Bayan Endurocu

Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
bayan endurocu olur mu demeyin izleyin..........
gerçekten helal olsun bu bayan arkadaşa 2007 enduroclub gezisine katılan ve erkekler içerisinde cengaverler gibi kendini göstermiş olan bu bayan arkadaşımıza tebriklerimi sunarım.şahsen ben bile kendime güvenip o arazi şartlarında mücadele edemem doğrusu,tebrikler

http://www.youtube.com/watch?v=gC1tM52pbUI
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu nasıl enduro cu daha motoruna hakim olamıyor.ayakları yere basmıyor düz yol motorcusu bu bizim tuğba yer bunu:mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Sonuçta enduroya bile binse yardım edecekler var:mrgreen:.İki eli belinde "hadi bi götürmeyinde bu motoru görüyim!" modunda ablam:cherry:.Ama yinede helal olsun.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
bizim etrafımızdaki bayanlar genelde bizi motordan indirmeye çalışıyolar :).. yok tehlikeli o.. ölürsün binme felan. sanki arabada ölenler yok :)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
yahu neresini takdir ediyorsunuz
kız binemiyor ki :>
bir bayana yakısmıyor zaten motorun uzerin de zıp zıp zıplaması
bende cross cu bayanların bulundugu bir site vardı aklıma gelmedi..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Topiği açan arkadaşımızın dalga geçtiği konusunda şüphelerim var, hatta eminim.. :)
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
helal olsun arkadaşlarda orada gazı kesmese durmaz ve düşmezdi. Aslında bayanlarda tamam güzel kullanıyor motoru ama bir erkek kullanıcı ile bir bayan kullanıcı arasında dağlar kadar fark var.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahah geçen sene 450si varmış bunda neyine güvenerek 650 aldıysa :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Valla ben onu bunu bilmem bayan arkadaşa bravo doğrusu o tip bir motor binip
kullanma cesaretini gösterdiğine göre yorum yaparken arkadaşın göstermiş
olduğu çabayı göz önüne alın biraz ne kadar yorulduğu ortada ben dalga
geçemicem ve kendisini kutluyorum :rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizzin cesaret anlayışınızı merak ediyorum nedir tam olarak... bu cesaret değil... bunu yapmak için bi bayanın cesur olmasına gerek yok.. istekli olması ve imakanı olması yeterli...

absuruk bi durum yokki ortada.. cesur tebrikler diyosunuz...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vışşşş
metalgod a katılıyorum
cesaretle olcsak iş deil bu profesyonellik gerektirir
mesela bu sezon başak ilbaşı
süpermoto bayanlarda piste çıktı ve yarış esnasında debriyajının bittiğini farketti
şakir şenkalaycınında yardımıyla 3. vitese taktı ve yarışı tamamladı 2. olarak..
şimdi burda cesaretmi imkan mı vardı
tabiki istekle imkan
profesyonellik ne burdaki?
1 yarış için debriyajsız vites deiştirip 1. olmak:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst