- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
Barışa üzülürken bugün kızımın 16 yaşındaki bir arkadaşının ölüm haberini aldım. Kaza geçirmiş ve babasının kollarında can vermiş yavrucuğum. Yani biz çok üzülüyoruz belki ama ateş cidden düştüğü yeri yakıyor. Cenazedeki durum tarif edilir gibi değldi. Çok çok acı birşey.
Umarım Allah Barışı sevdiklerine bağışlar. Dualarımızı eksik etmeyelim arkadaşlar. Tıbbın çaresiz kaldığı yerde dualar daha da önem kazanıyor.
allah kızınıza uzun ömür versin. arkadaşının ailesinin ve tüm sevenlerinin başı sağolsun :salut: daha 16 yaşında yaaa canım benim