- Katılım
- 23 Ağu 2009
- Mesajlar
- 842
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar abiler başlangıç motoru olarak virago xv 535 dogru bir seçim olurmu vede maks 5.5 milyarlık birşey düşünüyorum 40.000km deki bi viragoyu 60.000km ye kadar kullanabilirmiyim motoruma iyi bakıcam , vede uzunyolda iyimidir ? Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
BAŞLANGIÇTAN KASTIM VİTESLİYE BAŞLANGIÇ , BENİM İÇİN MOTOSİKLET KULLANMAK VİTESLİ KULLANMAK OLDUĞU İÇİN ÖYLE YAZDIM
BAŞLANGIÇTAN KASTIM VİTESLİYE BAŞLANGIÇ , BENİM İÇİN MOTOSİKLET KULLANMAK VİTESLİ KULLANMAK OLDUĞU İÇİN ÖYLE YAZDIM
Son düzenleme: