Barkın Bayoğlu'nun Motosikletleri Satışa Çıkarıldı

Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Müze için ilk başta tadilat ve masraf. Sonrasında:

Aylık kira, günlük temizlik, ısıtma-soğutma, elektrik, oranın başında duracak kişinin aylığı ve sigortası, bütün bunları düzenleyip devamını saklayacak kişinin masrafı. Bütün bunların düzenli karşılanması gerekecek.

Yıllık masrafını hesaplayın... Peki kaç kişi gelecek, görecek düzenli?

Yüksek giriş ücretini koyun, bi anda Barkın suistimali yapan, Barkın'ın hatırası üzerinden para kazanmaya çalışan kötü aile oluverirler hemen gözümüzde. Protesto edilirler, yemedikleri laf kalmaz. Çünkü motor fuarı beleş bilet vermedi diye protesto eden motor kulüplerinin ülkesiyiz biz...

Tekrar düşünüyorum da, en iyisini yapıyorlar. Videoları yasaklatmada da haklılardı, bunda da...

Adamlar vefat eden oğullarının motosikletini satıyorken bile dil uzatabiliyoruz. Bi de bizi düşünüp bir sey yapmaya kalksalar doğduklarına pişman ederiz. Değmez bizim gibilere. Keşke öyle olmasa ama öyle.

Tüm masrafları saymışsın Hasmet, sende müzecilik de var herhalde :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm masrafları saymışsın Hasmet, sende müzecilik de var herhalde :)
Forumda "niye yapmıyorlar" demesi kolay, biraz düşünülünce ortaya çıkacak masraflar bunlar.

Artık sermayenin para ürettiği devirleri geçtik. Düzgün fikir (business plan) olduktan sonra sermaye sorun değil. Fikir düzgün olmadıktan sonra hazır sermayeyi de bitirir, üstüne borçlu çıkartır.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Yine izledim eski videolarından. Yuzümde bir tebessüm :) .

Bir gsxs1000 videosu vardır orda çok eleştirmiştim ve mesajlaşmistik. Sürüşün kötü örnek olduğunu ve izleyince hayal kırıklığına uğradığımı fln yazmıştım. Cevaplamıştı ve ufak capta bir tartismistik :) Sonra forum içinde ayrıca bu mevzu geçmişti..

Hey gidi..

Sanırım benim için müzesi "Youtube Kanalı ve sitesi" olacak.

Mekanın cennet olsun. Özlüyoruz be kaptan
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
ben o garaj duracaksa diye düşünerek yazdım zaten, yok orayı elden çıkaracaklarsa zaten olmaz.Bi de ne demiştim, orada minik bi bölüm, şayet orası duracaksa ekstra masraf ya da adam istemezdi, müze bile değil sergi diyelim. Ama dediğim gibi aile orayı tutacaksa ve sponsorla olur o iş.

Neyse yav. Siz de haklısınız, çok şey istiyoruz biz bazen memleketten ve insanından galiba. Gerçeklerin böyle olması gücümüze gidiyor, idealini söylüyoruz, boşa dil döküyoruz aslında haklısınız.

İyi geceler.

Haklısın. Yazmaktan anlamıyorlar bari bir görsel ile anlatmaya çalışalım.

barisin_motosikletleri_nerede_1312525978.jpg


Al, bak, olay bu. Müze bile değil. Çok mu zor şu tarz bir şey yapmak? Hangi belediye yok diyecek sana, ne kadar masrafın olacak... Ailenin acısına elbette saygımız var ama tekrar ediyorum, hiçbir konuda hiçbir açıklama yapmamalarına saygım yok kimse kusura bakmasın. En azından ufak bir açıklama yapılmalıydı. Biz de derdik ki "he bu yüzden bunu yapmışlar, iyi olmuş ya da keşke olmasaydı..." Sağda solda kimliği belirsiz kişilerin yazdıkları ile yetindirtmemeliler bizi... Ayrıca acı henüz çok taze, duygular yoğunken verilen kararlar ileride pişmanlık doğurabilir. Belki ilerde pişman olacaklar ama iş işten geçmiş olacak... Şu an tek tesellimiz motosikletleri kadir kıymet bilecek birilerinin alması...

Adamın cenazesine 4000 motosikletli gelmiş, diyor ki kim ziyaret edecek... Hadi onu geçtim ben olsam yakarım motosikletleri diyenler de var. Zihniyete bak. Sanki evlat acısı iki ay sonra unutulacak bir şey de, motosikletleri yakınca bitecek her şey. Allah korusun senin çocuğun ölse ne yapacaksın odasını ateşe mi vereceksin? Hiç mi bir hatırasını saklamayacaksın (ki Barkın'ın hatırası dediğimiz şeyler de Barkın'ın evlatları gibiydi). Bu kadar odun olmayın anasını satayım ya. Yakarmış!.. Peh!..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın. Yazmaktan anlamıyorlar bari bir görsel ile anlatmaya çalışalım.

http://www.bartin.info/images/haberler/barisin_motosikletleri_nerede_1312525978.jpg

Al, bak, olay bu. Müze bile değil. Çok mu zor şu tarz bir şey yapmak? Hangi belediye yok diyecek sana, ne kadar masrafın olacak...

