Başlangıç Motor Virago XV 535

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Arkadaşlar abiler başlangıç motoru olarak virago xv 535 dogru bir seçim olurmu vede maks 5.5 milyarlık birşey düşünüyorum 40.000km deki bi viragoyu 60.000km ye kadar kullanabilirmiyim motoruma iyi bakıcam , vede uzunyolda iyimidir ? Yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
BAŞLANGIÇTAN KASTIM VİTESLİYE BAŞLANGIÇ , BENİM İÇİN MOTOSİKLET KULLANMAK VİTESLİ KULLANMAK OLDUĞU İÇİN ÖYLE YAZDIM
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Alınabilir bence Race veya Naked tarza hayır derdim çünkü Cruiser sınıfı kullanmak daha kolay,ayağın yere sağlam basar.
Hele hele 535 için hiç düşünme derim,şu 535'e taktım kafayı:cat:
http://www.sahibinden.com/7000_km_de_2000_model-37WQQaXQQ15488556WQQpXQQdisplayitem

evet hocam bunu bende beğendimde bana istanbulda lazım en uzak izmirden onu getirmek zor iş , 7000tl birşey değil bence o motor için 7000km nedirki :) bu arada sağol bilgilendirme için
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet hocam bunu bende beğendimde bana istanbulda lazım en uzak izmirden onu getirmek zor iş , 7000tl birşey değil bence o motor için 7000km nedirki :) bu arada sağol bilgilendirme için

Otobüse sığar bu bence temizine bak,Ağrı-Doğubeyazıt'da olsun yine temizini al.:cat:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
Ağır gelebilir. Daha önce 535 uzerine oturup tek ayaktan kaldırmayı denedin mi ? Bir dene istersen ondan karar ver. Bu arada o motoru biliyorum gerçekten temiz bir motor.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
enduro,supersport

enduro veya super sport al enduro olarak baslangıc Derbi Terra 125 derim 6 vites su sogutma 4 zaman 15 hp yakıt da yakmaz:rendeer:

supersport ise honda cbr 125 küçük gelebilir boyut olarak bude aynı ozelllıklere sahıp:cyclopsan

birde yamaha r125 de olabilir gorunusu aynı r1 dir cok da guzel boyutuda ıyıozellıkler aynı :queen:

benim tavsiyem ise Kawasaki ZXR 250 bu motor 2 silindir 4 zamanlı 6 vites:cat:
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
yaw adam cruiser istiyo başlangıç olarak viragoyu soruyor şimdi nerden çıktı bu zxr cbr flan lütfen kendi hür iradesiyle karar verdiği gruptan kendi grubumuza kaynak yaptırmaya çalışmayalım :mrgreen:

şaka bi yana bence de cruiser larda başlangıç motoru olur,eğer motoru taşımakta zorlanmıcaksan,benim motor ilk motorum direk başladım yiiihuu bindim üzerine devam o gün bu gündür,ama altındakininde 125 150 lik flan bişi olmadığının farkında olarak biraz aklı başında kullanmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
bencede baslangıç motoruu olabilir ..agir falanda olmaz ..benim baslangıc motorum 900cc ve 260 kg idi .. tabi alıp motoru ha diye trafige atlamamak kaydıyla
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
535 narin yapılı bi crusier, scooter tecrübesi olan biri eğer ölçü olarak aşırı küçük değilse zorlanmadan yürütür...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
arkadaşlar agır gelebilir diyen bi abi olmuşta merak etmesin yani 90 kiloyum :) o motora rahat hakim olabilecek güce sahibim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

enduro veya super sport al enduro olarak baslangıc Derbi Terra 125 derim 6 vites su sogutma 4 zaman 15 hp yakıt da yakmaz:rendeer:

supersport ise honda cbr 125 küçük gelebilir boyut olarak bude aynı ozelllıklere sahıp:cyclopsan

birde yamaha r125 de olabilir gorunusu aynı r1 dir cok da guzel boyutuda ıyıozellıkler aynı :queen:

benim tavsiyem ise Kawasaki ZXR 250 bu motor 2 silindir 4 zamanlı 6 vites:cat:

dostum sanırım pek dikkatli okumadın ben vitesliye başlangıç motoru sormadım virago xv 535 başlangıç motoru olurmu dedim :=)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
268.000 km de virago gördüm 60.000 hiçbirşeydir.Eğer temizse senelerce tepesinden inmezsin.

