Barış Akarsu'yu Kaybettik

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Prof. İdrisoğlu "Barış Akarsu'nun genç olması her şeyi değiştirebilir" demiş ama.

Hocaya inanmak istiyorum.

http://www.milliyet.com.tr/2007/07/03/son/sontur18.asp

EWet çıkmadık candan umut kesizmez tam burada size bi olay aktarayım



Hayata mucizevi dönüş

Kastamonu'da 1 aydır yoğun bakımda yatan ve beyin ölümü gerçekleşen Hamdi Mantar, bağlı olduğu yaşam destek makinesinin fişleri çekilince hayata döndü.

Geçtiğimiz Mayıs ayında askerlik sülüsünü almak için yola çıkan Hamdi Mantar, Kastamonu Süt Fabrikası mevkiinde motosikletiyle bir kamyonun altına girmesi sonucu ağır yaralandı. Kaldırıldığı Kastamonu Doktor Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi'ndeki 3 günlük yoğun bakımın ardından Mantar, doktorların "Yapabileceğimiz başka bir şey yok" demesinin ardından Kastamonu Özel Anadolu Hastanesi'ne sevk edildi. Vücudunda çok sayıda kırık, iç organlarında ve beyninde hasar meydana gelen Hamdi Mantar'ın yoğun bakımındaki 12'inci gecesinde doktorlar, Hamdi'nin beyin fonksiyonlarının yüzde 90'ının durduğunu ve ailesine makinelerin fişinin çekileceğini söyledi.

Bunun üzerine Mantar ailesi, Hamdi'nin mezarını kazdırarak, kabir kurbanını kestirdi ve belediyeden yapılacak vefat ilanını hazırladı. Baba Hasan Mantar, doktora Hamdi'yi makineden çıkartmamasını, annesinin hasta olduğunu ve Hamdi'yi sabah son bir kez burada yatarken görmesini istediklerini belirtti. Anne Ferda Mantar oğlunu son kez gördükten sonra hastane görevlileri, Hamdi Mantar'ın bağlı olduğu yaşam destek makinesinin fişini çekti ve fişin çekilmesiyle birlikte Hamdi Mantar yeniden hayata döndü. Dışarıda oğullarının ölüm haberini beklerken hemşirelerin Hamdi'nin hayata döndüğünü ve yaşam ünitelerinin yeniden çalışmaya başladığını söylemesi üzerine aile, mutluluk gözyaşlarına boğuldu.

Yaklaşık 1 ay boyunca yoğun bakımda kalan ve 12 gün boyunca da yaşam destek ünitesinde bağlı olan Hamdi Mantar'ın durumunu öğrenen Kastamonu Askerlik Şubesi, tedavinin devamı için Hamdi Mantar'ı GATA Hastanesi'ne kaldırdı. Hamdi Mantar'ın 20 gündür GATA Hastanesi'nde tedavisi sürüyor. Oğlunun tedavisi boyunca hastaneden hiç ayrılmayan Hasan Mantar, Hamdi için kestirilen kabir kurbanını yetiştirme yurduna bağışladığını belirterek, "Özel Anadolu Hastanesi'nin bütün çalışanlarına her şey için çok teşekkür ediyorum. Oğlumu hayata döndürmek için ellerinden gelen tüm gayreti gösterdiler. Halen bile her gün bizi arayarak, oğlumun durumu hakkında bilgi alıyorlar. Doktorundan hemşiresine, hasta bakıcısından kat görevlisine ve idari personeline kadar herkes oğlum için çok ilgilendi hepsine ayrı
ayrı teşekkür ediyorum" dedi.

Alıntı
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
EWet çıkmadık candan umut kesizmez tam burada size bi olay aktarayım



Hayata mucizevi dönüş

Kastamonu'da 1 aydır yoğun bakımda yatan ve beyin ölümü gerçekleşen Hamdi Mantar, bağlı olduğu yaşam destek makinesinin fişleri çekilince hayata döndü.

Geçtiğimiz Mayıs ayında askerlik sülüsünü almak için yola çıkan Hamdi Mantar, Kastamonu Süt Fabrikası mevkiinde motosikletiyle bir kamyonun altına girmesi sonucu ağır yaralandı. Kaldırıldığı Kastamonu Doktor Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi'ndeki 3 günlük yoğun bakımın ardından Mantar, doktorların "Yapabileceğimiz başka bir şey yok" demesinin ardından Kastamonu Özel Anadolu Hastanesi'ne sevk edildi. Vücudunda çok sayıda kırık, iç organlarında ve beyninde hasar meydana gelen Hamdi Mantar'ın yoğun bakımındaki 12'inci gecesinde doktorlar, Hamdi'nin beyin fonksiyonlarının yüzde 90'ının durduğunu ve ailesine makinelerin fişinin çekileceğini söyledi.

Bunun üzerine Mantar ailesi, Hamdi'nin mezarını kazdırarak, kabir kurbanını kestirdi ve belediyeden yapılacak vefat ilanını hazırladı. Baba Hasan Mantar, doktora Hamdi'yi makineden çıkartmamasını, annesinin hasta olduğunu ve Hamdi'yi sabah son bir kez burada yatarken görmesini istediklerini belirtti. Anne Ferda Mantar oğlunu son kez gördükten sonra hastane görevlileri, Hamdi Mantar'ın bağlı olduğu yaşam destek makinesinin fişini çekti ve fişin çekilmesiyle birlikte Hamdi Mantar yeniden hayata döndü. Dışarıda oğullarının ölüm haberini beklerken hemşirelerin Hamdi'nin hayata döndüğünü ve yaşam ünitelerinin yeniden çalışmaya başladığını söylemesi üzerine aile, mutluluk gözyaşlarına boğuldu.

Yaklaşık 1 ay boyunca yoğun bakımda kalan ve 12 gün boyunca da yaşam destek ünitesinde bağlı olan Hamdi Mantar'ın durumunu öğrenen Kastamonu Askerlik Şubesi, tedavinin devamı için Hamdi Mantar'ı GATA Hastanesi'ne kaldırdı. Hamdi Mantar'ın 20 gündür GATA Hastanesi'nde tedavisi sürüyor. Oğlunun tedavisi boyunca hastaneden hiç ayrılmayan Hasan Mantar, Hamdi için kestirilen kabir kurbanını yetiştirme yurduna bağışladığını belirterek, "Özel Anadolu Hastanesi'nin bütün çalışanlarına her şey için çok teşekkür ediyorum. Oğlumu hayata döndürmek için ellerinden gelen tüm gayreti gösterdiler. Halen bile her gün bizi arayarak, oğlumun durumu hakkında bilgi alıyorlar. Doktorundan hemşiresine, hasta bakıcısından kat görevlisine ve idari personeline kadar herkes oğlum için çok ilgilendi hepsine ayrı
ayrı teşekkür ediyorum" dedi.

Alıntı

işte bende bunu aradım ama bulamadıydım.motosiklet kazası geçiren bir arkadaş yiyecek lokması varmış.inşallah barışta sağlığına kavuşur
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadslar kazadan yarım saat sonra tesadüfen olay yerinden geçiyordum çok üzüldüm ortalık savaş alanı gibiydi genceceik bi insan bi anda nasıl olabilirdi o arabadan sağ çıkması mucize Allahtan hayatını kaybedenlere rahmet geride kalanlara sabır diliyorum insallah en yakın zamanda iyileşir malum araç kazada bu hale gelmiş aracı gördüm boyacıma ugrayacaktım tesadüf oda parktaymıs kötü oldum...




Shot at 2007-07-03
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar bende özür dilerim
mynetteki yalnış haberden kaynaklamdı
umarımm kurtulacakk
ölümü bu kadar gençlere kondrmyr insan
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
cok uzucu,, gercekten insan kotu oluyor, dicek laflarım vardı ama tıkandım kaldım yine, dualarım barış abimizle!!
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
burdan muğla MT grubundaki arkadaşlara sesleniyorum.tüm motosiklet.net ailesi adına BARIŞ AKARSU nun bulunduğu hastaneye destek amaçlı uğrayabilirseniz eminim ben ve diğer MT ci arkadaşlarım çok sevinecekler.teşekürler
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
şu an tek yapacağımız sayılı nefesinin bu kadar kısa olmamasına dua etmek.kalpler onunla.gerçekten cok iyi biriydi.magazin haberlerini sevmem ama hakkında çıkan haberleri takip ettiğim ender sanatçılardan.inşallah eski sağlığına kavuşup sesiyle ve duruşuyla geri döner

burdan muğla MT grubundaki arkadaşlara sesleniyorum.tüm motosiklet.net ailesi adına BARIŞ AKARSU nun bulunduğu hastaneye destek amaçlı uğrayabilirseniz eminim ben ve diğer MT ci arkadaşlarım çok sevinecekler.teşekürler

arkadaş cok dogru söylemiş.bence muglalı arkadaşların bunu yapması lazım...
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
yaptığı müzik ve insanlığıylada çok beyendiğim bir insan allah inşaallah onu biz sevenlerine bağışlar dualarımız barışla
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ben de bunu düşünmüştüm var ya ama kimsenin işine karışmamak için yazmamıştım. ama ozrace en doğrusunu yapmış arkadaşlar.
okuyunca fark ettim ki bunu aklıma gelir gelmez yazmalıydım. bu işinize karışmak değil bir teklif bir iyi dilek olacaktı.
ozraceninki de öyle olmuş. ulaşın Barış abiye n'olur :salut:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
evet şimdi haberlerde gösteriyor canlı yayın.

of barış abi bize bunu yapmasaydın ne olurdu sanki ya.

Allah rahmet eylesin. Allah ailesine ve bizlere sabır versin.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Başımız sağolsun arkdaşlar
Barış kardeşimizi kaybetmişiz bulunuyoruz :salut::salut:

Allah rahmet eylesin bunu yazmak istemiyordum ben :salut::salut:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
yarimjb2xg2.jpg


evet, ben çok kötü oldum.çok severdim kendisini.
devamlı "inşallah kurtulur, ne olur kurtulsun" diyordum ama malesef olmadı...
pırıl pırıl, başarılı gencecik bir insanı daha kaybettik.
Mekanı Cennet Olsun, Allah Rahmet Eylesin...
Tüm sevenlerinin de başı sağolsun...
Güle Güle Tarık Tekelioğlu :salut: :pale: :salut:
Güle Güle Barış Akarsu... :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Allah(c.c.) gani gani rahmet eylesin...hepimizin başı sağolsun...toprağı bol olsun...sevenlerine allah sabırlar versin...:salut::salut::salut:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Evet arkadaşlar BARIŞ gitdi gelmez oldu off off içim nasıl acıyo yavf
mekanın cennet olsun BARIŞ :pr::pr::pr::pr:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Üzücü haber geldi demek sonunda:salut:
Böyle olmamalıydı sonu...
Hepimizin başı sağ olsun.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
arkadaşlar BARIŞ bir motorcu ve motorcu dostuydu size teklifim motorlarımızın
bir kenarına siyah kurdele takmaya davet ediyorum ne dersiniz?
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
allah rahmet eylesin.mekanı cennet olur işallah. ailesine ve tüm sevdiklerine allah sabır versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst