Bajaj Pulsar NS400Z

Katılım
29 Ocak 2025
Mesajlar
8
Tek silindir motosiklet ben de pek istemiyorum ama maalesef bütçe meselesi. Peki sorun sıkıntı yaratmayacak orta segment yine aynı kriterlerde bir motor önerebilir misiniz ? Ama benim ikinci el piyasasından kastım şu şekilde. Sezon başında alıp yazın kullandıktan sonra sezon sonunda satıp tekrar yükselteceğim. Sezon sonu motosiklet bütçesi olarak ortalama 400 Bin bantlarına gelmiş olacağım. Bu seçenekler arasında dominar 400 UG en çok kafama yatanlardan birisi oldu. Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı...
 
Katılım
27 Ocak 2025
Mesajlar
152
üstündeki adam çekik gözlülerden o yüzden ufak bi abimiz ondan öyle geliyor yoksa bizim göbekle boyla o kadar büyük durmaz :D
Videodaki adam kısa olduğu için kompleks yapmış sol pegden destek almadan binmeye çalışıyor devrilecekti rıdvan ... şansına 60 kilo falan olduğu için mumentum kazanamadı 240 kilo + ful alibaba kataloğu motora karşı 💀
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Tek silindir motosiklet ben de pek istemiyorum ama maalesef bütçe meselesi. Peki sorun sıkıntı yaratmayacak orta segment yine aynı kriterlerde bir motor önerebilir misiniz ? Ama benim ikinci el piyasasından kastım şu şekilde. Sezon başında alıp yazın kullandıktan sonra sezon sonunda satıp tekrar yükselteceğim. Sezon sonu motosiklet bütçesi olarak ortalama 400 Bin bantlarına gelmiş olacağım. Bu seçenekler arasında dominar 400 UG en çok kafama yatanlardan birisi oldu. Ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı...
Sıfır dominar 400 parasına 2. elden tertemiz cb250r alınır.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
üstündeki adam çekik gözlülerden o yüzden ufak bi abimiz ondan öyle geliyor yoksa bizim göbekle boyla o kadar büyük durmaz :D
tıfıl diye hor görüyorlar bak hele...

benim boyda o kadar ama daha da zayıfım, boy 167 cm ve kilo da 55 civarı, dominar 400 kullanıyorum ve biraz büyük görünen bir motor ve bazen nasıl biniyor diye bakıyorlar... sele yüksekliği 80cm ve benim ön mesnetten aşağısı 74 cm geliyor ölçtüm, 6 cm lik bir eksiklik var, bot giyince 2 cm oradan kurtarıyoruz yine 4 cm falan eksik kalıyor... Dominarda bile ayaklarım yere basmıyor benim.

şimdi ben Bruce Lee filmleriyle büyüdüm, sıfır açıyorum neredeyse, motorcu adam esnek olur abi, çevik olur, ben uçarak bile binerim yani, birisi peglere bas çık falan demiş o işi geçeceksiniz. yeter ki o motor olsun parande atar bineriz gerekirse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst