bayanlar motosiklet kullanmalımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
ayy yaa yine mi! Hic bir gelisme gosteremeyen toplumumuzun hic bir gelisme gostermeyen bireyleri.. Bu ve benzer topikler son dort ayda 3572 defa acilarak rekor sayiya ulasmistir. Tebrik ediyorum....::hakem1::
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
"Bu millet esas terbiyesini aileden almaktadır.Türk milleti öyle analara sahiptir ki her bir devrin büyük adamlarını bu analar yetiştirmiştir.Türk kadını daha büyük nesiller yetiştirmeye,eğitmeye yeteneklidir."
M.KEMAL ATATÜRK
Ne mutlu bir ATATÜRK yetiştiren türk kadınına,ne mutlu o'na sahip olan Türk Milletine.......
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
millet işiniz gücünüz yokmu bence bayanlar kullanmalı araba gibi kullanmıyorlar çünkü

bu topiği açanı kovalıcam
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa
hahahahahahahahahahahahahahahahaha :queen: :queen: :queen: :queen: :pr: :pr:
ben bu topiğe gülerimmmmmmmmmmmmmmmmmm :mrgreen:
her işi nası en iyi şekilde yapıosak bunu da yaparızzz noktaa.....
kızlar takmayalım yolumuza bakalım :pr:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
39
kullansınlar daha ii enazından millet anasını sevgilisini eşini kendisine motosiklet almak için ikna etmek daha kolay olur bak hatunlar bile kullanıyor diye. Ben ööle yapmıştım.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
onunla ilgisi ne arkadaşım ben neden sevgilimi ikna edemiorum o zaman :queen: :queen:
bana da yol gösterrr :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bence kadınlar trafikte az kaza yapıyor neden çünki kaza yapmak için belirli bir hıza cıkmaları gerekiyor en azından 30km ginbi
buı hıza çıkmadıkları içinde kaza yapmıyorlar:queen:
Tabiki motor kulansınlar ama etek giymeden:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayana ne hem araba hemide motor haram kullanmasinlar desem ama kullansinlar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Motor kullanan bayanları otomobil kullananlardan ayırmak gerekmekte
1-daha cesaretliler
2-otomobil kullananlara göre daha az ağlaklar
3-trafikte otomobil kullananlar kadar kontrollerini karbetmezler
4-bana daha çekici gelirler:wiinkk:

Kendim şu motosikler kullanma işini öğreneyim ilk işim kızkardeşime de öğretmek olacak. Ama benim korkum dikkatsizlikten dolayı kaza yapması değil trafikteki maganda erkeklerin kardeşime kaza yaptırması ihtimali
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
teşekkürler....
bize ayıp oldu ama bu konu açılınca,,çünkü ben kendi adıma konuşmalıyım kii
aileme bile karşı çıktım.bi sorunum var onuda hallettikten snr (inşallah)
alıcam motorumu....böle kara cahil geride kalmışlarada göstercem nasıl motor kullanılır.............. :cat: :wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar bu forumda MOTORCULAR TEK VÜCUT OLUYOR diye bir topik var ve konu çok güzel ve topik arka sayfalara düşmesin diye elimden geldiği kadar birşeyler yazdım ama bir kullanıcı art arda iki mesaj yazamıyor diye hep gerilerde kaldı
Bence böyle saçma sohbetler yerine motorcuların kenetlenmesi konusuna eyilseniz daha güzel olmaz mı
biz neden köprüden geçerken 3 ytl para veriyoruz
kalabalığız ama birlik değiliz
neyse sizin sohbetinizi bölmiyeyim
devam edin
bu konu bitincede Hindiler neden motor sürmüyor diye bir topik açın
:farao:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kız arkadasım ben de ii suruyordu scooteri ilk denemesinde. Cok gereksiz bir ayirim. Kadinlardan sikayet edecegine minibusculeri trafikten kaldirsak daha mantikli olurdu bence. Asil katil onlar
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Kullanabilenler kullansın. Kullanamayanlar da arkada otursun.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
motor kullanmanın cinsiyeti olmaz ama bu türk konuları açan arkadaşların bayanları fena halde kıskandığını düşünüyorum onu anlıyorum çünkü benim çevremde onlardan iyi kullandığım için hiç kazam olmadığı için ve 8 senedir araba kullandığım için kıskanan erkekler var o da onlardan biri olsa gerek.ayrıca erkeklerin iyi araba kullandığını kabul etmiyorum tecrübeli olabilirler ama çok rahatsız edici ve hızlı kullanıyorlar kurallara uymuyorlar hatalı solluyorlar kazaların yüzde 95ine sebep oluyorlar sonra da kalkıp iyi araba kullanıyoruz diyorlar oldu gözlerim doldu:salut:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
motor kullanmanın bayan ı erkeği yok bence.
Becerisi olan herkes kullanmalı

haaa bişey daha var kadının da erkeginde birbirinden üstün olduğu çokk şeyler var:)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
dostdark' Alıntı:
Arkadaşlar bu forumda MOTORCULAR TEK VÜCUT OLUYOR diye bir topik var ve konu çok güzel ve topik arka sayfalara düşmesin diye elimden geldiği kadar birşeyler yazdım ama bir kullanıcı art arda iki mesaj yazamıyor diye hep gerilerde kaldı
Bence böyle saçma sohbetler yerine motorcuların kenetlenmesi konusuna eyilseniz daha güzel olmaz mı
biz neden köprüden geçerken 3 ytl para veriyoruz
kalabalığız ama birlik değiliz
neyse sizin sohbetinizi bölmiyeyim
devam edin
bu konu bitincede Hindiler neden motor sürmüyor diye bir topik açın
:farao:

dostdark arkadaşım tebrikler. gerçekten de sitede geyik muhabbetleri bu tür organisazyonlardan daha fazla ilgi topluyor. burda yazı yazan kişilerden o topiğe bakmayanlar bile var. arkadaşlar emeğe saygı lütfen bu organizasyon hepimiz için yararlı.:wiinkk:

motorcular tek vucut oluyor :cat: :cat: :cat:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7228&highlight=vucut
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
zeda3000' Alıntı:
Kız arkadasım ben de ii suruyordu scooteri ilk denemesinde. Cok gereksiz bir ayirim. Kadinlardan sikayet edecegine minibusculeri trafikten kaldirsak daha mantikli olurdu bence. Asil katil onlar


zeda git kendini en yakın köprüden at beceriksizsin bide gelmiş yazıosun

minübüsçülerde ekmek parası kazanıyor sadece senden fazla trafikte kaldıkları için sinirleri daha yıpranmış oluyor

hem sen minübüsçülerle çokmu muhatap oluosun sanki antalyada yoğun trafik cellat minübüsçü var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst