Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Çok karışık hocam. 25 26 ya kadar düzgün bi cbr500r veya ninja 300 almayı düşünüyorum. Ama ani bi kararla Corsa b gsi da alabilirim. Şuan çok karışık kafam :D

aynı kafa karışıklığına ben de düştüm araba ve motor arasında. :mrgreen: ikinci el araba piyasası çoook kötü şu an. kolay gelsin şimdiden
25 26'ya cbr 500 biraz zor şu an haberin olsun.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
aynı kafa karışıklığına ben de düştüm araba ve motor arasında. :mrgreen: ikinci el araba piyasası çoook kötü şu an. kolay gelsin şimdiden
25 26'ya cbr 500 biraz zor şu an haberin olsun.

Öyle ama benimde acelem yok hocam. Osmanlı da ki gibi sikke sikke o fiyatlar inecek ayhahahahha :D
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
aynı kafa karışıklığına ben de düştüm araba ve motor arasında. :mrgreen: ikinci el araba piyasası çoook kötü şu an. kolay gelsin şimdiden
25 26'ya cbr 500 biraz zor şu an haberin olsun.

Benzer kafa karışıklığını Kasım-Aralık ayında ben yaşamıştım, 2017 Hyundai i10 otomatik - 2019 cbr650r - 2018cbrf arasında. Gelişen süreç içerisinde "o mu O mu bu mu" derken hiçbiri de olamadı. 40-45 arası olan 2018 cbr650f 70-77bin tl bandına fırladı, 85bin tl olan i10 110bin bandına, fuarda 67bin tl olan 2020 cbr650r a 84bin bandına fırladı. Ben de Dominarımla devam etmek zorunda kaldım :) Siz siz olun Türkiye'de beklemeyin, beklediğiniz her zaman zarar ediyorsunuz(deyip kasım-Aralığı bekliyorum, vermem o şişirilmiş fiyatları şu anda motorlara :mrgreen:)

2014 yılında aldığım pulsarımı geçen sene 42bin km'de sattım, sadece sanırım 15bin km civarında piyano rulmanlarından birisinden ses geldiği için piyanoların ikisini de değiştirtmiştim servisinde. 40bin'e gelmeden yedek debriyaj balataları aldım, lazım olursa değiştirmek için, lazım olmadı, onları da satarken verdim.
Yıllık sadece işe git gel 10bin km yapıyorum. 2017'de aldığım Domi şu an 35bin küsür'de. Cbr650r alabilirsem de yine işe gitgel yapıcam, zira motor alıp "km yapmMAyayım da eskimesin" diye binMEmek bana mantıklı gelmiyor. Vurucam kırbacı vurucam kırbacı...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
tur camsız pek kullanmadım da sizce tur camı motorun dengesini bozuyor mu?

bana biraz bozuyor gibi geldi
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
tur camsız pek kullanmadım da sizce tur camı motorun dengesini bozuyor mu?

bana biraz bozuyor gibi geldi

Hocam dimdik cam. Bir şeye yaramıyormuş. Üstüne üstlük motorun dengesinş bozuyor. Zaten maksimum 120 ile sabit gititğimiz için rüzgarda aman aman vurmuyor ya. Bence çok gereksiz.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Hocam dimdik cam. Bir şeye yaramıyormuş. Üstüne üstlük motorun dengesinş bozuyor. Zaten maksimum 120 ile sabit gititğimiz için rüzgarda aman aman vurmuyor ya. Bence çok gereksiz.

cıkarsam mı cıkarmasam mı diye sorguluyorum acıkcası bende su an.

görünüş olarak biraz daha kalıplı gösteriyor sadece.
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Benzer kafa karışıklığını Kasım-Aralık ayında ben yaşamıştım, 2017 Hyundai i10 otomatik - 2019 cbr650r - 2018cbrf arasında. Gelişen süreç içerisinde "o mu O mu bu mu" derken hiçbiri de olamadı. 40-45 arası olan 2018 cbr650f 70-77bin tl bandına fırladı, 85bin tl olan i10 110bin bandına, fuarda 67bin tl olan 2020 cbr650r a 84bin bandına fırladı. Ben de Dominarımla devam etmek zorunda kaldım :) Siz siz olun Türkiye'de beklemeyin, beklediğiniz her zaman zarar ediyorsunuz(deyip kasım-Aralığı bekliyorum, vermem o şişirilmiş fiyatları şu anda motorlara :mrgreen:)

2014 yılında aldığım pulsarımı geçen sene 42bin km'de sattım, sadece sanırım 15bin km civarında piyano rulmanlarından birisinden ses geldiği için piyanoların ikisini de değiştirtmiştim servisinde. 40bin'e gelmeden yedek debriyaj balataları aldım, lazım olursa değiştirmek için, lazım olmadı, onları da satarken verdim.
Yıllık sadece işe git gel 10bin km yapıyorum. 2017'de aldığım Domi şu an 35bin küsür'de. Cbr650r alabilirsem de yine işe gitgel yapıcam, zira motor alıp "km yapmMAyayım da eskimesin" diye binMEmek bana mantıklı gelmiyor. Vurucam kırbacı vurucam kırbacı...:cherry:

ben 10.500'e sıfırını almadığım pulsarın ikinci elini 11'e aldım 2018'de. bekleyen kaybeder alan kazanır. ben birkaç hafta önce araba mı motor mu alsam diye düşünürken 20 yaşındaki arabaya 40 bin lira vermeyi gözüm yemedi gittim r25 aldım 0 kilometre ki 2016'da 16.000'e sıfırı satılırken o para buna verilmez deyip almadığım r25 bu. motorun pazartesi faturasını kestirdim salı günü yamaha'dan zam geldi. ilk defa çabuk hareket etmenin yararını gördüm. bundan sonra çok düşünmeyeceğim mal alırken valla.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Buda benim eskiden olduğu gibi ( 6 İleri Papatya Pulsar ) ım.

NUXkZR.jpg
[/url][/IMG]

BnEHJI.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
hey maşallah satan satana. geçen ay da ben satmıştım. ne oluyor bu pulsarcılara :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
%50 fiyat artışı oldu pulsarda neredeyse, herkes satıyor :cherry:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
20 bin bakımı 400 tl diyorlar, buji / hava filtresi vs. değişecek. Sizce nasıl?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Buji , yağ , yağ filtresi , hava filtresi değişecek.

Balatalar da büyük ihtimal değişir dedi.

Bir de ufak tefek yamuk yerler var onları düzeltip debriaj ayarı yapacak , genel tüm kontrolleri yapacak (kavrama noktası en sonda neredeyse)


Normalde tüm parçaları kendim alacaktım, ancak covid nedeniyle online alışveriş yapmıyorum. 2 kere yaptım, binbir şeyle ugrastım elime geçene kadar.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
75
Arkadaşlar herkese merhaba.

2020 Model Pulsarların fabrika çıkış lastikleri hakkında bilgisi olan var mı? Alındığı gibi değiştirilmeli mi yoksa şans verilmeli mi? Bayi şans ver o kadar da kötü değil dedi fakat internette yazılanlar kafamı karıştırdı. Yardımcı olup fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi forumlar :)
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
21
Ben de yeni aldım. Yeni öğreniyorum. 1-2 defa kaydırdim Motoru. Motoru almadan yorumlara bakıp mitas mc50 almıştım henüz taktirmadim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst