Barış Akarsu'yu Kaybettik

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
122
Ölenlerin mekanı cennet olsun....
Barış ı da Allah sevdiklerine bağışlasın inşaallah!
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
Allahtan kendisine acil şifalar ölen arkadaşlarına rahmet ve yakınlarınada sabırlar diliyorum.barış umarım en kısa sürede iyileşir,ekranlarda tekrardan görürüz.ayrıca tehlikeli olan sadece motorsikletler değilmiş arabalarda tehlikeli olabiyormuş demekki, benim görüşüm bu tabiki...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Arkadaşlar Barış vefat etmiş, Allah rahmet eylesin :salut: :salut: Nur içinde yatsın, mekanı cennet olsun.. :salut:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Bodrum'da geçirdiği trafik kazasında ağır yaralanan sanatçı ve oyuncu Barış Akarsu'nun hayatını kaybettiği açıklandı..

Bodrum'da geçirdiği trafik kazasında ağır yaralanan ve Bodrum'da bulunan Özel Bodrum Hastanesinde tedavi altına alınan Barış Akarsu'nun sağlık durumu hakkında basın toplantısı düzenleyen hastanenin başhekimi Opt. Dr. Abdullah Servet, sanatçı için yapılabilecek her şeyi yaptıklarını söylemişti.

Doktorun açıklamasının ardından aralarından Barış Akarsu'nun yakınları ile bir televizyon dizisinde birlikte rol aldıkları Merve Sevi ve hayranları sinir krizi geçirdi.

http://haber.mynet.com/detail_news/?type=Actuel&id=N83039&date=02Temmuz2007

ya çoook kötü oldummm
allah ailesine sevenlerine sabır versin

nerden esti bilmiyorum ama kerim tekin geldi aklımaa
"kar beyazdır ölüm........."
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Neden kesin değil ? Böyle bir haberi hastaneden bilgi almadan yayınlayamazlar..
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
tv de açıklama yaptı doktorlar hayatını kaybetti filan demediler...
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
offfffffffff çok üzüldümm yaaaa.... eğer haber kesinse allah rahmet eylsein demekten başka bişey gelmio elimden. ama umarım kesin değildir
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Dizisini izlemesemde yaptığı müziği pek bilmesemde; içimde pozitif duygular uyandıran bir yüzü var..

İhtiyar'a katılıyorum....

Çıkmadık candan umut kesilmez......
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
Hayatını daha kaybetmemiş ama bazı organlarında yetmezlik ortaya çıkmış daha vefat etmemiş ama umutlar azalmış.Umudumuz devam ediyor inşallah iyileşir...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Umarım kurtulur. Milliyet geçici bir süre vefat haberi verdi, sonra çelişkili haberler geliyor diye kıvırdı...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Doktordan "umut yok" açıklaması
Barış Akarsu'nun klibini izlemek için tıklayın


Bodrum'da geçirdiği trafik kazasının ardından komaya giren Barış Akarsu'nun yaşamını yitirdiği yolunda gelen haber büyük üzüntüye neden olurken, Barış'ın yaşam mücadelesini sürdürdüğü öğrenildi.

Akşam saatlerinde hastane önünde bekleyen gazetecilere ulaşan bilgiye göre genç sanatçının yaşamını yitirdiği açıklanmıştı. İlk duyulduğu anda büyük üzüntüye ve bilgi karmaşasına neden olan haberin gerçeklik payı bulunmadığı öğrenildi.

Bodrum'da geçirdiği trafik kazasında ağır yaralanan ve Bodrum'da bulunan Özel Bodrum Hastanesinde tedavi altına alınan Barış Akarsu'nun sağlık durumu hakkında basın toplantısı düzenleyen hastanenin başhekimi Opt. Dr. Abdullah Servet, sanatçı için yapılabilecek her şeyi yaptıklarını söyledi.

Opt. Dr. Servet, şunları söyledi:

"Yapılacak başka bir tedavi yöntemi yok. Yapılan tedavi ve desteklere rağmen kurtarma umudumuz azaldı. Bazı organlarda yetmezlik olunca biz hastayı tıbbi tedavi ile destekledik. Ama bugün bu fonksiyonlarda yetmezlik belirtisi azaldı. Bu nedenle hastayı kurtarma umudumuz azaldı."

Doktorun açıklamasının ardından aralarından Barış Akarsu'nun yakınları ile bir televizyon dizisinde birlikte rol aldıkları Merve Sevi ve hayranları sinir krizi geçirdi.


http://haber.mynet.com/detail_news/?type=Actuel&id=N83039&date=02Temmuz2007
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
offfffffffff çok üzüldümm yaaaa.... eğer haber kesinse allah rahmet eylsein demekten başka bişey gelmio elimden. ama umarım kesin değildir

Şu an itibariyle öğrendiğim kadarıyla BARIŞ çok zor kurtulur diyorlar ama
henüzvefat etmedi arkadaşlar lütfen dualarınızı eksik etmeyin içimden bir his kurtulacak
diyooo ama:pale::pale::silent:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Hani dandik adamlar vardır ya tv lerde boy gösteren,öyle biri olsa belki bu kadar üzülmezdik.
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Barışa üzülürken bugün kızımın 16 yaşındaki bir arkadaşının ölüm haberini aldım. Kaza geçirmiş ve babasının kollarında can vermiş yavrucuğum. Yani biz çok üzülüyoruz belki ama ateş cidden düştüğü yeri yakıyor. Cenazedeki durum tarif edilir gibi değldi. Çok çok acı birşey.

Umarım Allah Barışı sevdiklerine bağışlar. Dualarımızı eksik etmeyelim arkadaşlar. Tıbbın çaresiz kaldığı yerde dualar daha da önem kazanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst