Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
selam.

hangi otomobilin yakıt pompası bize uyuyor? deneyen var mı?

sanırım yakıt pompam arızalanıyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

paylaşımcılık bitmiş vallahi. orijinal parça alın geçin 1700 tl.

konuyu çözdüm ama paylaşmanın anlamı da kalmamış.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Başarılı olmuş.

2020 modeli yok kuralkanın sitesinde. acaba domi 250 getirdiler diye ns 200 ün 2021 modelini getirmeyecekler mi?

Mayıs Haziran ayında yeni modeli gelecek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

selam.

hangi otomobilin yakıt pompası bize uyuyor? deneyen var mı?

sanırım yakıt pompam arızalanıyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------

paylaşımcılık bitmiş vallahi. orijinal parça alın geçin 1700 tl.

konuyu çözdüm ama paylaşmanın anlamı da kalmamış.

Toyota Corolla 98 model olandı galiba, Corolla olduğunu biliyorum ama hangi yıl ona tam emin değilim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Toyota Corolla 98 model olandı galiba, Corolla olduğunu biliyorum ama hangi yıl ona tam emin değilim.

teşekkür ederim. hala yardım etmek isteyenlerin olması kıymetli.

ybr mi cbf mi konuları yerine ns mi nk mı duke mi nk mı konuları popi,
hangi yağı koymalıyım? popi,
motorcu dövdü konuları popi...

neyse bosch 0580453443 (corolla 98 ile aynıdır, sanayi ağzı ile üniversal yakıt pompası derler. 3 bar olarak isteyin. parça kodunu netten almak isteyenlere yazdım) yakıt pompası 3 bar bize uyuyor gençler. ileride okuyacak olan varsa faydalı olur.
 
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
arkadaşlar merhaba. Cumartesi günü ns 200 motosikletimi sıfır olarak almak nasip oldu. Plakasını dün cıkarttırdım dolayısıyla garajımda sadece çalıştırmak dışında binmemiştim. Dün iş çıkışı binmek istedim ve biraz çalıştırıp ısınmasını beklerken biraz gaz verdim. Tam motoru garajdan çıkartacakken alttan damla damla su akıttığını fark ettim. Eğilip baktığımda altta hazne gibi birşeyin sol üstüne doğru çok küçük bi delik var ordan damlatıyor ve daha sonra stop edince kesti damlatmayı. O delikte incelediğimde sanki böyle bişey vurupta patlatmış gibi değilde düzgün bi yuvarlak gibi. Bu konuda fikri ve bilgisi olan var mı? Başına gelen var mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
arkadaşlar merhaba. Cumartesi günü ns 200 motosikletimi sıfır olarak almak nasip oldu. Plakasını dün cıkarttırdım dolayısıyla garajımda sadece çalıştırmak dışında binmemiştim. Dün iş çıkışı binmek istedim ve biraz çalıştırıp ısınmasını beklerken biraz gaz verdim. Tam motoru garajdan çıkartacakken alttan damla damla su akıttığını fark ettim. Eğilip baktığımda altta hazne gibi birşeyin sol üstüne doğru çok küçük bi delik var ordan damlatıyor ve daha sonra stop edince kesti damlatmayı. O delikte incelediğimde sanki böyle bişey vurupta patlatmış gibi değilde düzgün bi yuvarlak gibi. Bu konuda fikri ve bilgisi olan var mı? Başına gelen var mı?

Tüm pulsarlar da o delik vardır, egzoz içinde oluşan ısısal nedenden ötürü su şeklinde o delikten dışarı atar sıkıntı yapacak bir durum yok binmeye devam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Yakıt pompası alfa 156-s ile de aynı gözüküyor. Opel OMEGA Vectra 1,4- 1,6- 1,8- 2,0 ile de aynı gözüküyor parça kod numarasına göre.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2020
Mesajlar
70
Tüm pulsarlar da o delik vardır, egzoz içinde oluşan ısısal nedenden ötürü su şeklinde o delikten dışarı atar sıkıntı yapacak bir durum yok binmeye devam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

Yakıt pompası alfa 156-s ile de aynı gözüküyor. Opel OMEGA Vectra 1,4- 1,6- 1,8- 2,0 ile de aynı gözüküyor parça kod numarasına göre.


teşekkürler bilgilendirmeniz için.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Özellikle tur camını da kapatan uygun fiyatlı branda önerebilir misiniz

motorda hem tur camı hem topcase var. eski kullandıgım branda 3 yıldır efsane iyiydi fakat tam kapatmıyordu motoru.
 
Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
28
Henüz 86 km'de 2020 model ns200'üm var. İlk olarak bayiden çıkar çıkmaz 'yağ arıza ışığı' yanmıştı. Kontak aç kapayla gitti. Daha sonra 50. kilometrede ve 80. kilometrede olmak üzere iki kez daha yağ arıza ışığı yandı, kontak aç kapayla tekrar kayboldu. Ustaya söylediğim de de pek umursamadı ve ''Rodaj bitimine kadar arada bu arızayı verir, kullan o şekilde.'' dedi. Var mıdır bunu yaşayıp da çözüme kavuşturabilen?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Henüz 86 km'de 2020 model ns200'üm var. İlk olarak bayiden çıkar çıkmaz 'yağ arıza ışığı' yanmıştı. Kontak aç kapayla gitti. Daha sonra 50. kilometrede ve 80. kilometrede olmak üzere iki kez daha yağ arıza ışığı yandı, kontak aç kapayla tekrar kayboldu. Ustaya söylediğim de de pek umursamadı ve ''Rodaj bitimine kadar arada bu arızayı verir, kullan o şekilde.'' dedi. Var mıdır bunu yaşayıp da çözüme kavuşturabilen?

normal değil. başından atmış. manometre ile yağ müşürünün oradan yağ basıncını servis kitabına göre ölçmesi gerekiyordu.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Henüz 86 km'de 2020 model ns200'üm var. İlk olarak bayiden çıkar çıkmaz 'yağ arıza ışığı' yanmıştı. Kontak aç kapayla gitti. Daha sonra 50. kilometrede ve 80. kilometrede olmak üzere iki kez daha yağ arıza ışığı yandı, kontak aç kapayla tekrar kayboldu. Ustaya söylediğim de de pek umursamadı ve ''Rodaj bitimine kadar arada bu arızayı verir, kullan o şekilde.'' dedi. Var mıdır bunu yaşayıp da çözüme kavuşturabilen?

başka bir yetkili servise gidin, 2 ay sonra sıkıntı olunca "kullanıcı hatası" adı altına para isterler :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ns200 arka iç çamurluk benim motora olur mu acaba dostlar ?

Bu arka iç çamurluk ayrı bir parça mı? yoksa zincir muhafazası ile bütün bir parça mı?

bajaj-pulsar-ns200-arka-ic-camurluk-zincir-muhafazali__0116510588167890.jpeg
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
2021 model zam ile birlikte gelmiş. 27.650. ::rantinp:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dominar 250 yerine;

2021 Ns200 almak daha mantıklı sanki.

  1. Egzoz çıkıntısı yok; tam ortada konumlanmış.
  2. Sağa sola çekme durumu yok; sürüş esnasında güvenlik.
  3. Daha hafif; şehir içi kıvrak olması.
  4. Yakıt ekonomisi; 100km de 2,4L.
  5. Arka iç-dış çamurluk sıyırıcıları; yağışlı havalarda motorun daha temiz kalması demek.
  6. Ns200 de arka 130 lastik kullanıyor; görüntü açısından da cılız değil.
  7. Aksesuar bolluğu; tur camı, renkli koruma demirleri, takozları, arka ve yan çanta demir çeşitlilikleri.
  8. Modifiye edilebilme imkanı; stickerlar v.s ıvır zıvır.
  9. Bir çok renk seçeneğine sahip olması.
  10. 5.850,00TL daha ucuz oluşu.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Hintliler içinde hala en mantıklı seçim gibi duruyor. 6 vites ve sıvı soğutmalı olsa, her ne kadar ikinci eli(sarı site ilanlarına göre) ve aksesuar kısmı pek güven vermesede, x-pulse, hunk düşünülebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst