değil..

bende aynı anlattıgınız gibiyim odamda tshirtleyim ve yanıyorum odanın kaloriferini kapatıyorum anlamıyo evdekiler tasarruf yapmaya calısıyorum sanıyolar halbuki yanıyorum daralıyorum kişiden kişiye degisiyo tabi bu herkes aynı degil
ama bellik ve böbrekleri saglam tutma konusunda ''şimdi agrısı olmaz ama bugunun sıkıntısı ilerde çekersin'' derdi dedem ,saglam tutmak lazım böbregin sakası yok gerçekten
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaş osbourne ye neden bukadar yükleniyonuz adam gırlağını tutamıyo diye bukadar uğraşılmaz ki kardeşim:)
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
hiç gerek duymadığım bir şey.
montun fermuarını çekip kaskı ilikleyip eldivenleri giydimmi
-5 derecede bile terliyorum
gariptir.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
arkadaş osbourne ye neden bukadar yükleniyonuz adam gırlağını tutamıyo diye bukadar uğraşılmaz ki kardeşim:)

O kadar da değil.

Ama bu böbrek meselesi arkadaşların dedikleri gibi ileride acısı çıkacak bir şey bunu biliyorum ama gene de sıcağı sevmiyorum.
Kilo ile olduğu kadar metabolizma ile de alakalı sanırım.

Güncel halimi yayınlayayım da millet garabet bir şey sanacak :)
182758_499269671786_547376786_6585030_350405_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
abi bizi kavrayan bellik daha icat edilmedi :cherry:

bak öyle dedin içim bi garip oldu
anştayn da vefat edeli çok oldu :pale: :salut:
işimiz yaş :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

O kadar da değil.

Güncel halimi yayınlayayım da millet garabet bir şey sanacak :)
182758_499269671786_547376786_6585030_350405_n.jpg


Ama bu böbrek meselesi arkadaşların dedikleri gibi ileride acısı çıkacak bir şey bunu biliyorum ama gene de sıcağı sevmiyorum.
Kilo ile olduğu kadar metabolizma ile de alakalı sanırım.

motorunda pek çirkinmiş abi ya :p
şuna bak minnacık :p
nasıl da kötülüyorum ama benimde olsun diye can atıyorum çaktırmadan :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bak öyle dedin içim bi garip oldu
anştayn da vefat edeli çok oldu :pale: :salut:
işimiz yaş :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------



motorunda pek çirkinmiş abi ya :p
şuna bak minnacık :p
nasıl da kötülüyorum ama benimde olsun diye can atıyorum çaktırmadan :queen:

Bul bana 600 cc üstü bir chopper al senin olsun tufan'cım. Ciddiyim valla.. Benim uğraşacak mecalim kalmadı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst