başıma ilk kez kaza geldi lütfen yardım

Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
ÖRNEK TEŞKİL ETMESİ İÇİN:

şirketin kamyonu kırmızı kutulu o meşhur meşrubat firmasının arabasına sürtüyo adamda "benimde acelem var seninde" diyerek adres paylaşılıyor ve sonradan tutanak tutuluyor suclu o adam bizim kamyonda hasar yok ama deniliyorki "bizim araç şirket aracı suclu olarak seni yazalımda abi beni işten atmasınlar masrafı senn sigorta ödesin vs.vs.vs." iki ay sonra aracın kiralık olduğu ve kiralama şirketinin hem kamyon şöförümüze hemde şirketimize haciz actırdığını ögreniyoruz... neden? kiralama şirketi "aracım hasar almış değer kaybetmiş" diyerek bizi suçluyo hem sigortamız aracı tamir ettirdi hem kazasızlık indirimimiz kaybedildi bide aracın kaybettiği değeri bize ödettirmeye çalıştılar...

---bunun gibi iki üc örnek var şirket üzerine kendi şahsi durumumdan ama ne benim yazmaya nede sizin okumaya vaktiniz vardır :)

bu konuda babana bile güvenmeyeceksin ! ki babam trafik polisiydi gün olsun gene güvenmem...

insan değil miyiz hepimiz aynıyız :D
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
14
verdiğniz bilgiler için çok sagolun arkadaslar hepsini değerlendirdim adamın aracının eski poliçesini yaptırdıgı sigortadan istedim acente no su verdiler aradım durumu anlattım poliçeyi bana mail attılar cıktısını aldım adamla da görüştüm akşam buluşalım tutanagı yazalım güzel bi şekilde konu kapanmış olsun dedi kendi aracının masrafını da cebinden ödeyeceğini söyledi artık yapcak bişey yok bundan snrasını yazıcam buraya
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
338
Öncelikle geçmiş olsun. Herkes sigortalardan şikayetçi. Sigorta şirketleri bu konuda kesinlikle haksız. Ama sizin durumunuzda, size teklif edilen davranışında, bu sigorta haksızlığının ortaya çıkmasına sebep olduğunu bilin. İyiki bu dolandırıcılığa dahil olmamış yada hayata geçirmemişsiniz. Çünkü bu düpedüz dolandırıcılık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En iyisini yaptın emin ol başımıza geldi ağzımız yandı Kuzenimin eli kırdı arabayla çarparak adam 2 saat sonra elinde de bir şey yok kırık sadece motorunu da kendin yaptır dedi zor bela çıkma parçalar ile 1700 liraya topladık sigortadan da 1500 lira aldık cepten 200-300 çıktı .
ne biliyim adamın hastası felan vardır böyle ekstreme bir durum olursada telefonunla video kaydı çek "suçlu benim motorsikletin tüm hasarınız karşılayacağım hastam var bu sebeple acil gidiyorum " diye bu direk kanıttır , ama söz uçar yazı kalır kazadan sonra çok değişiyor insanlar
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
14
En iyisini yaptın emin ol başımıza geldi ağzımız yandı Kuzenimin eli kırdı arabayla çarparak adam 2 saat sonra elinde de bir şey yok kırık sadece motorunu da kendin yaptır dedi zor bela çıkma parçalar ile 1700 liraya topladık sigortadan da 1500 lira aldık cepten 200-300 çıktı .
ne biliyim adamın hastası felan vardır böyle ekstreme bir durum olursada telefonunla video kaydı çek "suçlu benim motorsikletin tüm hasarınız karşılayacağım hastam var bu sebeple acil gidiyorum " diye bu direk kanıttır , ama söz uçar yazı kalır kazadan sonra çok değişiyor insanlar

haklısın kardesim cok şükür öyle bi insana denk gelmemişim adam sözünün eri cıktı onun arabasında 1000 tl tutarında bi masraf varmıs ben cebimden yaptrcam dedi seninkinide bnm aracın sigortası yaptırsın dedi. HATTA ADAM ÇOK DÜŞÜK Bİ İHTİMALDE OLSA SİGORTA BENİ SUÇLAR DİYE TUTANAĞA ŞERİDİMİ İHLAL ETTİĞİNİ DE YAZDI.yani diyorki önce senin masrafın karşılansınben zaten cebimden ödicem.. adamla buluştuk gırgır şamata tutanağı doldurduk. ben her ihtimale karşı kaza fotolarınında çıktısını alıp dosyama eklicem bu fotograf herşeyi en iyi anlatan fotograf zaten.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Karşı tarafın evrakları eksikse hemen fotoğrafları çekip trafik polisi çağırıyoruz.Polis tutanak tutuyor gerekli işlemi yapıyor.Sende gidip motorunu servise bırakıp yapıldıktan sonra "karşı taraf suçlu olduğu için" almaya gidiyorsun.

Eğer karşı tarafın evrağı eksikse, tutanağa yanaşmıyor ise hemen TRAFİK POLİSİNİ çağırıyoruz.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Karşı tarafın evrakları eksikse hemen fotoğrafları çekip trafik polisi çağırıyoruz.Polis tutanak tutuyor gerekli işlemi yapıyor.Sende gidip motorunu servise bırakıp yapıldıktan sonra "karşı taraf suçlu olduğu için" almaya gidiyorsun.

Eğer karşı tarafın evrağı eksikse, tutanağa yanaşmıyor ise hemen TRAFİK POLİSİNİ çağırıyoruz.

Adam kaçarsa ne yapıyoruz?
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
14
Adam kaçarsa ne yapıyoruz?

ben artık tecrubelendm bu işte biraz eger kaçar ise adam tabiki ilk işimiz kazanın oluş şeklini anlatacak şekilde fotograflar çekmek palakalarında fotogrfını cekersen adam kaçsa bile polise gidip plakayı veriyoruz kaza yaptık adam kaçtı diyoruz buyrun beim elimdeki belgeler diyoruz ondan snra polis acıyor dosyayı plaka dan arac sahibine ulaşıyor sonra biz gerisine karışmıyorz
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
Adam kaçarsa ne yapıyoruz?

Adam kaçarsa sıkıntı büyük. Trafik polisi hiçbir şey yapmaz. Hatta azarlar beni niye çağırdınız diye. Polise giderseniz onlarda hiç birşey yapmaz savcılığa git derler. Savcılığa gidersiniz ifadeye çağırılır dava açılır. Bu durumda herhalde tutanağı kendi başınıza tutmanız lazım. Sonra savcılığa gidip dava açmak gerek. Kaza büyük bir kazaysa, karşı taraf tamamiyle suçluysa, polise gidip bu adam beni öldürmeye çalıştı, alkollüydü filan diyebiliriz. Bu durumda cinayete teşebbüsten hem yakalanıp getirilir. Ama sonra bunu nasıl ispatlıcaz napıcaz bilemiyorum. Yani kaçarsa çok başınız ağrır. Ne yapıp edip adamın kaçmasına izin vermemek gerekiyor. Yerde yatarken bunu nasıl yapıcaz bilmiyorum.
Mesela bu videodaki gibi bir durumda adam size vurup kaçarsa. Cinayete teşebbüs diyebilirsiniz. Sıradan bir kaza olsa kaçmazdı sonuçta. Kaçtığı için direk suçlu.

ben artık tecrubelendm bu işte biraz eger kaçar ise adam tabiki ilk işimiz kazanın oluş şeklini anlatacak şekilde fotograflar çekmek palakalarında fotogrfını cekersen adam kaçsa bile polise gidip plakayı veriyoruz kaza yaptık adam kaçtı diyoruz buyrun beim elimdeki belgeler diyoruz ondan snra polis acıyor dosyayı plaka dan arac sahibine ulaşıyor sonra biz gerisine karışmıyorz

Bu durum birinin başına gelmişti. Dediğine göre polis bir şey yapmıyor savcılığa git diyor. Yani polise havale edemiyoruz durumu malesef.:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst