Başlangıç Motor Virago XV 535

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
976
bana kalırsa virago başlangıç motoru olur; fakat ağır olduğu ve boyutlarından dolayı manevra yapması da zor olduğu için (cbf150 veya ybr125'e kıyasla) biraz zorluk çekersin.

güç, spor yapıyor olmak, daha önce bisiklet, scooter kullanmaktan dolayı denge becerinin iyi olması avantajdır, daha kolay alışırsın.

honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerine katılmanı tavsiye ederim. burada cbf150'lerle alacağın eğitim sürüş becerilerini çok gelişiyor.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
bana kalırsa virago başlangıç motoru olur; fakat ağır olduğu ve boyutlarından dolayı manevra yapması da zor olduğu için (cbf150 veya ybr125'e kıyasla) biraz zorluk çekersin.

güç, spor yapıyor olmak, daha önce bisiklet, scooter kullanmaktan dolayı denge becerinin iyi olması avantajdır, daha kolay alışırsın.

honda'nın güvenli sürüş 1 ve 2 eğitimlerine katılmanı tavsiye ederim. burada cbf150'lerle alacağın eğitim sürüş becerilerini çok gelişiyor.

teşekkür ederim , başka yorumlar varsa alalım lütfen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst