Bakırköy Yeşilköy buluşma resimleri

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Evettt işte resimler geldi. Yeşilköy resimlerinde aslında cok kalabalığızda karanlıktan arkadakiler görünmüyor:p
DSCN1664-1.jpg

DSCN1665-1.jpg

DSCN1666-1.jpg

DSCN1667-1.jpg

DSCN1668-1.jpg

DSCN1669-1.jpg

DSCN1670-1.jpg

DSCN1672-1.jpg

DSCN1673-1.jpg

DSCN1674-1.jpg

DSCN1675.jpg

DSCN1676.jpg

DSCN1677.jpg
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
günaydın arkadaşlar dün akşam gelen herkese teşekkürlerimi sunarım:rendeer:

ancak mekanın bize karşı takınmış olduğu durumdan dolayı hepinizden özür dilerim
tam bir fiyasko oldu:farao: ve erken kalkmak durumunda kaldık hepinizden özür dilerim :pale:
bir dahaki organizasyonda bu tür bi durum yaşanmayacak
güzel bi buluşma oldu aslında taaa izmitten dostlarımızda geldi taa izmirden ümmet abimizde geldi sağolsun tabi karşı yakadan gelen dostlarımızıda unutmadık hepinize teşekkürler:rendeer::rendeer:

birazdan bende olan resimleri yüklicem haberiniz olsun:wiinkk:

işte bendeki resimler arkadaşlar














































 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Peki mekan nasıl bir tavır takındı ki? Çok merak ettim. Terbiyesizlere bak.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
mekan sahiplerinin beni kenara çekip zırt pırt bişi yiyin bişey için nargile için yer işgal ediyosunuz demesinden dolayı erken kalkmak zorunda kaldık:farao:
ama biz gelicez bu kadar kişi oluruz derken de tabi gelin hiç sorun diil size şöle yer ayarlarız böle yaparız indirim de yaparız dien adamlar fazla yiyip içmedik diye indirimde yapmadılar:farao:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Gözünü para bürümüş insanların. O da haklı kendince aslında ama ne biliyim, bu şekilde de söylenmez ki. Ne demek yer işgal ediyosunuz. Terbiyesizlik...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben 2 cay içtim :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
oo alper senin saçlar mı beyazladı yoksa fotoğraf mı öyle gösteriyo :p

seyfo abi hoşgeldin istanbula...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
az bişi geç kaldım beee malım sebeplerden dolayı erken kalkılmış yoksa yetişiyodum

bihaki sefere görüşmek üzere inşşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst