- Katılım
- 22 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,027
- Konu Yazar
- #1
bayan endurocu olur mu demeyin izleyin..........
gerçekten helal olsun bu bayan arkadaşa 2007 enduroclub gezisine katılan ve erkekler içerisinde cengaverler gibi kendini göstermiş olan bu bayan arkadaşımıza tebriklerimi sunarım.şahsen ben bile kendime güvenip o arazi şartlarında mücadele edemem doğrusu,tebrikler
http://www.youtube.com/watch?v=gC1tM52pbUI
gerçekten helal olsun bu bayan arkadaşa 2007 enduroclub gezisine katılan ve erkekler içerisinde cengaverler gibi kendini göstermiş olan bu bayan arkadaşımıza tebriklerimi sunarım.şahsen ben bile kendime güvenip o arazi şartlarında mücadele edemem doğrusu,tebrikler
http://www.youtube.com/watch?v=gC1tM52pbUI