CC konusuna gelince biraz torka sahip çıkmada zorlanırsın ama uzun sürmez alışman.O ara trafiğe pek çıkmada,tamamen motoruna yoğunlaş.(bu arada motoru almışsın gibi yazmışım bende :p )
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Başlangıç motoru olarak kendini bildiğin sürece sorun yaratacağını sanmıyorum..km olarak ta 60.000 kmler hiçbirşeydir virago için..

Boyutları konusunda ise 187 boy ile bana ilk bindiğimde düdük gibi gelmişti 535 :)
Ayaklarımı peglere koyduğumda dizlerim 90 derece açı yapmıştı resmen..
Hatta bu nedenle almaktan vaz geçmiştim diyebilirim..Sonradan japon almaktan vazgeçtim gerçi orası ayrı..

Hoş şimdiki motorum da dağlar taşlar değil ama gene viragodan daha uzun ve yüksek bir motor..Gerçi dizler gene 90 derece de

Bkz.
16040_169680556786_547376786_3359092_2698777_n.jpg


Fotoyu koymamın nedeni uzun boylu birisinin bir cruiser üzerinde nasıl durduğunu kendinle mukayese etmen için. Çünkü ayakların kötü açıyla durması insanın belini ağrıtıyor..viragoda pegler o kadar yakındaydı ki bacaklarımı hem büküp hem de yana açmam gerekiyordu..

esas sıkıntım buydu yani..buna dikkat et alırkene..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Başlangıç motoru olarak kendini bildiğin sürece sorun yaratacağını sanmıyorum..

Boyutları konusunda ise 187 boy ile bana ilk bindiğimde düdük gibi gelmişti 535 :)
Ayaklarımı peglere koyduğumda dizlerim 90 derece açı yapmıştı resmen..
Hatta bu nedenle almaktan vaz geçmiştim diyebilirim..Sonradan japon almaktan vazgeçtim gerçi orası ayrı..

Hoş şimdiki motorum da dağlar taşlar değil ama gene viragodan daha uzun ve yüksek bir motor..Gerçi dizler gene 90 derece de

Bkz.
16040_169680556786_547376786_3359092_2698777_n.jpg


::koop::::koop::::koop::

dizler tam dik açı yapmış abi :) teşekkür ederim kilom fazla kısa boyluyum altımda pek sırıtmaz
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Alper kardeşim Karamürseldeysen eğer bir haftasonu atla vapura İzmit'e geç.Merkez'de demiryolu caddesinin alt kısmında Migros var,onun yan arasında Cosmic Bowling var.İşte onun girişinde Motorize arkadaşlarımızın takıldığı bir cafe vardır(belki biliyorsundur).Oraya uğra derim.İşletmecisi Mustafa abinin de viragosu var,oraya takılan birkaç virago kullanıcısı daha var.Hem onlarla tanışmış olursun hem de merak ettiğin motosikleti yakından görme şansın olur.Ben 7 yıl yaşadığım İzmitten iş nedeniyle Temmuz'da ayrıldım,orda olsam yardımcı olmaya çalışırdım.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
Alper kardeşim Karamürseldeysen eğer bir haftasonu atla vapura İzmit'e geç.Merkez'de demiryolu caddesinin alt kısmında Migros var,onun yan arasında Cosmic Bowling var.İşte onun girişinde Motorize arkadaşlarımızın takıldığı bir cafe vardır(belki biliyorsundur).Oraya uğra derim.İşletmecisi Mustafa abinin de viragosu var,oraya takılan birkaç virago kullanıcısı daha var.Hem onlarla tanışmış olursun hem de merak ettiğin motosikleti yakından görme şansın olur.Ben 7 yıl yaşadığım İzmitten iş nedeniyle Temmuz'da ayrıldım,orda olsam yardımcı olmaya çalışırdım.

peki abisuan tatil nedeniyle yurtdısındayım karamürsel e döner dönmez dedigin mekana ugrayacam sağolasın.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
842
arkadaşlar varmı motor hakkında başka görüşler alalım lütfen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst