Bajaj Pulsar NS400Z

Katılım
29 Ocak 2025
Mesajlar
8
Merhaba %70 şehir içi %30 artçılı 200-300 km'lik uzun yol yapabilecek yürütme maliyetleri nispeten uygun fiyatlı rahat satılabilecek ikinci el piyasaya sahip motosiklet önerileriniz var mıdır ? Aklımdaki motosikletler dominar 400 UG- mt25 - ve yeni gelecek olan ns400z. Bütçem 220 250 bin TL bandında. NS400z hakkında bilgisi olan varsa o konuda da bilgi almak isterim.(ne zaman satışa çıkacak ve satış fiyatı ne olacak vs.)
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
CB250R bakılabilir bu paraya. Ben olsam bu bütçede buna bakardım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Valla hocam 160 170 gibi bütçelere 10k ve altı D400 bulunabiliyor, tavsiye ederim.

Ancak konfor ve keyif istiyorsanız cb250r öneririm. Ya da mt25
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Artçılı kısmı pek karşılamaz. Artçı selesi hiç rahat değil. Hoş sürücü selesi de değil.
Bence xmax-forza- alım satım harici joymax olabilir..
Burada yazılmış diğer motorların hepsinden daha rahat olacağını düşünüyorum. Dominar 400 kullandım. Selesi sert ve motorun geneli aşırı titreşimli. Benim motorum el ayak uyuşturuyordu. Mt25'in artçı selesi yok desek yeridir. Pulsarlar da artçı için tercih edilecek motorlar değiller. O yüzden genele bakınca bence en mantıklı tercih yine cb250r.

Bunun yanında inanılmaz saçma sapan fiyatlandırmasıyla Suzuki Vstrom 250 de bakılabilir ama o motora o paralar çok fazla bence. 200 bandında temizi bulunursa alınabilir. Ama bence 250 binlere çıkmaya değmeyecek bir motor.

Bir de hep vitesli motorlar yazdığı için bu şekilde önerdim. Yoksa pratiklik olarak da maxi scooter daha avantajlı oluyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Sele olayı kolay çözülebilir şeyler. D400'e konfor sele aldım 700 liraya. koltuk kıvamında rahat.

ha titreşim sıkıntı o ayrı :D
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Eskiden tren istasyonlarında para atarak üstüne çıktığımız titreşimli makineler vardı. Yav ne oldu onlara, insanın yorgunluğunu alırdı. Motorda titreşim iyidir.:)
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Eskiden tren istasyonlarında para atarak üstüne çıktığımız titreşimli makineler vardı. Yav ne oldu onlara, insanın yorgunluğunu alırdı. Motorda titreşim iyidir.:)
Koltuktaki gibi 5, bilemedin 10 dk oturursan tat verir belki. Daha fazlası elde ayakta titreme, mesanede gevşeme yapar. Hoş olmaz.

Satmayacak olsam konfor sele düşünürdüm aslında. :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Koltuktaki gibi 5, bilemedin 10 dk oturursan tat verir belki. Daha fazlası elde ayakta titreme, mesanede gevşeme yapar. Hoş olmaz.

Satmayacak olsam konfor sele düşünürdüm aslında. :)
Halihazırda kullanıyorum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
konfor selenin universal olanları da var gerçi yeni motora da kullanabilirsiniz.

ben direk giydirme versiyon aldım; daha şık duruyor orası ayrı.

Neyse konu sapıttı :D

Konuya dönecek olursak; ns400 bence henüz beklemede kalınması gereken bir model. Ayrıca tasarım olarak da pek begenmedım.

D400 hem daha düşük bütçeye alınır hem de güzel bir ekipman ve aksesuar dizilir.

Düzgünü bulunursa güçlü olsun denilir ise en temizi mt25 ; güç değil kıvraklık şehir içi derseniz cb250r.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
dominar 400 konfor sele ile rahat oluyor fakat artçı için titreşim sorunu var ve birde motorun amortisörleri kazık gibi...

kimse bahsetmiyor ama çok önemli bir şeyden bahsedeceğim, ben fazla motosiklet kullanmış biri değilim, yani 2014 den beri kullanıyorum istanbulda, çok kullandım ama az çeşit kullandım...

150cc motorlarda özellikle ağırlık merkezinin orta veya biraz geride olan motorlarda artçı ile yol almak çok tehlikeli ve zor... direksiyon dönmüyor üstadım... hele gaz verirken motor ön kaldırıyor... yani bu yüzden mt-25 denge konusunda belki canını sıkabilir ama onu sürmedim tam bilmiyorum...

suzuki gsr 600 var, bir seneden fazla bindim ve aynı dominar 400 gibi ağır ve arkanda artçı varmı yok mu hissetmiyorsun... dominar 400 ve suzuki gsr600 sürerken arkada artçı isterse tepinsin ama denge bozmuyorlar...

artçılı kullanacak isen bence en önemli kriterlerden biri bu, bu konuyu göz ardı etme derim.

o paraya "suzuki v strom 250" var... 2013 model civarı honca nc700 var mesela, eski ama uzun ömürlü olduğu için tercih edilebilir mi ben bilmem, onu daha yüksek level motorcu arkadaşlar açıklayabilir.

edit: honda nc700 araba ruhu taşıyan bir motosiklet, aslında o bütçeye en mantıklı seçim bu gibi... inanılmaz düşük yakıtı var.. 250cc ler ile aynı yakıyor hatta onlardan daha az yakıyor ama onlardan daha çok kaçıyor... çok manyak bir motor, çok deli bir motor.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,533
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Naked ile uzun yol işlerine girmeyin derim ben, hele listenizdeki tek silindir motorlarla artçınız sizinle bir kere geziye katılır daha da gelmez. 200-300 km geziler alışmamış adam için kolay değildir. Mt25 zaten bu işlerin motoru değil. Bütçe bu kadarsa 2. el çift silindir, karenajlı, tur camlı motorlara bakacaksınız. Bakarken de "2. el piyasası kuvvetli, hemen satılan" kriterini unutacaksınız.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
şu videodaki motor çok hoşuma gitti, şu motora baksana, tank gibi... böyle makinelerde çok hoşuma gidiyor.

 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
ns 400 daha türkiye ye gelmedi ama bildiğin ns200 ün dominar motorlu hali. İlla ki hintli diyorsan 2.el dominar alarak bütçenin çok altında 400 lük hintli alabilirsin. Eğer artçı önemliyse ben tarzlarını hiç sevmesem de scooter bakabilirsin. Şehir içlerin de diğer tarz motorlara göre çok daha mantıklı makineler. hintli sayfalarda yazana göre ns400 ün birtakım ufak problemleri de varmış.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
901
Cb250r özelinde konuşacak olursam sele gayet rahat, tahta değil ve sürücüyle artçının boyutlarına göre gayet rahat binilebiliyor. Ayrıca arkaya çanta takılınca kuyruğun kısalığından dolayı artçılı daha kötü hale gelebiliyor, çantasız daha iyi. Onun dışında sele ve amortisör konusunda herhangi bi laf söylenemez cbye, gayet iyi çünkü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst