bayanlar motosiklet kullanmalımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
bayanlar motosiklet kullanmalımı yoksa ellerinin hamuruyla bi bu işe bulaşmamışlardı bunadamı bulaşmalı , otomobil trafiğini alt üst eden bayan kısmısı daha tehlikeli olan motor aleminde ortalığı birbirine katarmı , kırmızı ışıkta dikiz aynasını makyaj tazelemek için kullanan hanımzadeler motorda kafalarında kask varken de makyaj tazelemeye kalkarmı :silent:
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
kadınlar bence kullanmalı motor sonuna kadar destekliyorum kullanmalarını:p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
hayır bu dediklerinin hiç birini yapmaz siz erkeler nie kendinizi bu kadar üstün bi yaratıkmış gibi görüyosunuz:pr:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
valla duymasınlar,parçalarlar.niye kullanmasınlar baba,otomobil kullanan bayanlarla motosiklet kullananlar bence baya farklı.önüne gelen otomobil kullanır, motosikleti en iyi kullanabilenler kullanır.bayanlar bu işi ya hiç yapmaz,yapanıda tam yapar.hatta otomobillere toz yutturur.:cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Çok geyik ve daha önce yüzlerce kere tartışması ve polemiği olmuş bir konu. Anlamsız bir soru. Cevap verilmesi bile gereksiz..

Burcu sen de ciddiye alıp da sinirlenme lütfen ya..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bence iyi kullanıyorsa neden olmasın
Bayanlar kullasın ama hangi bayanlar
kullanacak olan bayanlar bence soğuk kanlı olmalı panik atak olmamalı yoksa biteriz:)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
cenkmenderes' Alıntı:
Çok geyik ve daha önce yüzlerce kere tartışması ve polemiği olmuş bir konu. Anlamsız bir soru. Cevap verilmesi bile gereksiz..

Burcu sen de ciddiye alıp da sinirlenme lütfen ya..

cenk sende gördün saçmalamış ama sataşacak başka yer yok sanki yada başka konuu
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şşştttt :wiinkk: ya hacı niye kullanmasınlar ki bayanlar da;onlar da insan evladı değilmi,hatta nebayan motosiklet kullanıcıları var ki;sana bana pabucumu ters giydirir!!!
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
valla görev ve sorumluluklarım gereği bu soruya yanıt veremiyorum...:cherry:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
trafikte en çok magandalık yapanların hemcinsleriniz olduunu hatırlatmak istiyorum.bunu yapanlarda sen ve senin kafa yapında olan insancıklar.kapasite meselesi tamamen.hangi çağda yaşadını merak ettim kadının elindeki hamurdan bahsediyosun.bu olsa olsa senin çekememezliinden kaynaklanır.dar görüşlüler lütfeeennnn geliştirin beyninizi azıcık!
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
51
merhaba arkadaşlar...size bazı gerçekleri söyliyeceğim...
1)trafik ışıklarının önünde, yeşil yandığı halde kalkamayan bir palio görürseniz içine bir bakın %96 bayan sürücü %3 ufak bir erkek çocuk %1 koala görürsünüz...2)rampada kalkamayan,tozu dumana katan,motorundan yanık kokuları gelen bir clio hb görürseniz içine bir bakın %98 bayan sürücü %2 bir maymun görürsünüz... daha devamı var ama onlarıda sonra yazalım...şaka maka ya valla bu bayan sürücüler trafikte tehlike yaratıyorlar.ya kaç kere bunların yüzünden kaza yapıyordum.hem bazı bayanlarda erkeklerin kendilerini üstün gördüğünü söylüyor.evet yaradılıştan üstünüz...eğer inanmıyorlarsa açsınlar Kuran ı Kerim'i onda ayet var.Allah erkekleri hem zeka hemde kuvvet yönünden üstün yaratmıştır.buna itiraz eden Kuran'a itiraz etmiş olur...isteyen etsin
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
arkadaşlardan baya ilmi ve mantıklı açıklamalar yağıyo ve gözlerimiz yaşarıyo.devam edin devam edin:farao: :farao:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
SpeedyBoys' Alıntı:
merhaba arkadaşlar...size bazı gerçekleri söyliyeceğim...
1)trafik ışıklarının önünde, yeşil yandığı halde kalkamayan bir palio görürseniz içine bir bakın %96 bayan sürücü %3 ufak bir erkek çocuk %1 koala görürsünüz...2)rampada kalkamayan,tozu dumana katan,motorundan yanık kokuları gelen bir clio hb görürseniz içine bir bakın %98 bayan sürücü %2 bir maymun görürsünüz... daha devamı var ama onlarıda sonra yazalım...şaka maka ya valla bu bayan sürücüler trafikte tehlike yaratıyorlar.ya kaç kere bunların yüzünden kaza yapıyordum.hem bazı bayanlarda erkeklerin kendilerini üstün gördüğünü söylüyor.evet yaradılıştan üstünüz...eğer inanmıyorlarsa açsınlar Kuran ı Kerim'i onda ayet var.Allah erkekleri hem zeka hemde kuvvet yönünden üstün yaratmıştır.buna itiraz eden Kuran'a itiraz etmiş olur...isteyen etsin
dersimiz din deil elh müslümanım ve neyin ne olduunu en az senin kadar biliyorum fiziksel olarak katılıyorum ama zeka açısından asla üstün deilsin sen benden bu yazdıında kanıtı oldu ellerine saalık
karakız +10000000i umarım bana yazmışsındır bu köhne kafalara katılmadıını biliyorum
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben bu topicin polemik yaratmak için açıldığına inanmaya başladım.Sonu hiç hayırlı görünmüyor bu başlığın:farao:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Bayanlar kesinlikle Motosiklet kullanmalılar.........
_______________________________________
Nedeni ise; 4 Teker kullanan bayan'lardan daha az tehlikeli olacağını düşünmemdir :p
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
KARAKIZ' Alıntı:
+10000000000000000000000000

Trafik ışıklarında kalkamayan bayan sürücüleri yazan arkadaşa mı +1000000000000000 verdin Burcu. Helal valla bişi demiyorum.. eehehe..

Bizim burda bir imparatoriçe lakaplı arkıadaşımız vardır. Megane coupe arabası var. Valla önüne 10 km/h ile giden bir traktör çıksın sol şeritte. Hayatta sağından geçemez. Çok iyi araba kullandığını iddia eder ama e5'de öndeki arabanın kıçına kadar girer ve "benim arabamın frenleri cok iyi. Ben dururum o aniden frene bassada" der. Kendisine buradan sevgilerimi gönderiyorum ve umarım birine arkadan yazılmaz diyorum. Bayanların arasında iyi araba sürenler var ama cogu gercekten başarısız sürücüler. Ama bunun nedenlerinden birinin de bazı erkek sürücülerin bayanlara yaptığı tacizler, sıkıştırmalar gibi nedenler dolayısı ile bayanların tedirgin kullanması olduğunu unutmayalım.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayatın her alanında yer almalılar ve alacaklar.arkalarındayız,destekliyoruz:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst