abi seni artık türkiyede göremiyoruzkivay be seyfo antalyadan bile kalkmıs gelmis![]()
saol cemil sen daha motor almadınmıoo alper senin saçlar mı beyazladı yoksa fotoğraf mı öyle gösteriyo
seyfo abi hoşgeldin istanbula...
oo alper senin saçlar mı beyazladı yoksa fotoğraf mı öyle gösteriyo
seyfo abi hoşgeldin istanbula...
ben bi halt içmedim olayı duyunca. zaten geciktim herkes kalkıyodu artık, gelip meraba baybay oldu benimki :mrgreen:
eneee ben senle tanışamadım tühhh
yoksa tanıştık da hatırlamıom mu:silent:
bakırköy buluşması mekanın hatası hariç güzel geçti mt yi tekerar birarada görmek çok güzeldi,antalyadan alonso ve izmitten loftunda katlımıyla çok renkli oldu onlarada teşekkürler geldikleri için.bikaçresimde bende var yüklüyorum şimdi.
![]()
![]()
hoşgeldin seyfo ağam seni antalyadan sonra tekrar görmek çokgüzeldi doyumsuz sohbetlerin için teşekkür ederim
![]()
![]()
![]()
Ertekin damgalanmışın :queen::queen::queen: