dishy' Alıntı:Antalya da trafik var mı yok mu bırak ona biz karar verelim :wiinkk:
Ayrıca konu zaten saçmaydı iyice saçmalanmaya başlandıı :cat:
Ylmzzz Arkadaşım teşekürlerylmzzz' Alıntı:dostdark arkadaşım tebrikler. gerçekten de sitede geyik muhabbetleri bu tür organisazyonlardan daha fazla ilgi topluyor. burda yazı yazan kişilerden o topiğe bakmayanlar bile var. arkadaşlar emeğe saygı lütfen bu organizasyon hepimiz için yararlı.:wiinkk:
motorcular tek vucut oluyor :cat: :cat: :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7228&highlight=vucut
Bedbin' Alıntı:![]()
hit the road jack and don't you come back no more no more....