- Katılım
- 25 Nis 2016
- Mesajlar
- 571
Müze için ilk başta tadilat ve masraf. Sonrasında:
Aylık kira, günlük temizlik, ısıtma-soğutma, elektrik, oranın başında duracak kişinin aylığı ve sigortası, bütün bunları düzenleyip devamını saklayacak kişinin masrafı. Bütün bunların düzenli karşılanması gerekecek.
Yıllık masrafını hesaplayın... Peki kaç kişi gelecek, görecek düzenli?
Yüksek giriş ücretini koyun, bi anda Barkın suistimali yapan, Barkın'ın hatırası üzerinden para kazanmaya çalışan kötü aile oluverirler hemen gözümüzde. Protesto edilirler, yemedikleri laf kalmaz. Çünkü motor fuarı beleş bilet vermedi diye protesto eden motor kulüplerinin ülkesiyiz biz...
Tekrar düşünüyorum da, en iyisini yapıyorlar. Videoları yasaklatmada da haklılardı, bunda da...
Adamlar vefat eden oğullarının motosikletini satıyorken bile dil uzatabiliyoruz. Bi de bizi düşünüp bir sey yapmaya kalksalar doğduklarına pişman ederiz. Değmez bizim gibilere. Keşke öyle olmasa ama öyle.
Tüm masrafları saymışsın Hasmet, sende müzecilik de var herhalde