- Katılım
- 24 Eyl 2006
- Mesajlar
- 976
bana kalırsa virago başlangıç motoru olur; fakat ağır olduğu ve boyutlarından dolayı manevra yapması da zor olduğu için (cbf150 veya ybr125'e kıyasla) biraz zorluk çekersin.
güç, spor yapıyor olmak, daha önce bisiklet, scooter kullanmaktan dolayı denge becerinin iyi olması avantajdır, daha kolay alışırsın.
honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerine katılmanı tavsiye ederim. burada cbf150'lerle alacağın eğitim sürüş becerilerini çok gelişiyor.
güç, spor yapıyor olmak, daha önce bisiklet, scooter kullanmaktan dolayı denge becerinin iyi olması avantajdır, daha kolay alışırsın.
honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerine katılmanı tavsiye ederim. burada cbf150'lerle alacağın eğitim sürüş becerilerini çok gelişiyor.