selam.
hangi otomobilin yakıt pompası bize uyuyor? deneyen var mı?
sanırım yakıt pompam arızalanıyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
paylaşımcılık bitmiş vallahi. orijinal parça alın geçin 1700 tl.
konuyu çözdüm ama paylaşmanın anlamı da kalmamış.
hangi otomobilin yakıt pompası bize uyuyor? deneyen var mı?
sanırım yakıt pompam arızalanıyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
paylaşımcılık bitmiş vallahi. orijinal parça alın geçin 1700 tl.
konuyu çözdüm ama paylaşmanın anlamı da kalmamış.