Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Tem 2021
Mesajlar
1
Merhaba,

Pulsar 200ns ile ufak bir kaza geçirdim ama maliyeti baya yüksek oldu bana. Fotoğraftan anlaşılacağı üzere ön çatal yamuldu ve motor sola çekiyor. Servis ön çatalın komple değişmesi gerektiğini söylüyor. Bu da işçilikle beraber 3500 tl gibi bir masraf demek. Ön çatalı değiştirmeden tornada vs. bu düzelir mi sorun kaval denilen yerlerde mi emin olamadım. Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa mutlu olurum.

Fotoğraf : https://i.hizliresim.com/nqtc5f3.jpg
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Merhaba,

Pulsar 200ns ile ufak bir kaza geçirdim ama maliyeti baya yüksek oldu bana. Fotoğraftan anlaşılacağı üzere ön çatal yamuldu ve motor sola çekiyor. Servis ön çatalın komple değişmesi gerektiğini söylüyor. Bu da işçilikle beraber 3500 tl gibi bir masraf demek. Ön çatalı değiştirmeden tornada vs. bu düzelir mi sorun kaval denilen yerlerde mi emin olamadım. Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa mutlu olurum.

Fotoğraf : https://i.hizliresim.com/nqtc5f3.jpg

Geçmiş olsun. Hocam düzeltseler bile artık o metalin esneme sınırı aşıldığı için işi bitti. Maliyet kısmı malesef yüksek evet ama ben değiştirmenizi öneririm.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
termostata ulaşabiliyorum ancak hararet müşürüne bir türlü ulaşamadım. hava filtresinin kutusu vs engelliyor. onu da sokeyim dedim ama sokemedim. nasil yapacağım bilmiyorum hala..

Hararet müşürünü sökmek için depoyu, hava filtresini komple sökmeniz lazım.
İlk önce müşürün soketini çıkartın. Motorun avadanlığında bulunan buji anahtar ile kolayca müşürü sökebilirsiniz.

Ama soğutma sistemin arızalı olup olmadığını kontrol etmek için müşir soketini sökün ve bir kablo ile iki ucu bir birine değdirin. Hararet ışığı yanar ve fan açarsa sisteminiz çalışıyordur.

Bende de hararet sorunu vardı ama sistemde sıkıntı yoktu. Servise götürdüm ve beyine giden sokette oksit varmış, temizlendi ve şu an sorun kalmadı.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
İki kişi 120-130 seyir hızı bu motor için baya yüksek. Tebrik ederim. Neredeyse tama yakın gaz açmışsınızdır. 3000 km buna dayanmış olması iyi. Hayırlı olsun motorunuz.

100 110 bandında apache ile gidiyorduk 2 kişi uzun yolda yıllardır.. Bu motor bu hızları yapamayacaksa benzin döküp yakayım. Dayanmayacaksa ne diye verdik o kadar parayı :)
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Selamlar herkese, yakın zamanda bir ns200 alarak aranıza katılacağım. Sıfır almayı planlıyorum. İlk motorun olacak hem sürmeyi ben de motoru öğreneceğim pulsarla. Sıfır motora hemen almam gerekenler nedir acaba? Kafamda telefon tutucu ve tur camı var şu an sadece. Sizlerden bir de ekipman tavsiyesi isteyeceğim. Kask, mont, eldiven v.s her şeye ihtiyacım var.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Selamlar herkese, yakın zamanda bir ns200 alarak aranıza katılacağım. Sıfır almayı planlıyorum. İlk motorun olacak hem sürmeyi ben de motoru öğreneceğim pulsarla. Sıfır motora hemen almam gerekenler nedir acaba? Kafamda telefon tutucu ve tur camı var şu an sadece. Sizlerden bir de ekipman tavsiyesi isteyeceğim. Kask, mont, eldiven v.s her şeye ihtiyacım var.

sanırım son cıkan motorların lastiği 2-3 bin km sorunsuz götürüyor, lastik değişimi yapmana gerek yok biraz daha iyi diye biliyorum. Ama garantici olmak istersen direk lastiği değiştir.

Kullanım rahatlıgı acısından : Tur camı, telefo tutucu, arka canta demiri ve arka canta , sele kılıfı öncelikli olarak alınmalı.

İkinci asamada konfor sele alabilirsin. Şekil olarak bakıyorsan alt sakal motorun tipini cidden değiştiriyor


-

Benim velette tüm seleler açılıp ekstra sünger ile konfor seleye dönüştürüldü üstüne de fileli kılıf takıldı. özel yapım arka canta demiri ve canta mevcut. Alt sakal, tur camı ve telefon tutucu var. Depo kılıfı taktırdım. Sis farı takılı ayrıca.

Yan canta demiri ve elcik rüzgar koruma da aldım ama onları taktırmadım daha. zaten baska birşey de takılamıyor alarm hariç :)
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Cevabınız için teşekkürler hocam. O zaman sele kılıfını da ekliyorum listeye. Arka çanta için bir iki ay bekleyebilirim. Bugün bajaj bayisinde axxis marka kasklar gördüm, önerir misiniz peki?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Cevabınız için teşekkürler hocam. O zaman sele kılıfını da ekliyorum listeye. Arka çanta için bir iki ay bekleyebilirim. Bugün bajaj bayisinde axxis marka kasklar gördüm, önerir misiniz peki?

Sele kılıfını sert filelilerden alın, terletmiyor iyi oluyor. axxis başlangıc markalarındandır, bütçenize göre konu acarsaız cok daha iyi öneriler gelir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Sele kılıfı önerinizi dikkate alacağım, teşekkür ederim. 1000 TL civarında bütçem. Gerçekten farka değecek bir kask için biraz daha esneyebilirim.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
100 110 bandında apache ile gidiyorduk 2 kişi uzun yolda yıllardır.. Bu motor bu hızları yapamayacaksa benzin döküp yakayım. Dayanmayacaksa ne diye verdik o kadar parayı :)

Merhaba,
Özel değilse motorunuzu neden sattığınızı merak ettim. Bende artçılı pulsar200 nasıl olur diye düşünüyordum sizin uzun yol tecrübesi baya güven vermişti ama sonra sizin motoru ilanda gördüm..
 
Katılım
26 Ağu 2021
Mesajlar
53
Tekrardan herkese selamlar. Bugün Antalya Tayfun Motor'a gidip motorun siparişini verdim. Önümüzdeki hafta başında teslim edilecek şu an. Tur camı ve sele kılıfı için konuştum, onları da takacaklar. Güzel bir telefon tutacağı bulamadım ellerinde, o sebeple onu almadım. Kask için de MT Blade 2'ye karar verdim. Siyah modeli 1165 fiyatından hiçbir yerde bulamadım ama, araştırmaya devam ediyorum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Merhaba,
Özel değilse motorunuzu neden sattığınızı merak ettim. Bende artçılı pulsar200 nasıl olur diye düşünüyordum sizin uzun yol tecrübesi baya güven vermişti ama sonra sizin motoru ilanda gördüm..

ben aktif olarak artçılı kullanıyorum. düzgün bir canta ve canta demiri ile artçı arkaya yaslanıp keyfini süre süre gidiyor :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Merhaba,
Özel değilse motorunuzu neden sattığınızı merak ettim. Bende artçılı pulsar200 nasıl olur diye düşünüyordum sizin uzun yol tecrübesi baya güven vermişti ama sonra sizin motoru ilanda gördüm..

İlana öylesine koydum hocam. Can sıkıntısı iş yerinde ne yapsam diye düşünürken gırgır olsun dedim. fiyatı gördüysen zaten 30k kimse dönüp bakmaz :) ha bakan olursada veririm dert değil dominar alırım biraz zorlayıp :D. Bugün yine 400km yol yaptık Ayvalık cunda adası yaptık geldik izmire. Bu gezilerin konuları gelecek yavaştan :)


 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
358
Motosikleti
Tvs Jupi
İlana öylesine koydum hocam. Can sıkıntısı iş yerinde ne yapsam diye düşünürken gırgır olsun dedim. fiyatı gördüysen zaten 30k kimse dönüp bakmaz :) ha bakan olursada veririm dert değil dominar alırım biraz zorlayıp :D. Bugün yine 400km yol yaptık Ayvalık cunda adası yaptık geldik izmire. Bu gezilerin konuları gelecek yavaştan :)

[url]https://i.hizliresim.com/5iuqqbn.jpeg[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/8ul032w.jpeg[/url]

Sanırım gördüğüm ilan sizindi, vallahi ben yükselmiştim ilana ama beklemedeyim şimdilik, alacak olsam çok düşünmezdim iki ay daha sabretmem gerek :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sanırım gördüğüm ilan sizindi, vallahi ben yükselmiştim ilana ama beklemedeyim şimdilik, alacak olsam çok düşünmezdim iki ay daha sabretmem gerek :)

Hayırlısı olsun hocam gönlüne göre versin inşallah. Problemsiz bir motor denk geldi şükür kronik sıkıntıları yok. Kafamdaki tek düşüncem acaba buyutsem mi, onada extra bütçe zorlamak istemiyorum muhtemelen keyifle binmeye devam ederim. Öbür ay bi lastik ve extra koruma demiri düşünüyorum. Ön farı da photon led yapicam bu hafta. Doldurmaya devam:)
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
358
Motosikleti
Tvs Jupi
Hayırlısı olsun hocam gönlüne göre versin inşallah. Problemsiz bir motor denk geldi şükür kronik sıkıntıları yok. Kafamdaki tek düşüncem acaba buyutsem mi, onada extra bütçe zorlamak istemiyorum muhtemelen keyifle binmeye devam ederim. Öbür ay bi lastik ve extra koruma demiri düşünüyorum. Ön farı da photon led yapicam bu hafta. Doldurmaya devam:)

Uzun süredir aklımda en mantıklı ürün olarak duruyor, büyütsem ben işletme maliyetlerinin altından zor kalkarım, işte kısmetse yıl sonu bakalım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Motora bugün Photon Led h4 beyaz Ampül ve 2 adet Photon led dipsiz park ampül alıp Montaj yaptım. Güzel oldu artık bembeyaz bir bakışı var oğlanın :) Sırada Gp koruma demiri ve gidon yükseltme var.


 
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
27
sanırım son cıkan motorların lastiği 2-3 bin km sorunsuz götürüyor, lastik değişimi yapmana gerek yok biraz daha iyi diye biliyorum. Ama garantici olmak istersen direk lastiği değiştir.

Kullanım rahatlıgı acısından : Tur camı, telefo tutucu, arka canta demiri ve arka canta , sele kılıfı öncelikli olarak alınmalı.

İkinci asamada konfor sele alabilirsin. Şekil olarak bakıyorsan alt sakal motorun tipini cidden değiştiriyor


-

Benim velette tüm seleler açılıp ekstra sünger ile konfor seleye dönüştürüldü üstüne de fileli kılıf takıldı. özel yapım arka canta demiri ve canta mevcut. Alt sakal, tur camı ve telefon tutucu var. Depo kılıfı taktırdım. Sis farı takılı ayrıca.

Yan canta demiri ve elcik rüzgar koruma da aldım ama onları taktırmadım daha. zaten baska birşey de takılamıyor alarm hariç :)

merhaba, bu sele işlemlerini nerede ve kaça mâl ettiniz? cevaplarsanız çok mutlu olurum ben de düşünüyorum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
merhaba, bu sele işlemlerini nerede ve kaça mâl ettiniz? cevaplarsanız çok mutlu olurum ben de düşünüyorum.

Tur camı, telefon tutucu ve sele kılıfını kendim yaptım.

Motoru aldıgımda konfor sele, arka canta demiri ve canta vardı.

Sakalı merdivenaltı bi tamircide yaptırdım.

Eski sahibinin Öğrenirsem nerede yaptırdıgını öğrenirsem size de iletirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst