- Katılım
- 29 Haz 2005
- Mesajlar
- 410
ayy yaa yine mi! Hic bir gelisme gosteremeyen toplumumuzun hic bir gelisme gostermeyen bireyleri.. Bu ve benzer topikler son dort ayda 3572 defa acilarak rekor sayiya ulasmistir. Tebrik ediyorum....::hakem1::
dostdark' Alıntı:Arkadaşlar bu forumda MOTORCULAR TEK VÜCUT OLUYOR diye bir topik var ve konu çok güzel ve topik arka sayfalara düşmesin diye elimden geldiği kadar birşeyler yazdım ama bir kullanıcı art arda iki mesaj yazamıyor diye hep gerilerde kaldı
Bence böyle saçma sohbetler yerine motorcuların kenetlenmesi konusuna eyilseniz daha güzel olmaz mı
biz neden köprüden geçerken 3 ytl para veriyoruz
kalabalığız ama birlik değiliz
neyse sizin sohbetinizi bölmiyeyim
devam edin
bu konu bitincede Hindiler neden motor sürmüyor diye bir topik açın
:farao:
zeda3000' Alıntı:Kız arkadasım ben de ii suruyordu scooteri ilk denemesinde. Cok gereksiz bir ayirim. Kadinlardan sikayet edecegine minibusculeri trafikten kaldirsak daha mantikli olurdu bence. Asil katil onlar