Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
günaydın arkadaşlar dün akşam gelen herkese teşekkürlerimi sunarım:rendeer:
ancak mekanın bize karşı takınmış olduğu durumdan dolayı hepinizden özür dilerim
tam bir fiyasko oldu:farao: ve erken kalkmak durumunda kaldık hepinizden özür dilerim ale:
bir dahaki organizasyonda bu tür bi durum yaşanmayacak
güzel bi buluşma oldu aslında taaa izmitten dostlarımızda geldi taa izmirden ümmet abimizde geldi sağolsun tabi karşı yakadan gelen dostlarımızıda unutmadık hepinize teşekkürler:rendeer::rendeer:
birazdan bende olan resimleri yüklicem haberiniz olsun:wiinkk:
mekan sahiplerinin beni kenara çekip zırt pırt bişi yiyin bişey için nargile için yer işgal ediyosunuz demesinden dolayı erken kalkmak zorunda kaldık:farao:
ama biz gelicez bu kadar kişi oluruz derken de tabi gelin hiç sorun diil size şöle yer ayarlarız böle yaparız indirim de yaparız dien adamlar fazla yiyip içmedik diye indirimde yapmadılar:farao:
Gözünü para bürümüş insanların. O da haklı kendince aslında ama ne biliyim, bu şekilde de söylenmez ki. Ne demek yer işgal ediyosunuz. Terbiyesizlik...