Bak bu mantıklı. Hadi o zaman ön-ayak ol. Mesela online fon aç. Bakalım insanlar ne kadar destekliyorlar madden? Sponsor bulmak için uğraş. Oğullarını kaybetmiş insanlara destek ol, bu acılı zamanlarında onları eleştirmek yerine.

Ama yemiyorsa, zor geliyorsa, tek yapacağın bu parlak fikrini forumda paylaşmaksa, öyle yap ve sus. Kendi yapmadığın şeyi başkaları niye yapmıyor diye tanımadığın, hallerinden bihaber olduğun insanlara dil uzatma, azıcık empati kur.
 
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
150
Ne kadar benliğimize yerleşmişse bu müze kavramı, kıyısından köşesinden ünlü biri öldüğünde bile hemen çalışmalara girişiliyor. Şurada müze müze diye çığırtkanlık yapanlara sormak lazım hayatlarında kaç kere müzeye gitmişler. Ha iş eğer müze fikri üzerinden ailesine destek vermek ise yapılacak son eylem olur, arkadaş zaten yukarıda sebeplerini açıklamış, kolay baş edilecek yeltenilecek girişimler değil bunlar.

Ailesi motorları satmakta da haklılardır kendilerine göre. Biz bilmiyoruz ama motorlardan önce onlar için çok daha önemli anıları vardır merak etmeyin. İlla bir şey yapılacak ise madden küçük manen büyük işlere girişilmeli. Mesela belediyeler ile görüşüp sponsor olunacak şekilde belli başlı eğitim okullarına ismini vermek gibi. Sonuçta bu adam 7'den 70'e herkesi eğitmek için uğraştı.

Ben çevresinden biri olsam, gerekli olanaklarım varsa eğitim merkezim, motor dükkanım vs gibi gider anıt bir heykelini yaptırırım. Altına da biyografisini yazarım, en iyi farkındalık oluşturacak girişim budur bence.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
51
AEA ormanı yapılsa daha iyi, kalıcı olur. Müze işi yürümez.
Ailesine saygı duymak lazım, evlat acısı hele motorla cok buyuk acı.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Yav arkadaş muhalefet edecez diye de konu bu kadar saptırılmaz ki. Niye adam ailesine fon açsın onu mu kastediyor, yakınları, AEA ekibi yapacak eğer niyetleri varsa böyle bir şeyi. Biz sadece öneride bulunuyoruz, forum ortamında tartışılacak konuşulacak, amma karşı çıkıp her öneri getirene laf ettiniz be yav. Muhalefet için ben daha iyisini biliyorum demek için de ille karşıt bir şey yazılmaz ki babalar, o zaman saçmalaşıyor iş. Yok fon kur yok masrafı şu olur, daha yazdıklarımızı, ne anlatmak istediğimizi anlamamışsınız ki, tek tek mesela benim yazdıklarımı bi okuyun aileye en ufak bir söz etmiş miyim. Edenlere ben de kızarım ok. Ama karşı çıkmak ya da herkeseakıl vermek en çok ben bilirim moduna girmek için de bu kadar anlamadan yazmayın derim.
Ben ya da burdan başkası niye fon kursun bunu yapacak olan niyeti varsa aea ekibi ya da ailedir, onun yakınlarıdır. Biz naçizane öneri getiriyoruz forumlar niye var yahu. Kapatalım gidelim o zaman.
Yav bazen hakikaten niye ben yıllardır şuraya yazmazken yeniden yazmaya başladım diyorum, hakikaten şaşırtıcı işler yav.

Hadi eyvallah. Alıntılayın, boyna analizlerle cümleleri kırpa kırpa cevaplar verin. Buyrun. Ortam sizin!

Hakikaten hayret yahu.
Adamı yazdığına pişman edersiniz.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Bu motorları sponsorlardan biri tümünü alıp mağazasının bir köşesine Barkın bölümü yaparsa olur.Başka bir fikirde bir müze motocafe gibi bir yer açıp orda değerlendirmek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

Bu motorları sponsorlardan biri tümünü alıp mağazasının bir köşesine Barkın bölümü yaparsa olur.Başka bir fikirde bir müze motocafe gibi bir yer açıp orda değerlendirmek.Tabi adamın hatırası üzerinden rant elde ediyor diyeceklerde olur.Bana göre hoş bir fikir olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fon kurma zor bir iş değil. Devletle, vergiyle işi yok. Tamamen internet üzerinden. Ailesine telefon açıp sergi için online fon kurmayı düşünüyoruz, kontrol tamamen sizde olacak, kabul eder misiniz diyeceksiniz. Gerisi birkaç saatlik iş. Yeterli miktar toplanırsa gerçekleşecek, yoksa verenlere iade edilecek. Anladığım kadarıyla sadece düzenbazlar kontak kurmuş aileyle. Ve illallah etmişler.

Ona buna laf sallayanlar, biraz aksiyon gösterseler birşeyler olur. Ama niyet o değil anlaşılan. Fikir veren çok, elini işin altına koyan yok. Bari "niye yapılmıyor" diye şikayet etmeyin.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Haklısın. Yazmaktan anlamıyorlar bari bir görsel ile anlatmaya çalışalım.

http://www.bartin.info/images/haberler/barisin_motosikletleri_nerede_1312525978.jpg

Al, bak, olay bu. Müze bile değil. Çok mu zor şu tarz bir şey yapmak? Hangi belediye yok diyecek sana, ne kadar masrafın olacak... Ailenin acısına elbette saygımız var ama tekrar ediyorum, hiçbir konuda hiçbir açıklama yapmamalarına saygım yok kimse kusura bakmasın. En azından ufak bir açıklama yapılmalıydı. Biz de derdik ki "he bu yüzden bunu yapmışlar, iyi olmuş ya da keşke olmasaydı..." Sağda solda kimliği belirsiz kişilerin yazdıkları ile yetindirtmemeliler bizi... Ayrıca acı henüz çok taze, duygular yoğunken verilen kararlar ileride pişmanlık doğurabilir. Belki ilerde pişman olacaklar ama iş işten geçmiş olacak... Şu an tek tesellimiz motosikletleri kadir kıymet bilecek birilerinin alması...

Adamın cenazesine 4000 motosikletli gelmiş, diyor ki kim ziyaret edecek... Hadi onu geçtim ben olsam yakarım motosikletleri diyenler de var. Zihniyete bak. Sanki evlat acısı iki ay sonra unutulacak bir şey de, motosikletleri yakınca bitecek her şey. Allah korusun senin çocuğun ölse ne yapacaksın odasını ateşe mi vereceksin? Hiç mi bir hatırasını saklamayacaksın (ki Barkın'ın hatırası dediğimiz şeyler de Barkın'ın evlatları gibiydi). Bu kadar odun olmayın anasını satayım ya. Yakarmış!.. Peh!..

O cümledeki yakarım lafı "gözüm hiçbirşey görmez, umrumda olmaz" anlamındaydı ama sen bu kadar odun olma da anlamaya çalış bence. Ne demek açıklama yapmamalarına saygım yok? sen kimsin? Nasıl bir ilişkin vardı ki rahmetlinin ailesiyle açıklama yapmak zorundalar sana? İki programını izleyip bi iki etkinliğine katıldın diye aileden mi sandın kendini? Bence rahmetlinin ailesine karşı haddini ve yerini bil. Aksi taktirde konuştukların sadece şımarıklık olarak kalır.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
son olarak durum nedir bilen var mı?

Kardeşim panigale ve scramblerin satıldığını söylemişti malum sitede.Ama ben görmedim.Alan adam fotoğrafını atmış diyordu.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Şu customu alabilmeyi çok isterdim ya. Daha dün tekrar izlemiştim videosunu :) Umarım kadir kıymet bilecek birine gider o motosiklet. Diğerleri benim için bişey ifade etmiyo ama o motor yadigar olarak kurcalanmadan kalmalı.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
346
Bu kadar abartılacak dramatize edilecek bir durum yok dostlar alacak kişilerin de motosikletlere ve merhum Barkın Bayıroglu'nun hatırasına nasıl deger verecegini de bilemezsiniz. Satma hakkı olanlar satmaya karar vermiş hepsi bu. Paran varsa alır hatiraya sen sahip cikarsin, yoksa parasi olan alir hatiraya sahip çıkar ya da direk biner gezer bilemezsiniz
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
panigale, cbr, wunderwaffe,manitou ve mondial duruyor. motorların satıldığı falan yok.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Oha, sergilemenin yapildigi (eger yapildiysa tabii) binada calisiyorum ve hic haberim olmadi. Tabii o siralar motosiklet kullanicisi degildim o da ayri bir sorun :)
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
Bütçem elverse her birini alır, kazalı haricinde hepsinin temizlik ve bakımlarını yaptırır ve saklardım. Kazalı olanın ise üzerindeki toz tanesini dahi kaybetmeyecek şekilde muhafaza etmeye çalışırdım.

Hiçbirini asla kullanmaz, muhafaza ederdim. Belki bir gün, birkaç günlüğüne açılacak küçük bir sergide sergilemek için. Ama esasen bana kattığı değerler için kendisine minnetimi sunmak için saklardım.

Nur içinde, huzur içinde yat Barkın BAYOĞLU. Seni çok özliycez, daha çok arıycaz.

Yaptıklarınla, vefatından sonra dahi insanlara birşeyler katmaya, hayat kurtarmaya devam eden güzel insan. Mekanın cennet olsun.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Geçen sene tüm motorları bir otomobil firmasnını servisinde idi.Arkadaşım resim attı bunlar Barkının motorlar değilmi diye.Panigale Manitou Wundervafle falan hepsinin resmini atmıştı bana.2018 nisan ayıydı.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Bana durduğu firmanın ismini verebilecek olan varmı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst